1394/09/13 - 10 : 29
کد خبر: 7794
كشف يک هزار و 372 عدد داروي غير مجاز در مراغه
احرارخبر:فرمانده انتظامي شهرستان مراغه از كشف يک هزار و 372 عدد داروي غير مجاز، از يك فروشنده تجهيزات پزشكي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سهراب رحيم زاده" با اعلام اين خبر اظهار کرد: در پي کسب خبري مبني بر فروش داروهاي غير مجاز در يك مغازه تجهيزات پزشكي در يكي از خيابان هاي اصلي مراغه، ماموران پليس امنيت اخلاقي اين شهرستان پس از اخذ مجوز قضايي جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي افزود: در بازرسي از مغازه، مقادير زيادي داروهاي غيرمجاز شامل 2.5 ليتر شربت متادون و يک هزار و 372 عدد انواع قرص هاي جنسي و متادون، كشف شد.

رحيم زاده گفت: متهم با تکميل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي تحويل داده شد.

رئيس پليس شهرستان مراغه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موارد را به سامانه 110 اطلاع دهند و نظرات خود را در خصوص عملکرد پليس با تلفن 197 در ميان بگذارند.

کشف بيش از يک كيلوگرم هروئين در مراغه

فرمانده انتظامي شهرستان مراغه از كشف يك کيلو و 15 گرم هروئين و دستگيري دستگيري يک توزيع کننده مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سهراب رحيم زاده" با اعلام اين خبر گفت: در راستاي تشديد مبارزه با قاچاق و توزيع مواد مخدر، عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موفق شدند شخصي به هويت معلوم را كه در يكي از روستاهاي اطراف مراغه به صورت گسترده مبادرت به فروش مواد مخدر از نوع هروئين مي کرد، شناسايي کنند.

وي افزود: پس از شناسايي، دستگيري متهم در دستور کار پليس قرار گرفت و ماموران با انجام يک عمليات موفق پليسي متهم را در محل سکونتش دستگير کردند.

رحيم زاده با بيان اينکه در بازرسي از محل سكونت متهم مقدار يك كيلو 15 گرم هروئين كشف شده است، اظهار کرد: متهم با تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان مراغه با تاکيد بر استمرار مبارزه با توزيع کنندگان مواد مخدر، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طريق شماره تلفن 110 به پليس گزارش کنند و پيشنهادات و انتقادات خود را با شماره تلفن 197 در ميان بگذارند.

اجراي طرح کنترلي و نظارتي ممنوعيت بکارگيري عناوين بيگانه در مراغه

فرمانده انتظامي شهرستان مراغه از اجراي طرح کنترلي و نظارت بر ممنوعيت بکارگيري عناوين و اصطلاحات بيگانه در سردرب مغازه ها و تابلو هاي صنوف اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سهراب رحيم زاده" در تشريح اين خبر گفت : ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان در راستاي اجرايي کردن دستورالعمل ممنوعيت قانوني استفاده از عناوين و اصطلاحات بيگانه بر سر درب مغازه ها و برخورد قانوني با واحدهاي صنفي که از تابلوهايي با خط و اسامي لاتين و غيرمتعارف استفاده مي کند، طرح نظارت بر اين صنوف را در سطح شهرستان اجرا کردند.

وي افزود: ماموران در اين طرح از 320  واحد صنفي بصورت محسوس و غيرمحسوس بازديد و به 162 نفر از مديران اين واحد ها آموزش هاي لازم را ارائه دادند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: همچنين از مديران 42 واحد صنفي ديگر نيز تعهدات لازم مبني بر رعايت شئونات و ضوابط اماکن عمومي و عدم استفاده از تابلو يا نشانه هايي که منحصرا" باخط لاتين تنظيم شده باشد، اخذ کردند.

رحيم زاده ادامه داد: همچنين دو واحد صنفي ديگر که مديران آنها به تذکرات بي توجهي و بر استفاده از تابلوهاي بيگانه پافشاري مي کردند، با رعايت ضوابط قانوني پلمب شد.

فرمانده انتظامي مراغه در پايان بيان کرد: طرح برخورد با صنوفي که از القاب و اصطلاحات بيگانه که به نوعي ترويج فرهنگ ضد ارزشي باشد، استفاده کنند به طور مستمر ادامه خواهد داشت .

دستگيري 33 نفر معتادوخرده فروش موادمخدردرعجب شير

فرمانده انتظامي شهرستان عجب شير از اجراي طرح پاک‌سازي نقاط آلوده و دستگيري 33 معتاد و کشف مقادير قابل توجهي انواع مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار "رضا اصلاني فر" گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان،  طرح پاکسازي نقاط آلوده را با هدف ارتقاء امنيت اجتماعي و نا امن کردن محلات جرم خيز براي افراد متخلف و جمع‌آوري معتادان پرخطر و خرده‌فروشان مواد مخدر اجرا کردند.

وي افزود: ماموران در اجراي اين طرح تعداد19 نفرمعتاد پرخطر و 14 نفرخرده‌ فروش مواد مخدر را دستگير و مقادير زيادي انواع مواد مخدر ، دو عددوافور، دو دستگاه ترازوي توزين را کشف  و يک دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسيکلت را توقيف کردند .

اصلاني فر گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي و معتادان تابلو و خطرناک جهت بازپروري تحويل کمپ اعتياد عجب شير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان عجب‌شير خاطرنشان كرد: پليس اين شهرستان با تمام توان در طول شبانه‌روز با شماره تماس 110 جهت ارائه هرگونه خدمات در خدمت شهروندان بوده و مصمم است با همه کساني که به هر نحوي بخواهند آسايش وامنيت شهروندان را سلب نمايند برخورد قانوني کند.

دستگيري 6 سارق در شهرستان ميانه

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه از کشف شش فقره سرقت و دستگيري شش سارق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "هاشم شعفي" گفت: در پي وقوع چندين تماس از سوي شهروندان مالباخته ميانه در خصوص سرقت اموال، پليس آگاهي اين شهرستان وارد عمل شد.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان ميانه ضمن شناسايي سارقان و تحت نظر قرار دادن آنان موفق شدند در يک عمليات پليسي، شش سارق را دستگير کنند.

وي تصريح کرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده، به 6 فقره سرقت، از جمله سرقت خودرو، موتورسيکلت و اماکن خصوصي اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه در پايان با تاكيد بر رعايت نكات ايمني در نگهداري از وسائط نقليه، خصوصاً موتورسيكلت و عدم رها نمودن آن بدون استفاده از قفل و زنجير، از شهروندان درخواست كرد: به هنگام پارك خودروي خود از جا گذاشتن پول نقد، گوشي تلفن همراه، اسناد و مدارك در داخل آن پرهيز كنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 2

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.