1392/1/9 - 06 : 30
کد خبر: 718
آيت‌الله يزدي :
پرهيز نهادها از سياسي‌کاري در حوزه خدمات شهري و همچنين تعداد کانديداهاي رياست جمهوري کاهش يابد
رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: شهرداري قم مي‌تواند با حضور در عرصه خدمت‌رساني و عمران و آباداني قم کمک شايان توجهي به آرامش اوضاع کند و ساير نهادها هم نبايد با سياسي‌کاري وارد حوزه خدمات شهري شوند و مشکلي به وجود آورند.

آيت‌الله محمد يزدي در جمع شهردار قم و معاونان وي با بيان اينکه همگان بايد به توسعه شهر و منفعت عمومي کمک کنند اظهار کرد: جمعيت فراواني در نوروز و ساير مناسبت‌ها به قم مسافرت مي‌کنند و همواره دغدغه مسائل بهداشت و امنيتي آنها وجود داشته است به همين دليل اقدامات شهرداري در تجهيز بوستان‌ها براي اسکان موقت در سال‌هاي اخير به ويژه نوروز امسال از اهميت خاصي برخوردار است.

وي افزود: خدمت در قم داراي ويژگي خاص خود است و تسهيل مسافرت و زيارت در اين شهر از سوي مديران شهري داراي اجر و ثواب فراواني خواهد بود.

رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با تاکيد بر تعامل ميان مديريت شهري و دفاتر مراجع تقليد در قم گفت: نمي‌توان به بهانه ساخت مراکز علمي و پژوهشي از توسعه شهر و خدمت به زائران جلوگيري کرد و به يقين سودمندي طرح‌هايي که از سوي زائران مورد استفاده قرار مي‌گيرد بيشتر خواهد بود و اگر اين امر براي مراجع تقليد به طور صحيح بيان شود مورد قبول واقع مي‌شود.

وي ادامه داد: بر اساس مشاهدات شخصي و گفته‌هاي ديگران، رضايت از خدمات شهرداري محسوس است و اميدواريم مديران شهري توفيق خدمت‌رساني بيشتر را کسب کنند.

آيت‌الله يزدي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخابات رياست جمهوري در سال جاري خاطرنشان کرد: اميدواريم اين مسئله به خير و سلامتي بگذرد و تلاش مسئولان عالي‌ رتبه کشور به وسيله عمل به ارشادات رهبري به جايي برسد که تعدد کانديداها کاهش يابد و بالطبع مشکلات هم کمتر خواهند شد وگرنه مشکلاتي بروز خواهد کرد.

رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم افزود: شهرداري قم هم مي‌تواند با حضور در عرصه خدمت‌رساني و عمران و آباداني قم و پرهيز از سياسي‌کاري کمک شايان توجهي به آرامش اوضاع کند و ساير نهادها هم نبايد با سياسي‌کاري وارد حوزه خدمات شهري شوند و مشکلي به وجود آورند.

وي با بيان اينکه جلوگيري از خلاف‌هاي روشن در عرصه انتخابات وظيفه هر فرد است گفت: در عين حال اختلاف سليقه امري طبيعي است و اگر در مسير صحيح باشد مشکلي به وجود نمي‌آورد.

يزدي در ادامه به خدمات شهرداري در زمينه زيباسازي قم اشاره و ابراز کرد: نصب المان‌هاي مذهبي و اسامي ائمه اطهار(ع) در ميادين و بلوارها اقدامي مثبت است و با توجه به شيعه بودن مردم ايران بايد تابلوها و نشانه‌هاي شيعي هم نصب شوند.

استاد برجسته حوزه علميه قم بيان داشت: المان‌هايي که با هنرمندي و زيبايي طراحي و ساخته شده و در سطح شهر نصب شوند علاوه بر اينکه گوياي فرهنگ مذهبي و ديني ما هستند، نوع هنرهاي موجود و توان هنرمندان هر شهر را هم نشان مي‌دهند.

وي ادامه داد: توسعه فضاي سبز و استفاده از طبيعت در زيباسازي شهري در قم ديده مي‌شود و اين امر قابل تقدير است و اقدامات ماندگار شهري اگر به قصد خدمت به اهل بيت(ع) و زائران آنها صورت گيرد اجر و ثوابي وافر خواهند داشت.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 3

  آخرین اخبار
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.