1394/09/22 - 19 : 12
کد خبر: 7969
امير قلعه نويي:
برخي بازيکنان در حد خودشان نبودند/ تراکتورسازي يک ايراد بزرگ داشت
احرارخبر:سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي با تاکيد بر اينکه تيمش در ديدار با استقلال يک ايراد بزرگ داشت،گفت: از عملکرد تيمم صدردصد راضي نيستم اما با توجه به اينکه چند روز است کار را شروع کردم نتيجه قابل قبول است.

،

امير قلعه نويي پس از تساوي بدون گل تيمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه يادگار امام گفت: بازيکنانم تلاش زيادي کردند تا بتوانند به پيروزي برسند و چندين موقعيت گل هم ايجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

وي افزود: يک ايراد بزرگ تيم ما اين بود که بازيکنان از دقيقه 70 به بعد توانايي لازم براي جنگيدن را نداشتند و از نظر بدني با مشکل مواجه شدند. ضمن اينکه برخي بازيکنان نيز در حد و اندازه هاي خودشان نبودند. اسم نمي برم اما برخي نتوانستند کارايي لازم را داشته باشند.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي خاطرنشان کرد: بايد براي نيم فصل به فکر تقويت تيم باشيم. بايد مسئولان از نظر مالي بازيکنان را تامين کنند و اجازه بدهند ما بتوانيم چند بازيکن هم جذب کنيم.

قلعه نويي اضافه کرد: ما اگر بخواهيم در بازي هاي آينده چه در جام حذفي چه در مسابقات آسيايي به موفقيت برسيم بايد تيم را تقويت کنيم که اگر اين کار صورت نگيرد در مسابقات آتي به مشکل بر مي خوريم اما در بازيهاي بعدي هم اميدوارم از اين نفرات بتوانيم نهايت استفاده را بکنيم و نتايج خوبي بگيريم.

وي در خصوص عملکرد سزار در خط حمله تراکتور گفت: او خسته بود و در بين دو نيمه هم اين مسئله را به من گفت که چند روز تمرين نکرده است و من هم به او گفتم کاش اين موضوع را زودتر به من مي گفتيد به هر حال ما مهرداد بايرامي را نيز به زمين آورديم و او هم تمام تلاشش را بکار گرفت اما با بدشانسي مواجه شديم که تيم دچار افت بدني شد و بايرامي نتوانست به خوبي کار کند.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز اضافه کرد: در نيمه اول، ما تيم برتر بوديم. در نيمه دوم هم شايد مالکيت در اختيار استقلال بود اما اين تيم موقعيت چنداني نداشت.

قلعه نويي گفت: به هر حال در اين بازي شجاع خليل زاده را در اختيار نداشتيم البته بايد در چند ديدار باقيمانده که تا نيم فصل داريم با همين موجودي بازيکنان بسازيم و آقاي عباسي هم تمام تلاشش را بکند تا شرايط مالي تيم را فراهم کند.

وي خاطرنشان کرد: اگر قبل از بازي با استقلال به تيم ما پول تزريق شود از نظر روحي شرايط خوبي پيدا مي کنيم و از نظر بدني هم در شرايط خوبي قرار خواهيم گرفت اما با چند جابجايي، شرايط ما درست خواهد شد.

وي ضمن اشاره به شرايط تيمش پيش از ديدار برابر استقلال گفت: سه، چهار روزي بود که تيم درگير بود و تمرين چنداني نداشت از طرفي، بازيکنان هم از نظر روحي و رواني به هم ريخته بودند و دو روز گذشته شرايط کمي بهتر شده است.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در خصوص ضعف تيمش به پست هافبک دفاعي و آيا اينکه در نيم فصل بازيکني را در اين پست در اختيار خواهيد گرفت يا خير، گفت: اتفاقا امروز بهترين بازيکن ما سينا عشوري بود. اولويت ما در جذب بازيکن در پست هاي ديگر است. ما حتما دو مهاجم هدف را جذب خواهيم کرد. مهاجمان ديگري که هم قدبلند باشند و هم قابليت حفظ توپ داشته باشند. ما به غير از بايرامي به دو مهاجم ديگر نيز نياز داريم.

قلعه نويي ضمن اشاره به عملکرد سينا عشوري در ديدار برابر استقلال گفت: عشوري پايش شکسته بود و تنها ? روز بود که تمرينات را آغاز کرده بود. من فکر مي کنم که او ترس داشت و هنگامي که من با او صحبت مي کردم عشوري به من گفت که نمي تواند بازي کند که پس از صحبت هاي من با پزشک تيم، عشوري را در ترکيب قرار دادم.

وي گفت: به هر حال امروز چند بازيکن ما بودند که در حد و اندازه هاي تراکتور نبودند. در تراکتورسازي اسم ها فوتبال بازي نمي کنند و هر کس خوب بدود و عملکرد فني خوبي داشته باشد به زمين مي رود.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز افزود: ما بايد در تراکتورسازي کاري کنيم که نظم و انضباط در تيم حرف اول را بزند.

قلعه نويي در پايان در رابطه با انتخاب پورنمي به عنوان مربي بدنساز گفت: در جلسه با عباسي تصميم بر اين شد که پورنمي به عنوان مربي پيش ما کار کند زيرا او مربي خيلي خوب و برنامه محوري است که حضورش براي تراکتور مي تواند مفيد باشد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 5

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.