1403/02/05 - 18 : 11
کد خبر: 48972
پيشکسوت تراکتور در گفت‌وگو با ايسنا:
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
احرار: بازيکن سابق تراکتور مي‌گويد اگر مشکلات مديريتي اين باشگاه حل نشود، حتي آوردن گوارديولا هم حاصلي در پي نخواهد داشت.

مصطفي اکرامي، بازيکن پيشين تراکتور در گفت‌وگو با ايسنا درباره انتخاب يحيي گل‌محمدي به عنوان سرمربي تراکتور اظهار کرد: در ابتدا گفتند سرمربي جديد صد در صد خارجي است و بعد از چند روز مي‌گويند مربي داخلي خواهد بود و قبل از اينکه بگوييم خارجي بهتر است يا داخلي، مشخص نبودن موضع مديريت باشگاه تراکتور اتفاق بسيار بدي است. به همين راحتي تغيير موضع مي‌دهند و اين نشان دهنده عدم وجود فکر عميق براي انتخاب سرمربي است و من را به عنوان يک هوادار ناراحت مي‌کند. تعدد افکار در مديريت باشگاه تراکتور وجود دارد. يا نبايد صحبت شود يا اگر صحبت مي‌شود، بايد عمل کنند و با اين شرايط مجموعه زير سوال مي‌رود.

او ادامه داد: در سال هاي اخير مربيان با اسم و رسم و رزومه‌دار بسياري به تراکتور آمده‌اند اما نتيجه‌اي حاصل نشده و در نهايت هم کلي پول خرج شد. احساس مي‌کنم از آمدن مربي خارجي، منافع يک سري از افراد بيشتر تامين مي شود. بايد به مربي خارجي اختيار داده شود و حداقل ?-? سال قرارداد داشته باشد. براي مثال در سپاهان خود مواريس بازيکن انتخاب مي‌کند اما در تراکتور بيشتر بازيکنان با نظر خمس نيامده بودند. مگر مي‌شود مربي بگويد در امر جذب بازيکن به همکاران اعتماد دارم و اين مشخص مي‌کند که منافع مالي براي آن مربي از موفقيت تيم مهم‌تر است.

اکرامي افزود: اين از اصول اوليه مربي است که بازيکن توسط خود مربي انتخاب شود. بايد مربي خارجي با کيفيت با قرارداد بالاي يک سال بياورند تا از ليگ ايران شناخت پيدا کند و خودش بازيکن بياورد نه اينکه کميته‌اي بازيکن بياورد که منافع افرادش از اين اتفاق تامين شود.

او با بيان اينکه انتخاب يحيي گل‌محمدي مي‌تواند انتخاب خوبي براي تراکتور باشد، اضافه کرد: گل‌محمدي در سال‌هاي اخير ? قهرماني ليگ برتر داشته است و يکي از موفق‌ترين‌هاي ايران محسوب مي‌شود که تجربه کار در تبريز را دارد و با جو تبريز و هواداران هم آشناست. از همه مهم‌تر اينکه دست يکسري واسطه‌ها هم با آمدن گل‌محمدي کوتاه خواهد شد. آوردن مربيان خارجي احتمالا به سود يکسري افراد است. گل‌محمدي با رزومه‌ترين مربي داخلي در ?? سال اخير محسوب مي‌شود و با توجه به اين دلايل، انتخابش منطقي به نظر مي‌رسد.

 

بازيکن سابق تراکتور گفت: حتي اگر قرار است مربي خارجي آورده شود، به نظرم يکي مثل مورايس بيايد که در ايران کار کرده و با جو و شرايط آشناست نه کسي که در ايران کار نکرده باشد.

 

اکرامي بيان کرد: اگر يکسري مشکلات حل نشود، اگر گوارديولا را هم به تراکتور بياورند حاصلي در بر نخواهد داشت و بايد مشکلات مديريتي حل شود. هيچ يک از ما کامل نيستيم ولي يکي از راه‌هاي موفقيت اين است که ضعف‌تان را قبول کنيد. وقتي مي‌گويند در اين زمينه ضعف داريد بايد گوش شنوا داشته باشيد و در صدد اصلاح آن باشيد، اگر اين طور نباشد يعني به دنبال موفقيت تراکتور نيستيد.

مدافع پيشين تراکتور اضافه کرد: چيزي که براي باشگاه تراکتور مهم نيست مربيان و بازيکنان سابق است. ما دل‌مان براي تراکتور مي‌سوزد و اگر حرفي نمي‌زنيم دليل بر اين نيست که خيلي چيزها را نمي‌دانيم. من خاطره خوبي از تراکتور دارم و اين از همه چيز براي من مهم‌تر است. به دنبال پست و مقام نيستم و با کسي ارتباط ندارم، ولي کاش از ديگر پيشکسوتان تراکتور مشاوره بگيرند. اگر واقعا دنبال پيشرفت باشند اين کار را انجام مي‌دهند.

اکرامي درباره ? بازي آينده تراکتور برابر ذوب‌آهن در جام حذفي و مقابل استقلال در ليگ برتر گفت: جام حذفي هم جام مهمي است، اما همه اين‌ها مقطعي هستند و بايد يک راه حل درست و دائمي براي تراکتور پيدا شود و اميدوارم اين مشکلات حل شوند. هر دو بازي مهم هستند و اگر بتوانند ذوب آهن را ببرند شرايط بهتر مي‌شود ولي بازي با استقلال سخت است چون براي قهرماني مي‌جنگد.

انتهاي پيام

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 9

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.