1392/1/17 - 12 : 02
کد خبر: 796
استاندار اردبيل خبر داد
تکميل دانشکده کشاورزي مشگين‌شهر با 3 ميليارد تومان اعتبار
استاندار اردبيل گفت:‌ براي تکميل دانشکده کشاورزي مشگين‌شهر حدود 3 ميليارد تومان اعتبار نياز است تا اين مجموعه راه‌اندازي شود.

 اکبر نيکزاد صبح امروز در جريان بازديد از طرح‌هاي توسعه‌اي مشگين‌شهر اظهار داشت:‌ اين دانشکده که عمليات اسکلت و سقف‌کاري آن به انجام رسيده است در مرحله نازک‌کاري است و حدود 3 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد.

وي با يادآوري اينکه قرار است از طريق وزارت علوم تامين و تخصيص اين ميزان اعتبار پيگيري شود، خاطرنشان کرد: با همراهي مسئولان استاني قرار شد در سفري که به مرکز داريم، از طريق وزارت علوم تامين اين ميزان اعتبار را پيگيري کنيم تا ضمن تجهيز اين ساختمان نازک‌کاري آن نيز به اتمام برسد.

استاندار اردبيل همچنين از اختصاص 5 ميليارد تومان اعتبار براي ادامه روند اجرايي پروژه‌هاي عمراني شهرستان مشگين‌شهر خبر داد و يادآور شد: ما در اين سفر از پروژه چهار بانده اردبيل – مشگين‌شهر نيز بازديد کرديم که عمليات اجرايي آن پيشرفت خوبي داشته است.

نيکزاد گفت: 500 ميليون تومان اعتبار براي تملک اراضي محل احداث اين پروژه در نظر گرفته شده است تا در اجراي آن با مشکل معارض روبه‌رو نشويم.

اين مسئول همچنين از اختصاص 3 ميليارد تومان اعتبار به صورت ملي براي تکميل اين پروژه خبر داد و عنوان کرد: در سفر اخير وزير راه و شهرسازي اين ميزان اعتبار براي تکميل چهار خطه کردن محور مشگين‌شهر – اردبيل در نظر گرفته شد تا عمليات روسازي و آسفالت آن انجام شود.

افتتاح مصلي مشگين‌شهر تا يک ماه آينده

استاندار اردبيل در بخش ديگري از سخنان خود همچنين از ساختمان دياليز بيمارستان وليعصر (عج) مشگين‌شهر بازديد کرد و خواستار تکميل سريع اين پروژه و خدمات‌رساني به بيماران نيازمند شد.

نيکزاد بيان داشت: ما در خريد دستگاه دياليز در استان با مشکل مواجه هستيم، اما به رغم اين محدوديت 500 ميليون تومان اعتبار در نظر گرفتيم تا 10 دستگاه دياليز خريداري شده و چهار مورد آن به شهرستان مشگين‌شهر اختصاص يابد.

وي افزود: دانشگاه علوم پزشکي نيز متعهد شد از 10 دستگاه دياليز خريداري شده ظرف دو ماه آينده چهار دستگاه آن را به شهرستان مشگين‌شهر اختصاص دهد.

استاندار اردبيل به تکميل پروژه مصلي مشگين‌شهر اشاره کرد و تصريح کرد: عمليات اجراي مصلي اين شهر از پيشرفت مطلوبي برخوردار بوده است به طوري که مقرر شد سرويس بهداشتي و وضو‌خانه خواهران که به اتمام نرسيده است، ظرف روزهاي آينده تکميل شود.

نيکزاد ادامه داد: با عنايت به بدهي که به پيمانکار داريم، قرار شد 200 ميليون تومان اعتبار از اين طلب پرداخت شود و تا يک ماه آينده مصلي مشگين‌شهر براي حضور نمازگزاران مهيا شده و قابل بهره‌برداري باشد.

اختصاص 500 ميليون تومان براي تکميل 3 سد معيشتي

وي همچنين در بازديد از دو مدرسه نيمه‌تمام مشگين‌شهر ابراز داشت‌: اين دو مدرسه در سايت مسکن مهر و همچنين مدرسه سميه در داخل شهر واقع شده که مقرر شد تا اول مهر ماه اين دو مدرسه تکميل شده و تحويل آموزش و پرورش شود.

رئيس کار گروه توسعه کشاورزي استان از در حال ساخت بودن سه سد معيشتي در مشگين‌شهر خبر داد و تاکيد کرد: رقمي معادل 500 ميليون تومان اعتبار براي تکميل اين سه سد در نظر گرفته شده است.

نيکزاد در پايان سخنان خود گفت: تا سه ماه آينده قرار است اين سه پروژه تکميل شده و تحويل کشاورزان منطقه شود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 4

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.