1394/09/02 - 7 : 22
کد خبر: 7633
طراحي و ساخت بازي رايانه‌اي تک‌تيرانداز ماهر دوران دفاع مقدس در تبريز
احرار خبر: فرمانده سپاه ناحيه ولايت تبريز گفت: از جمله بارزترين فعاليت‌هاي ما در اين زمينه طراحي سناريوي شهيد زرين، تک‌تيرانداز ماهر دوران دفاع مقدس به صورت بازي رايانه‌اي است که در آينده به انجام مي‌رسانيم.

به گزارش احرار خبر، قادر ارسلاني در گفت‌وگو با خبرنگاران بسيج را نماد اقتدار و پرچم غيرت ملت ايران برشمرد و اظهار داشت: بسيج ميعادگاه عاشقان و دلاوران مخلصي است که با صلابت و اقتدار هر روز شاهد پيشرفت اين نهاد مردمي در صحنه‌هاي مختلف هستيم.

وي کارگشا بودن تفکر بسيج را در همه عرصه‌ها ناشي از خلاقيت، زنده بودن و پويايي بسيجيان دانست و افزود: اراده بسيج بر همه مشکلات غلبه مي‌کند.

ارسلاني افزود: بسيج مردمي متناسب با نيازهاي انقلاب اسلامي در تمام برهه‌ها و شرايط مختلف که نظام اسلامي به آن نياز داشته ورود پيدا کرده و وظيفه و رسالت خويش را با لبيک‌گويي به فرامين مقام معظم رهبري به ثمر رسانده است.

وي تصريح کرد: جاودانگي انقلاب اسلامي را در گرو حاکميت فرهنگ بسيج دانشت و گفت: تفکر بسيجي يکي از عوامل بازدارنده تهاجم فرهنگي دشمن است.

ارسلاني نفوذ دشمن را از طريق فرهنگي، اقتصادي و سياسي از جمله توطئه اخير دشمنان خواند و متذکر شد: بايد بسيج در اين برهه نيز در تبعيت از منويات رهبر فرزانه انقلاب بتواند نقش خود را به خوبي ايفا کند.

وي با بيان اينکه نفوذ فرهنگي دشمن بعد از فتنه 88 افزايش يافته است، گفت: بسيج نقش بسيار موثري را در بصيرت افزايي نيروها و اقشار مختلف در فضاي جامعه به دليل مردمي بودن و در متن بودن آن کرده و مي‌تواند در روشنگري منويات رهبري کاملا موثر باشد تا بتواند از نفوذ فرهنگي، سياسي جلوگيري کند.

ارسلاني با اشاره به  فعاليت‌هاي بسيج تاکيد کرد: بسيج با راه‌اندازي حلقه‌هاي تربيتي صالحين گروه‌هاي کارآمد و مستعدي را در عرصه اجتماع رشد داده و همچنان به فعاليت‌هاي خود ادامه مي‌دهد تا در رشد و تعالي فرهنگ جامعه موثر باشد.

وي مشاوره پزشکي، برگزاري نشست هيات منتظران موعود و تجليل از سرگروهان حلقه‌هاي صالحين، انجام هماهنگي اعزام کاروان راهيان نور به منطقه شمالغرب، تجليل از بسيجيان نمونه، افتتاح واحد مقاومت در مدارس و برگزاري نشست فرماندهان پايگاه ها، اجراي مسابقات ورزشي، برگزاري يادواره شهدا و غبارروبي گلزار شهداي محلات، حضور بسيجيان حوزه ناحيه ولايت تجمع گروهان‌هاي مختلف بسيج دانش‌آموزي در روز بسيج از جمله برنامه‌هايي است که توسط اين ناحيه در روزهاي آتي هفته بسيج انجام مي گيرد.

فرمانده سپاه ناحيه امامت تبريز تصريح کرد: 38 درصد جمعيت آماري 580 هزار نفري حوزه استحفاظي ناحيه ولايت عضو بسيج هستند که از اين تعداد حدود 55 درصد آقايان و 45 درصد خانم‌ها هستند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 7

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.