1394/09/08 - 18 : 5
کد خبر: 7715
نمره‌دهي به کانديداهاي اصلاح‌طلب آذربايجان‌شرقي/ کانديداتوري مهرعليزاده از تهران/ از کلانتري خبري ندارم
احرارخبر:دبير حزب کارگزاران سازندگي آذربايجان‌شرقي گفت: با تهيه پرسش‌نامه‌هايي که حاوي شاخصه‌هاي مورد انتظار تشکل‌ها و احزاب اصلاح‌طلب است

و با نمره‌دهي به کانديداها از سوي 28 حزب و گروه‌، شخصي که بيشترين نمره را کسب کند مورد حمايت و کانديداي اصلاح‌طلبان خواهد بود.

احمد ظهيرنيا صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بيان اينکه اهميت کارهاي جمعي و لزوم توسعه فعاليت‌هاي گروهي در جامعه براي سوق دادن مردم به انتخاب بهتر با تمرکز بر گروه‌ها و تفکر شناسنامه‌دار به جاي اشخاص است گفت: راي بر اساس پوستر و تبليغات پرحاشيه دليل تشکيل شاخه‌هاي استاني حزب کارگزاران و توسعه تشکيلاتي اين حزب است.

وي با بيان اينکه حزب کارگزاران شاخه آذربايجان‌شرقي يک سال است که فعاليت خود را در استان آغاز کرده و با معرفي 30 نفر که 17 نفر به عنوان اعضاي شوراي مرکزي حزب کارگزاران شاخه آذربايجان‌شرقي هستند معرفي شدند.

ظهيرنيا با بيان اينکه براساس تاکيد دفتر تهران قرار است اعضاي شوراي مرکزي حزب کارگزاران در استان به زودي به 21 نفر ارتقا يابند، تصريح کرد: شاخه‌هاي حزب کارگزاران سازندگي در شهرستان‌هاي استان آذربايجان‌شرقي به زودي فعال مي‌شوند.

وي خط مشي سياسي حزب کارگزاران سازندگي را خط اعتدال، انديشه سياسي حزب کارگزاران را حزب اعتدال، انديشه ديني حزب کارگزاران را حزب آزادي‌خواه متدين، انديشه اقتصادي حزب کارگزاران را حزب آزاديخواه توسعه‌گرا، انديشه اجتماعي حزب کارگزاران را حزب آزاديخواه عدالت‌خواه، انديشه حقوقي کارگزاران را حزب آزاديخواه عدالتخواه و انديشه سياست خارجي حزب کارگزاران را حزب آزاديخواه صلح‌طلب اعلام کرد.

دبير حزب کارگزاران سازندگي آذربايجان‌شرقي با بيان اينکه حزب کارگزاران سازندگي به دنبال عزت اسلامي و تدوام سازندگي و آباداني در کشور است، اظهار داشت: اين حزب يکي از شاخه‌هاي جبهه هماهنگي اصلاحات به شمار مي‌رود که تا کنون نقش بسيار پررنگي در جلسات شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات، ايفا کرده است.

هم قسم شدن اصلاح‌طلبان

وي با بيان اينکه احزاب 28 گانه اصلاح طلبان با وحدت مسائل انتخاباتي را جلو مي‌برند، گفت:  اصلاح‌طلبان استان نيز براي رسيدن به ليست واحد در انتخابات پيش رو و حمايت از نفرات تاييد شده شوراي هماهنگي جبهه اصلاح‌طلبان، هم قسم شده‌اند و متعهد شده‌اند از ليست اعلامي همگي حمايت کنند.

چه کساني به کانديداهاي اصلاح طلبان نمره مي‌دهند/ کانديداهاي نمره‌‌اي اصلاح‌طلبان

دبير حزب کارگزاران سازندگي آذربايجان‌شرقي درباره نحوه انتخاب و گزينش کانديداهاي اصلاح‌طلبان در استان اظهار داشت: پرسش‌نامه‌هايي تهيه شده که حاوي بخش‌هاي مختلف با شاخصه‌هاي مورد انتظار تشکل‌ها و احزاب اصلاح‌طلبان هستند است و پس از طي مراحل لازم و نمره‌دهي به کانديداها از سوي 28 حزب و گروه‌ها، شخصي که بيشترين نمره را کسب کند مورد حمايت و کانديداهاي اصلاح‌طلبان خواهد بود.

ظهيرنيا خاطرنشان کرد: هر هفته آينده کانديداهاي اصلاح‌طلبان در استان انتخاب مي‌شوند و ليست اين گروه بعد از تاييد شوراي نگهبان اعلام مي‌شود.

حتي پزشکيان هم راي نياورد در ليست کانديداي اصلاح طلبان قرار نمي‌گيرد

وي تصريح کرد: حتي اگر آقاي پزشکيان نيز در اين پرسش‌نامه نمره لازم را کسب نکند مورد حمايت اصلاح‌طلبان نخواهد بود.

لحاظ کردن نظرات هاشمي رفسنجاني در انتخابات خبرگان

ظهيرنيا درباره انتخابات مجلس خبرگان نيز گفت: شوراي هماهنگي اصلاح‌طلبان تا به امروز به انتخابات مجلس خبرگان ورود نکرده و حزب کارگزاران اگر قرار باشد ليستي ارائه دهد مطمئنا نظرات هاشمي رفسنجاني را لحاظ خواهد کرد.

ظهيرنيا با بيان اينکه اسماعيل جبارزاده استاندار آذربايجان شرقي عضو ارشد کارگزاران سازندگي هستند، گفت: ايشان شخصي اخلاق‌مدار و قانون‌مدار هستند و از زمان تصدي استانداري آذربايجان‌شرقي اعلام کردند در مسائل حزبي استان و تبريز براي اينکه شائبه‌اي به وجود نيايد دخالت نمي‌کنم.

بهتر از عملکرد جبارزاده در استان نمي‌شد

دبير حزب کارگزاران سازندگي آذربايجان‌شرقي درباره  عملکرد جبارزاده استاندار آذربايجان‌شرقي در ارتباط با انتصابات مديران استاني اظهار داشت: با توجه به برخي محدويت‌ها و فشارهايي که بر روي آقاي استاندار وجود داشت، فرآيند انتصابات، بهتر از اين نمي‌شد.

وي گفت: درباره اعلام کانديداتوري محسن مهرعليزاده و عيسي کلانتري گفت: تا جايي که مي‌دانم مهرعليزاده از حوزه انتخابيه تهران، کانديداي مجلس مي‌شود ولي از کانديداتوري عيسي کلانتري، اطلاعي ندارم.

کارگزاران نقشي در ابقاي عرب‌باغي نداشته است

ظهيرنيا درباره اينکه گفته مي‌شود حزب کارگزاران سازندگي مانع تغيير عرب‌باغي از مديريت منطقه آزاد ارس شد، گفت: عزب‌باغي عضو کارگزاران سازندگي نبوده و حزب کارگزاران سازندگي هيچ نقشي در اين ارتباط نداشته است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 8

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.