1394/09/02 - 14 : 43
کد خبر: 7637
مناظره تلويزيوني مديرعامل سابق و فعلي باشگاه تراکتورسازي؛
جعفري: آشفتگي اسناد موجب کلاه رفتن بر سر تراکتور نشود/ عباسي: مشکلات فيفا با يک تلفن حل نمي‌شود
مناظره دو مدير سابق و فعلي باشگاه تراکتورسازي يکي از بخش‌هاي برنامه ورزشي شبکه سهند تبريز بود.

به گزارش احراربه نقل از فارس،  مهمان موج فوتبال شبکه سهند مديرعامل باشگاه تراکتورسازي سعيد عباسي بود که در مورد وضعيت اين باشگاه توضيحاتي ارائه داد.

بخشي از اين برنامه سخنان عباسي در مورد قرارداد توني بود که نام جعفري مديرعامل سابق اين باشگاه نيز به ميان آمده و وي نيز به صورت تلفني روي خط برنامه قرار گرفته و از عملکرد خود دفاع کرد.

8 ميليارد بدهي تراکتورسازي به بازيکنان و مربيان خارجي

مدير عامل باشگاه تراکتورسازي از آشفتگي اسناد اين باشگاه خبر داده و عنوان کرد: اسناد به شکلي بود که بدهي به افراد به هيچ عنوان مشخص نبوده و بعد از ساماندهي اسناد و مدارک بدون در نظر گرفتن چک‌هايي که در دست طلبکاران بوده و هنوز وصول نشده است، مشخص شد باشگاه تراکتورسازي 2 ميليارد به بازيکنان داخلي و هشت ميليارد بدهي به بازيکنان و مربيان خارجي دارد.

وي گفت: انرژي زيادي صرف تامين مبالغ قرارداد بازيکن‌هاي خارجي صرف مي‌شود و تنها در يک مورد بيش از 2 ميليارد تومان بابت بدهي بازيکن پرتغالي به نام آنسلمو گونزالس پرداخت شد که حتي يک دقيقه هم براي تراکتورسازي بازي نکرده بود.

عباسي تصريح کرد: الآن پرونده بدهي توني در فيفا در جريان بوده و در صورت عدم پرداخت آن 6 امتياز از تيم تراکتورسازي کسر خواهد شد.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز در پاسخ به ميلاد وطن‌پرست مجري برنامه موج فوتبال در مورد ميزبان بدهي تراکتورسازي گفت: ما تمام مبلغ قرارداد توني از دوره قبلي پرداخت کرديم، اما متوجه شديم که بدهي تراکتورسازي به وي مربوط به دوره اول وي بوده که مبلغ 240 هزار دلار بوده و از زمان مديريت آقاي جعفري است.

جعفري: دلار به قيمت 3900 تومان براي توني خريدم

دقايقي بعد از اينکه عباسي نام جعفري را در برنامه برد، وي به صورت تلفني روي خط برنامه قرار گرفت.

جعفري گفت: يکي از دلايل آشفتگي اسناد که آقاي عباسي اشاره کردند، ايجاد دفتر در تهران است و کارمندان و حسابداران در دفتر باشگاه تبريز بر اسناد باشگاه اشراف داشته و وقتي اسناد از آنها گرفته شده ودر تهران به افرادي جديدي داده مي‌شود، طبيعي است که آشفتگي اسناد را شاهد باشيم.

وي افزود: وقتي که من تيم تراکتورسازي را تحويل گرفتم اين تيم 4 ميليارد تومان بدهي داشت و اين روال است که من هم تيم را تحويل دادني تيم تراکتورسازي به امير قلعه‌نويي و تعدادي از بازيکنان بدهي داشت.

مدير عامل سابق باشگاه تراکتورسازي تبريز تصريح کرد: زماني که من با توني قرار داد بستم دلار 1200 تومان بود، اما در پايان فصل دلار را به قيمت 3900 تومان از بازار تهيه کرده و به وي پرداختم.

 بدهي تراکتور به توني 52000 دلار است

جعفري در مورد قرارداد توني گفت: در دوره مديريت من در تيم تراکتورسازي قرارداد توني و دستيارانش با تيم تراکتورسازي تبريز 800 هزار دلار بود که 652 هزار دلار پرداخت شده و 148 هزار دلار آن باقي مانده بود.

وي گفت: دو هفته به اتمام مسابقات همکاري تراکتورسازي با توني پايان يافت و با توجه به اينکه ما 150هزار دلار از AFC طلب داشتيم به توني پيشنهاد داديم که شماره حساب دهد تا کنفدراسيون فوتبال آسيا به صورت مستقيم اين پول را به حساب وي بريزد، که انصافا توني قبول نکرد و گفت «اين کار درست نيست و خودتان پول را گرفته و به من بپردازيد».

جعفري افزود: من بعد از دو بازي از تراکتورسازي جدا شدم، اما خاطرم هست بعد از دوره مربيگري آقاي جلالي، توني در بازگشتش تسويه بدهي قبلي را شرط کرده بود که 100 هزار دلار از آن مبلغ را گرفته و قرارداد را امضا کردند.

وي افزود: خود آقاي نظمي گفتند «از بابت قرارداد حضور توني در دوره وي تنها 4000 دلار باقي مانده است و 48000 دلار نيز از دوره من تراکتورسازي به وي بدهکار است که در مجموع باشگاه تراکتورسازي 52 هزار دلار به وي بدهکار استد و اميدوارم آشفتگي اسناد موجب کلاه رفتن بر سر باشگاه تراکتورسازي نشود».

عباسي: کارهاي فيفا با يک تلفن قابل حل نيست

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي بعد از سخنان جعفري گفت: ما طبق اسناد داريم صحبت مي‌کنيم و کارهاي فيفا با يک تلفن و توصيه قابل حل نبوده و طبق گزارش فيفا به ما باشگاه تراکتورسازي 240 هزار دلار به توني بدهکار است.

وي گفت: بايد توجه داشت که بابت تاخير در پرداخت بدهي ها، جرايمي هم شامل شده است.

عباسي يکي از مشکلات اين باشگاه در دوره‌هاي قبلي را نداشتن فردي به عنوان امور بين‌الملل ذکر کرده و افزود: همين نقص سبب شده کسي پيگير حقوق تيم تراکتورسازي در فيفا و مجامع بين‌المللي نباشد تا از حقوق اين باشگاه در فيفا دفاع کند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 1

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.