1394/10/10 - 7 : 20
کد خبر: 8154
به ميزباني جبهه ايستادگي
نشست‌ هم‌انديشي جبهه اصولگرايان در اردبيل برگزار شد
احرار خبر: در آستانه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي به ميزباني جبهه ايستادگي استان اردبيل اولين نشست هم‌انديشي جبهه اصولگرايان در استان اردبيل برگزار شد.

به گزارش احرار خبر، در اين نشست که شامگاه چهارشنبه در محل ساختمان جبهه ايستادگي استان اردبيل برگزار شد اعضاي گروه‌هاي اصولگرا شامل پيروان خط امام و رهبري، جبهه پايداري، جبهه ايستادگي، جامعه بانوان حضرت زينب(س)، جمعيت آبادگران جوان، حزب اسلامي ايران زمين، حزب توسعه و عدالت، و حزب موتلفه در کنار هم جمع شدند تا در آستانه انتخابات به اتحاد و انسجام در معرفي کانديداهاي مجلس خبرگان برسند تا زير يک لوا فعاليت‌هايشان را انجام دهند.

در اين مراسم دبير جامعه بانوان حضرت زينب (س) در سخناني با گراميداشت يوم‌الله 9 دي روز بصيرت و ميثاق با ولايت اظهار کرد: حماسه 9 دي زماني شکل گرفت که فتنه‌گران در اوج فتنه‌گري سعي مي‌کردند تا برخلاف ارزش‌ها و اصول کشورمان تمام دستاوردهاي نظام اسلامي را زير سئوال برده و نسبت به خدشه وارد کردن به اين سرمايه‌ها تلاش کنند اما با حضور آگاهانه مردم در صحنه بساط فتنه و فتنه‌گران براي هميشه برچيده شد.

محسن‌زاده تصريح کرد: از زمان تاسيس جامعه زينب از سال 63 فعاليت‌هاي اين مجموعه در داخل و خارج از کشور در سطح ملي آغاز شده و ما نيز نسبت به راه‌اندازي اين مجموعه در استان تلاش کرديم.

وي ادامه داد: جامعه زينب يکي از گروه‌‌هاي سياسي اصولگرا است و نزديکي خاصي به حزب موتلفه اسلامي داشته و يکي از چهارده تشکل عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري است به طوري که بزرگترين حزب زنان با بيش از ربع قرن سابقه سياسي، فرهنگي، مذهبي و اجتماعي در نظام اسلامي است که متشکل از انديشمندان، متخصصان است که پس از انقلاب اسلامي فعاليت‌هاي مختلفي را داشته است.

دبير جامعه بانوان حضرت زينب (س) بيان کرد: تاکيد فراوان مقام معظم رهبري چه در دوران رياست جمهوري و چه در رهبري امت اسلامي مبني بر فعاليت گسترده تشکيلاتي زنان شامل کليه اسرار جامعه اعم از دانشجويان فرهنگيان متخصصان و ... است.

محسن‌زاده با بيان خط و مش جامعه زينب (س) گفت: عدالت خواهي در همه عرصه‌هاي فردي، اجتماعي، خانوادگي، تحول‌خواهي و نوع‌گرايي عقلاني در چارچوب و مباني مترقي اسلام و قانون اساسي، بکارگيري روش‌هاي جديد مبتني بر اصول علمي و تبليغي براي تضمين حرکت روبه جلوي جامعه از مهمترين اين خط و مش‌ها است.

وي اظهار کرد: تقويت آزادانديشي و پذيرش اصول راهبردي عزت، حکمت و مصلحت و نفي هرگونه سلطه گري و سلطه پذيري جهت‌گيري اصلي ما است.

 محسن‌زاده در پايان سخنان خود يادآور شد: تلاش ما بر اين است تا در مسير گسترش اخلاق و معنويت سالم اجتماعي، تحکيم مباني خانوادگي با تاکيد بر اعتقاد در منزلت زنان و نقش آفريني زنان با الگوگيري از دو بانوي اسلام حضرت زهرا و حضرت زينب (س) تلاشي جدي و راستين انجام دهيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 2

  آخرین اخبار
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.