1394/10/08 - 22 : 7
کد خبر: 8136
هشدار درباره ورود لايه‌هاي بعدي فتنه به مجلس/ برخي از نامزدها لايه‌هاي بعدي فتنه‌اند
احرارخبر:نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي‌ با بيان اينکه نبايد اجازه نفوذ لايه‌هاي خاص و عوامل فتنه را به مجلس داد گفت: افرادي هستند که در بين مردم شناخته شده نيستند اما لايه‌هاي بعدي فتنه هستند که از ورود اين افراد بايد ممانعت شود.

آيت‌الله محسن مجتهدشبستري بعد از ظهر امروز در مراسم عيد ولادت پيامبر اکرم(ص) که با حضور علماء، روحانيون، مسئولين و اقشار مختلف مردم در بيت امام جمعه تبريز برگزار شد، با بيان اين مطلب که بر پيغمبر اسلام دو شخصيت موجود است، اظهار داشت: ايشان يک شخصيت جسمي دارند يک شخصيت روحاني که از بعد شخصيت جسماني، کمالات پيامبر اکرم از مراتب بالايي برخوردار است.

وي افزود: در تفسير امام(ره) 14 طاق کسري خسرو پرويز در هنگام ولادت پيامبر(ص) دچار شکست شد و به تعبير خود امام اين شکست طاق‌ها يعني بعد از 14 قرن، سلطنت در ايران دچار اضمحلال خواهد شد.

امام جمعه تبريز تصريح کرد: پيامبر اکرم(ص) به علوم اولين و آخرين دنيا و حتي علوم آخرت بدون اينکه با يک معلمي همنشين باشد، آگاه بود و اخلاق عظيمه پيامبري يکي از ابعاد بارز شخصيت حضرت محمد(ص) است.

وي گفت: علاوه از عنايات خاص الهي به ايشان، گردآوري مومنين و مردم دور پيامبر، سبب ساز پيروزي‌ها و خنثي‌سازي فتنه‌ها در طول ساليان عمر با برکت ايشان شد.

رئيس شوراي عالي مجمع جهاني اهل بيت(ع)، بيان کرد: محبوبيت پيغمبر به مرور زمان در بين مردم فراوان شد و در آن زمان بعد از وفاتشان، پيغمبر 13 ميليون طرفدار پيدا کرد.

ايشان با اشاره به اين موضوع که انقلاب اسلامي ايران، تولد ثانوي اسلام است، گفت: سلاطين و مزدوران بيگانه، ايران و اسلام را به اضمحلال و نابودي کامل کشيده بودند که با مبعوث شدن دوباره ذريه پيغمبر باعث ظهور دوباره اسلام و دميده شدن روح معنويت و انسانيت شد.

عضو مجلس خبرگان رهبري اظهار داشت: امروز توطئه‌ها عليه اسلام با شکل و قالب‌هاي جديدي ادامه دارد و دشمن درصدد خاموشي نور اسلام است، نوري که امروز تمام جهان را فراگرفته است.

آيت‌الله شبستري اظهار داشت: از جمله همين توطئه‌ها، فتنه 88 بود که با مطرح کردن يک مسئله واهي و غلط، به کلي درصدد به هدر دادن زحمات امام خميني(ره) بودند تا يک نظام لاييک و غيراسلامي حاکم ايران شود.

وي ادامه داد: آنها جسارت را از حد گذراندند و با اردوکشي‌ها و قداست‌شکني در محرم و عاشورا باعث شد تا صبر مردم لبريز شود حضور حماسي مردم در 9 دي، تمام طراحي‌هاي امريکا و ملي‌گرايان و بهائيان و … را خنثي کرد.

نماينده امام خامنه‌اي در استان با اشاره به تلاش‌هاي ادامه‌دار عوامل فتنه بعد از سال 88 گفت: تذکر دوستانه من به روحانيت و فرماندهان و اقشار مختلف اين است که فتنه هنوز تمام نشده است.

وي با اشاره به دشمني‌هاي ادامه‌دار آمريکا، گفت: آمريکا حيا نمي‌کند و اموال ايران را سرقت مي‌کند، در حالي که چند ماه پيش توافق‌نامه‌اي امضا کرده‌اند.

امام جمعه تبريز اضافه کرد: دشمن مي‌داند که سپاه بازوي ولايت بوده و کشور را به جزيره ثبات تبديل کرده است، به همين دليل سپاه را تحريم مي‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبري، تاکيد کرد: انتخابات يک مرحله حساس است نبايد اجازه نفوذ لايه‌هاي خاص و عوامل فتنه را به مجلس داد، زيرا افرادي هستند که در بين مردم شناخته شده نيستند اما لايه‌هاي بعدي فتنه هستند که بايد از ورود اين افراد ممانعت شود.

وي با بيان اين مطلب که ورود و نفوذ فرهنگي يکي از لوازمات مهم استحاله است، گفت: ضدارزش‌ها را جايگزين ارزش‌ها مي‌کنند، در دانشگاه‌ها کنسرت‌ها و اردوهاي مختلط را رواج مي‌دهند تا تفکرات دانشجويان منحرف و تضعيف شود و دانش آموزان به صورت گسترده وارد بازي‌هاي رايانه‌اي شده‌اند که برخي از اين بازي‌ها بسيار خطرناک و مخرب است.

آيت‌الله مجتهد شبستري گفت: هوشياري و سرمايه‌گذاري و وحدت کمال لازم است تا جوانان را از مطالب مستهجن جدا کنيم، متاسفانه مصرف مشروبات الکلي در مملکت اسلامي روزبه روز افزايش پيدا مي‌کند.

وي اظهار داشت: اين همه سرمايه‌گذاري و توطئه عليه نظام اسلامي يک برنامه‌ريزي وسيع دارد و رضاخان بلاجبار کشف حجاب مي‌کرد، دشمن امروزي به صورت نرم و بدون اجبار اين کار را مي‌کند.

رئيس شوراي عالي مجمع جهاني اهل بيت(ع) افزود: درمان درد ما وحدت حول ولايت است تا در مبارزات فرهنگي هم پيروز شويم، مطمئنم کساني که خواب براندازي و استحاله دارند و درصدد غروب آفتاب انقلاب هستند، اين آرزو را به قبر خواهند برد.

وي خاطرنشان کرد: اميدواري کافي نيست، در برابر شعار ضدانقلاب‌ها و لائيک‌ها بايد شعار داد زيرا حضور در صحنه‌هاي فرهنگي و سياسي حول محور ولايت لازمه کار است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 9

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.