1394/08/10 - 12 : 58
کد خبر: 7324
فرمانده انتظامي کلان‌شهر تبريز:
انتخاب فرماندهي نيروي انتظامي تبريز به عنوان فرماندهي برتر کشور
احرار خبر: فرمانده انتظامي کلان‌شهر تبريز از کاهش هفت درصدي جرائم در هفت ماهه امسال در تبريز خبر داد و گفت: فرماندهي نيروي انتظامي کلانشهر تبريز در سطح کشور به عنوان فرماندهي برتر شناخته شد.

به گزارش احرار خبر فرهنگ نوروزي صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزي همکاران و با اجراي طرح‌هاي مختلف و پيش‌بيني تمهيدات کنترلي براي پيشگيري از وقوع جرائم، شاهد کاهش 7 درصدي جرائم در هفت ماهه امسال نسبت به سال گذشته هستيم.

وي افزود: با وجود اينکه در 10 سال گذشته شاهد افزايش جرائم در شهرستان تبريز بوديم از سال 93 روند کاهش جرائم اتفاق افتاده بطوريکه در سال 93 نسبت به 92 کاهش دو درصدي و در هفت ماهه امسال کاهش هفت درصدي را نسبت به سال گذشته شاهد هستيم.

نوروزي تصريح کرد: کلانشهر تبريز در بحث جرائم خشن در ميان کلانشهر‌ها در حد صفر است.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان تبريز در ادامه به اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي در شهرستان تبريز و تقويت آن اشاره کرد و تصريح کرد: طرح امنيت ارتقا اجتماعي با جديت در تبريز در حال انجام بوده و در هر روز در سه مرحله انجام مي‌شود.

نوروزي با بيان اينکه 75 درصد جرائم از جمله سرقت توسط معتادان ولگرد انجام مي‌شود، گفت: پاکسازي و ارتقاي امنيت اجتماعي به صورت مستمر در سطح شهرستان تبريز هر روز انجام مي‌شود.

وي از تقويت يگان گشت موتوري در تبريز خبر داد و گفت: يگان فوريتي تبريز به عنوان يگان برتر در کشور انتخاب شده است.

انتخاب فرماندهي نيروي انتظامي تبريز به عنوان فرماندهي نمونه کشور

رئيس پليس شهرستان تبريز از انتخاب فرماندهي نيروي انتظامي تبريز در جشنوراه مالک اشتر  به عنوان فرماندهي برتر در سطح کشور خبر داد و گفت: با ارزيابي‌هاي به عمل آمده از وضعيت و عملکرد يگان‌هاي ناجا بر اساس ميزان موفقيت‌ در ارتقا آمادگي عملياتي، اجرا و تحقق فرامين، انجام وظايف و ماموريت‌هاي محوله، اثربخشي در انجام امور و بهبود عملکرد فرماندهي تبريز به عنوان يگان برتر در سال 93 در کشور انتخاب شد.

وي گفت: از سال 93 قرارگاه تشديد مبارزه با سرقت در نيروي انتظامي تبريز تشکيل شده و به صورت روزانه جرائم سرقت را رصد مي‌کنيم و در بحث پيشگيري و مبارزه طرح‌هايي انجام مي‌گيرد.

اضافه شدن دو کلانتري قراملک و باغ معروف به 18 کلانتري تبريز

نوروزي از اجراي طرح مکنا(خوشايندسازي محيط کلانتري‌ها، تعالي رفتار کارکنان، يکسان‌سازي و چينش نيروها) که در تمام کلانتري‌هاي تبريز در حال اجرا است خبر داد و گفت: کلانتري 14 تبريز به عنوان الگو در اين زمينه در سطح کشور معرفي شده است.

وي از ساخت و اضافه شدن دو کلانتري قراملک و باغ معروف به 18 کلانتري تبريز در آينده خبر داد و گفت: اين دو کلانتري در مرحله ساخت ساختمان بوده و پيشرفت فيزيکي ساختمان‌هاي اين دو کلانتري 35 درصد است.

فرمانده نيروي انتظامي تبريز با بيان اينکه نيروي انتظامي هيچگاه مدعي نيست به تنهايي مي‌تواند امنيت را برقرار کند، گفت: برقراري امنيت مطلوب و پايدار نيازمند مشارکت آحاد مردم است.

وي با بيان اينکه نيروي انتظامي مهم‌ترين سرمايه خود را اعتماد و پشتوانه مردم مي‌داند، ادامه داد: آگاه‌سازي و همراهي مردم يکي از مهم‌ترين اولويت‌هاي پليس در پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و جرائم است و همکاري و مشارکت مردم با نيروي انتظامي در ارتقاي امنيت اجتماعي امري ضروري است.

اين مقام انتظامي در خصوص پيشگيري از جرائم از جمله سرقت، افزود: همکاري و همراهي شهروندان تأثير به سزايي در پيشگيري و کاهش انواع جرائم به خصوص سرقت داشته و اخبار و اطلاعات مردمي بهترين کمک و مهم‌ترين اهرم نيروي انتظامي در اجراي پيروزمندانه ماموريت‌ها است.

نوروزي خاطر نشان کرد: امنيت رويدادي اجتماعي است که با مشارکت و همدلي به دست مي‌آيد و بر آن هستيم تا با استفاده حداکثري از ظرفيت‌هاي موجود و جذب مشارکت عمومي از جمله پليس افتخاري و شوراهاي معتمد پليس در اين زمينه قدم برداريم.

فرمانده انتظامي کلان‌شهر تبريز در پايان از شهروندان خواست تا از طريق پل ارتباطي 110 و 197 يار و ياور پليس در اجراي هرچه بهتر ماموريت‌هاي محوله باشند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 1

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.