1394/09/08 - 7 : 30
کد خبر: 7713
با حضور مسئولان کشوري و استاني
مدير جديد کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان اردبيل معرفي شد
احرار خبر: با حضور مسئولان استاني و کشوري مدير جديد کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان اردبيل معرفي شد.

به گزارش احرار خبر، در مراسمي که در سالن اجتماعات کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان اردبيل برگزار شد، يکي ديگر از زنان توانمند استان اردبيل به عنوان مدير جديد کانون معرفي شد تا هاجر جماديه بعد از پنج سال جايگزين ناهيد اللهوردي‌زاده در اين مجموعه شود.

مدير جديد کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان اردبيل در آيين معارفه اظهار کرد: ما امروز در تربيت نسل آينده ماموريتي خطير بر عهده داريم و بايد به دور از همه هيجاناتي که امروز در فضاي مجازي براي تربيت نسل آينده و شکل‌گيري شخصيت آنها به وجود آمده بتوانيم با تدبيري مناسب و محوريت فرهنگ ارزشي و اعتقادي نسلي شايسته تربيت کنيم.

هاجر جماديه يادآور شد: به جاي آنکه کودکانمان را با دنياي خشن مجازي آشنا کنيم بهتر است خانواده‌ها به مانند روش‌هاي اصيل و سنتي در تربيت فرزندانشان با استفاده از کتاب و همچنين داستان‌هاي برخاسته از هويت ملي و ديني‌مان بتوانيم در تربيت آنها بيشتر تلاش کنيم.

وي با ابراز تاسف از گستردگي فضاي مجازي که بسياري از کودکان اسير تنهايي اين فضاي نامبارک شده‌اند، بيان کرد: وظيفه سنگيني ما امروز بر عهده در برداشتن مرز بين کانون‌ها، کتابخانه‌ها و مجموعه‌هاي فرهنگي است تا کودکانمان بيشتر با يار مهربان آشنا شوند.

مدير جديد کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان اردبيل سابقه 44 ساله فعاليت کانون را يک پشتوانه عظيم تربيتي و تعالي براي نسل آينده توصيف کرد و افزود: در اين 44 سال کانون اقدامات خوب تربيتي را انجام داده و با توليد آثار ارزشمند سعي کرده تا صحنه تربيتي نسل آينده را متفاوت از ديدگاه‌هاي نظام غربي به شايستگي تدبير و تدوين کند.

جماديه علاقمند کردن دانش‌آموزان را به نوشتن و خواندن يکي از برنامه‌هاي اصلي کانون در دوره جديد مديريتي توصيف کرد و گفت: ما به عنوان يک طبيب و حکيم مي‌توانيم نياز نسل‌هاي آينده را به صورت علمي و تخصصي ارزيابي کرده و با همراهي مربيان پرتلاش زمينه‌اي را فراهم کنيم تا نسل آينده به شايستگي تربيت پيدا کنند.

اين مسئول ضرورت آشنايي کودکان و نوجوانان را با فرهنگ اصيل ملي و ديني يادآور شد و ادامه داد: هر نسل و عضوي از کانون که با زندگي ائمه اطهار و سرنوشت بزرگان تاريخ اسلام و ايران آشنا نشود قطعا در مسير و خواسته فرهنگ غرب گام برمي‌دارد و به تدريج در فرهنگ آنها هضم خواهد شد.

مدير جديد کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان اردبيل ضرورت آشنايي اعضاي کانون را با عظمت تاريخ اسلام و ايران در مسير تربيتي صحيح يادآور شد و تصريح کرد: ما بايد در اولين گام فرهنگ، علم، درايت، دانش، هنر و ادبيات اين کشور را به نسل بعد انتقال دهيم و با علاقمندي در مسير تربيتي نسل آينده گام‌هاي عملي و جدي برداريم.

جماديه ضرورت توانمندسازي مولفه‌هاي تربيتي را براي نسل آينده يادآور شد و افزود: آنچه که در اين مسير مهم به نظر مي‌رسد توجه به مولفه‌هاي درست تربيتي با استفاده از مباني اسلامي، ديني و ملي است.

در اين مراسم ناهيد اللهوردي‌زاده مدير سابق کانون نيز گزارشي مختصر از عملکرد خود ارائه کرده و مسئوليت و ماموريت کانون را در تربيت نسل آينده اصيل و داراي ارزش واقعي توصيف کرد.

در پايان اين مراسم با اهداي لوح سپاس از تلاش‌هاي مدير سابق قدرداني و هاجر جماديه به صورت رسمي مدير جديد کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان اردبيل معرفي شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 9

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.