1394/08/09 - 7 : 47
کد خبر: 7309
صعود شاگردان کمالوند در گرو برد برابر پديده
احرار خبر: تيم گسترش فولاد در حالي به مصاف تيم پديده مي‌رود که با برد در اين ديدار مي تواند چندين رتبه در جدول رده‎‌بندي صعود داشته باشد.

به گزارش احرار خبر، هفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور امروز با برگزاري 7 ديدار ديگر در شهرهاي مختلف پيگيري مي‌شود که در يکي از اين ديدارها تيم گسترش فولاد در خانه از تيم پديده مشهد ميزباني مي‌کند.

2 تيم در حالي از ساعت 15 در استاديوم اختصاصي گسترش فولاد به مصاف يکديگر مي‌روند که تا پيش از اين ديدار عملکرد نسبتاً خوبي را از خود بر جاي گذاشته‌اند.

صعود چند رتبه‌اي در گرو برد مقابل پديده

تيم گسترش فولاد که در حال حاضر و با کسب 14 امتياز در رده هشتم جدول رده بندي قرار دارد، با برد در اين ديدار مي‌تواند خود را 27 امتيازي کرده و در صورت خوش‌شانسي، حتي تا رده چهارم جدول رده‌بندي نيز بالا آمده و جزو تيم‌هاي بالانشين جدول لقب گيرد.

باشگاه گسترش فولاد که امسال و با قراردادهاي مشروط، هدف‌گذاري خود را قرار گرفتن در رتبه‌اي بهتر از رتبه هشتم جدول رده‌بندي قلمداد مي‌کند، اميدوار است که امسال و بدون اما‌واگر‌هاي سال گذشته در ليگ برتر ماندگار شده و در نهايت نيز رتبه بهتري را نسبت به سال گذشته کسب کند.

پديده به دنبال آبروداري براي فوتبال مشهد

در سوي مقابل تيم پديده مشهد نيز که تا به اينجاي کار عملکرد نسبتا خوبي را از خود به ثبت رسانده و با کسب 13 امتياز در رده دهم جدول رده‌بندي قرار دارد، تلاش مي‌کند با برد در اين ديدار شمار امتيازات خود را به عدد 16 رسانده و جايگاه خود در جدول رده بندي را بهبود ببخشد.

پديده‌اي ها که سال گذشته در اولين تجربه حضورشان در رقابت هاي ليگ برتر نتايج خوبي را کسب مي کردند، پس از مشکلاتي که براي شرکت پديده پيش آمد، نتوانستند به نتايج خوب خود ادامه دهد و در نهايت نيز به سختي در ليگ برتر ماندگار شدند.

شاگردان محمدرضا مهاجري امسال اميدوار هستند که بتوانند نتايج خوبي را نسبت به سال گذشته کسب کنند و به‌نوعي براي فوتبال مشهد آبروداري کنند.

گسترش فولاد و عدم استفاده مناسب از امتياز ميزباني

شاگردان فراز کمالوند که برخلاف همشهري خود، تراکتورسازي، هيچ‌گاه نتوانستند به محبوبيت چنداني در سطح آذربايجان دست يابند، نمي‌توانند در ديدارهاي خانگي استفاده چنداني از امتياز ميزباني ببرند.

تيم گسترش فولاد که به‎نوعي برادر کوچک‌تر تيم تراکتورسازي و تيم دوم فوتبال آذربايجان در رقابت هاي ليگ برتر محسوب مي‌شود در ديدارهاي خانگي‌اش حمايت هواداران زيادي را پشت خود احساس نمي کند و به همين راحتي نيز استفاده مناسبي را از امتياز ميزباني که در اختيار دارد، نمي‌کند.

هواداران بيايند نتايج بهتر از اين را هم کسب مي‌کنيم

مصطفي اکرامي با گلايه از هواداراني که در ديدارهاي خانگي تيم گسترش فولاد از اين تيم حمايت چنداني را به عمل نمي‌آورند،مي‌گويد: امسال همه‌چيز براي نتيجه‌گيري تيم ما مهيا است اما تنها کمبودي که در حال حاضر داريم، هواداراني هستند که استقبال چندان زيادي از بازي‌هاي خانگي ما ندارند.

وي مي‌افزايد: اگر تنها نصف هواداراني که براي ديدارهاي تراکتورسازي به استاديوم مي‌روند، براي ديدارهاي تيم گسترش فولاد نيز بيايند، مطمئناً ما مي‌توانيم نتايجي حتي بهتر از اين را هم‌کسب کنيم.

بازيکن تيم گسترش فولاد خاطرنشان مي‌کند: اگر تيم‌هاي تراکتورسازي و گسترش فولاد حضور موفقي را در رقابت‌هاي ليگ برتر داشته باشند افتخارش به منطقه و مردم آذربايجان مي‌رسد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 9

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.