1394/09/24 - 8 : 8
کد خبر: 7991
استفاده از امکانات دولتي به نفع آنها ممنوع
هشدار انتخاباتي جبارزاده به مسئولان، فرمانداران و بخشداران
احرار خبر: استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: بر اساس ابلاغيه‌ها و توصيه‌هاي مکرر قبلي، همراهي مسئولان اجرايي، فرمانداران و بخشداران با کانديداهاي احتمالي و استفاده از امکانات دولتي به نفع آنها ممنوع بوده و در صورت اثبات اين امر، فرد خاطي برکنار مي‌شود.

به گزارش احرار خبر به نقل از روابط عمومي استانداري آذربايجان‌شرقي، اسماعيل جبارزاده در دومين نشست مشترک ستاد انتخابات و هيئت نظارت بر انتخابات استان، اظهار داشت: اميد است در سايه همراهي، هماهنگي و تعامل ميان عوامل مختلف انتخابات در استان، شاهد برگزاري انتخاباتي شکوهمند و در خور شان در سر ايران يعني آذربايجان باشيم و بتوانيم در شاخص ميزان مشارکت مردم، مناسب‌ترين رتبه را کسب کنيم.

وي با اشاره به اينکه برگزاري انتخابات با مشارکت حداکثري مردم هدف مشترک و مقدس هيئت‌هاي اجرايي و نظارت انتخابات است، خاطرنشان کرد: براي تحقق اين امر برگزاري نشست‌هاي مشترک هيئت‌هاي اجرايي، نظارت و بازرسي به صورت منظم، مهم خواهد بود.

جبارزاده افزود: آرامش حاکم بر استان و حاکميت اخلاق و رقابت سالم در چارچوب قانون با هيچ چيز ديگري قابل معامله نبوده و کانديداها و هواداران آنها بايد با ايجاد وفاق و همدلي ميان خود بر شور و نشاط مردم و انگيزه آنها براي شرکت در انتخابات بيفزايند.

وي همچنين از همه کانديداها خواست تا با هدف و نيت تقويت نظام و آرمان‌هاي بلند شهدا، پا به ميدان خدمت بگذارند.

استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به تلاش همه مسئولان براي تحقق آرمان‌هاي مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران، منويات امام راحل و مقام معظم رهبري و به ثمر رسيدن خون پاک شهدا، تصريح کرد: هر رفتاري که از جانب کانديداها و طرفداران ايشان وحدت و همبستگي ملي ما را بر هم زند به هيچ وجه، قابل اغماض و چشم‌پوشي نخواهد بود.

وي با اشاره به اهميت انتخابات امسال تاکيد کرد: امروز چشم دنيا به انتخابات ايران دوخته شده و لازم است همه عواملي که بر حضور حداکثري مردم تاثير مثبتي دارند تقويت شوند.

جبارزاده، همکاري جدي دستگاه‌هاي اداري استان با کميته‌هاي ستاد انتخابات، فرمانداران، بخشداران و همچنين هيئت‌هاي نظارت استان و شهرستان‌ها را ضروري دانست و با اشاره به لزوم برگزاري دوره‌هاي آموزشي مشترک عوامل اجرايي و هيئت‌هاي نظارت، يادآور شد: فرمانداران، بخشداران و کليه عوامل اجرايي به جلسات هم‌انديشي و دوره‌هاي آموزشي اهميت دهند.

وي تصريح کرد: تمام ادارات و نهادها موظف هستند تمام امکانات خود را براي برگزاري انتخاباتي سالم و باشکوه، در اختيار مجريان انتخاباتي قرار دهند.

جبارزاده گفت: حفظ و صيانت از آراي مردم به عنوان يک امانت بزرگ الهي بر عهده ما نهاده شده است که تحقق اين مهم در گرو اقدامات هماهنگ و همکاري اصولي ستاد اجرايي، هيئت‌هاي نظارت و بازرسي و نهادهاي مختلف دولتي است.

پرهيز کانديداها از تخريب يکديگر

رئيس هيئت نظارت بر انتخابات استان آذربايجان شرقي نيز در اين جلسه اظهار داشت: اعضاي هيئت‌هاي اجرايي و نظارت برانتخابات بايد در مراحل مختلف برگزاري انتخابات با يکديگر تعامل و همفکري داشته باشند.

عباسعلي اسدي تاکيد کرد: بايد فضايي ايجاد کنيم که کانديداهاي رقيب از تخريب طرف‌هاي مقابل، تحت هر شرايطي پرهيز کنند.

وي با يادآوري اين که در صدد هستيم فضاي انتخاباتي سالم و مثبت بيافرينيم، افزود: بي‌ترديد عمل به قانون و پرهيز جدي از سياه‌نمايي‌ها، راهگشاي ما براي برگزاري انتخاباتي پرشور و شکوهمند خواهد بود.

رئيس هيئت نظارت بر انتخابات استان آذربايجان‌شرقي بر نقش مهم صدا و سيما و ساير رسانه‌هاي گروهي، در ايجاد شور و نشاط انتخاباتي اشاره و تاکيد کرد: بايد از ظرفيت نخبگان مستقل و غيرجناحي، شخصيت‌هاي علمي و فرهنگي و چهره‌هاي با نفوذ براي تبيين جايگاه نظام و ترغيب مردم جهت شرکت پرشور در انتخابات استفاده شود.

حضور پرشور مردم، آب سردي بر پيکر بدخواهان نظام

رئيس ستاد انتخابات استان آذربايجان‌شرقي هم آراي مردم را حق‌الناس دانست و گفت: هدف اصلي ما جلب حضور حداکثري مردم بوده و انتظار مردم از ما برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند است.

سعيد شبستري اظهار داشت: در هر مقطعي از استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دشمنان سوداي دلسرد کردن مردم از نظام را در سر پرورانده‌اند اما مردم هميشه در صحنه ما، با حضور پرشور خود در صحنه، آب سردي را به پيکر همه بدخواهان و دشمنان اين نظام مقدس ريخته‌اند.

وي تاکيد کرد: براي جلب اعتماد بيشتر مردم، فرمانداران و بخشداران بايد از هرگونه رفتاري که در آنها شائبه طرفداري يا مخالفت نسبت به کانديدايي را ايجاد کند، به جد بپرهيزند.

در ادامه اين نشست، هر يک از اعضاي ستاد انتخابات و هيئت نظارت استان، بر نقش اميدآفريني، تمکين از قانون و قانون‌گرايي و برگزاري انتخابات بانشاط، سالم و بدون تنش تاکيد کردند

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 7

  آخرین اخبار
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.