1394/09/02 - 7 : 17
کد خبر: 7630
ورود خودروهاي VIP به ناوگان حمل و نقل منطقه آزاد ارس
احرار خبر: مديرعامل سازمان منطقه آزاد تجاري و صنعتي ارس از تجهيز ناوگان حمل و نقل مسافري VIP از فرودگاه تبريز تا منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش احرار خبر، "محسن خادم عرب‌باغي" با اعلام اين خبر افزود: ده‌ها هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري داخلي و خارجي در ارس انجام شده و ادامه دارد و حمايت سازمان از اين پروژه در راستاي تامين رفاه حال و جلب رضايت سرمايه گذاران و گردشگران مي باشد.

وي تامين زيرساخت‌هاي لازم براي تردد تاکسي ها در داخل محدوده مصوب را مورد تاکيد قرار داد و با بيان اينکه خدمات خودروهاي VIP توسط يکي از سرمايه گذاران فعال در ارس تهيه و راه اندازي شده است، گفت: اقدامات لازم براي تامين امنيت و آسايش سرمايه گذاران و گردشگران داخلي و خارجي در زمينه حمل و نقل، اقامت و تفريح و گردش در حال انجام مي باشد.

مديرعامل شرکت تشريفات سير ارس نيز گفت: هم اکنون 24 دستگاه خودرو تاکسي تشريفاتي لوکس در فرودگاه بين المللي شهيد مدني تبريز و دفتر مرکزي در جلفا مستقر بوده و بر اساس زمان بندي مشخص اين تعداد تا 200 دستگاه خودرو افزايش مي يابد.

سليمان مصطفي زاده محدوده خدمات خودروهاي VIP را در داخل شهر تبريز، جلفا و هاديشهر و مسير تبريز - جلفا عنوان کرد و افزود: در اولين مرحله از تجهيز ناوگان حمل و نقل شهري، خودروهاي نيسان در مدل هاي ساني، قشقايي و آلتيما و همچنين يک دستگاه خودرو ون مورد استفاده قرار مي گيرد.

وي شرايط جذب رانندگان اين خودروها را مورد اشاره قرار داد و با تاکيد بر توجه به تکريم ميهمان از مبدأ تا مقصد از ارايه خدمات مورد نياز به مسافران خبر داد و گفت: براي جلب رضايت مسافران در ابتداي حرکت خودرو مسافران با خوراکي و نوشيدني پذيرايي شده و با پخش کليپ‌ها و تيزرهاي تبليغاتي جاذبه‌هاي گردشگري و مزيت‌هاي اقتصادي آذربايجان شرقي و منطقه آزاد ارس معرفي مي شود.

مصطفي‌زاده در رابطه با شرايط استخدام رانندگان و خريد خودرو گفت: داشتن تحصيلات بالاتر از فوق ديپلم، عدم اعتياد به مواد مخدر و همچنين سيگار، تسلط به زبان هاي ترکي استانبولي و انگليسي و سن کمتر از 40 سال از جمله شرايط ورود به خدمات خودروهاي تشريفاتي بوده و خودروهاي VIP فروشي نيز در شرکت برليانس در منطقه آزاد ارس آماده ارايه به علاقمندان و واجدين شرايط مي باشد.

وي افزود: غرفه و دفتر شرکت در فرودگاه تبريز برپا شده و راهنماي آقا و خانم مسلط به زبان هاي خارجي براي راهنمايي مسافران حضور دارند.

مديرعامل شرکت تشريفات سير ارس با بيان اينکه تاکنون 40 ميليارد ريال براي راه‌اندازي اين سيستم سرمايه‌گذاري انجام شده است، در رابطه با نرخ کرايه اين خودروها گفت: نرخ هر کيلومتر تردد هشت هزار ريال مي باشد.

وي افزود: در صورت حمايت مسئولان و ايجاد ايستگاه‌هاي خودرو VIP مخصوص اين ناوگان، امکان تردد منظم در داخل شهر تبريز، جلفا و هاديشهر وجود دارد

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 4

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.