1391/12/22 - 09 : 56
کد خبر: 594
مديرکل کميته امداد استان اردبيل:
7 درصد لبنيات اردبيل را مددجويان کميته امداد توليد مي‌کنند
مديرکل کميته امداد استان اردبيل گفت: هفت درصد لبنيات توليدي استان اردبيل را مددجويان کميته امداد متقبل شده و بهترين محصولات را روانه بازار مي‌کنند.
به گزارش احرارنيوز به نقل از فارس از اردبيل، بهروز زلالي صبح امروز در جلسه شوراي اشتغال کميته امداد اظهار داشت: با توجه به اينکه مددجويان کميته امداد در سال‌هاي اخير توليدات خوبي را در حوزه دام و طيور داشته‌اند، از طريق پرداخت تسهيلات خوداشتغالي و مشاغل خانگي شاهد رونق اين بخش و خريد دام‌هاي سنگين و سبک براي توليد محصولات لبني در سطح استان هستيم.
 
وي خاطرنشان کرد: در هفته پاياني و نشست آخر شوراي اشتغال کميته امداد گزارشي از توليدات مددجويان در حوزه‌هاي مختلف اعم از کشاورزي، دامداري، صنايع دستي، زنبور‌داري و ... ارائه خواهيم کرد تا همگان بدانند که به همت مددجويان چه ميزان از توليدات در سال توليد ملي روانه بازار مصرف مي‌شود.
 
مديرکل کميته امداد استان اردبيل افزود: هشت درصد دام‌هاي سنگين در سطح استان متعلق به مددجويان کميته امداد است که اقشار آسيب‌پذير ما از اين طريق مي‌توانند با توليد محصولات متنوع لبني براي خود در‌آمدزايي کرده و معيشت قابل قبولي را داشته باشند.
 
انحراف در پرداختي مشاغل خانگي در کميته امداد کمتر از 10 درصد است
 
به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، زلالي ادامه داد: به دليل نظارت‌هاي مستمري که اين نهاد بر فعاليت‌هاي اقتصادي و پرداختي تسهيلات مشاغل خانگي و خوداشتغالي دارد، ادعا مي‌کنيم که انحراف به وجود آمده کمتر از 10 درصد است و بيش از 90 درصد پرداختي‌ها در همان محل مورد نظر هزينه مي‌شود.
 
اين مسئول اين کار را بي‌سابقه و در بين دستگاه‌هاي مختلف بي‌نظير توصيف کرد و گفت: اين هدف‌گذاري به دليل نظارت مستمر انجام شده و اکثريت پرداختي‌ها در همان محل موردنظر حتي راه‌اندازي يک مجموعه خياطي، گلدوزي و ديگر مشاغل خانگي صرف فعاليت‌هاي مثمر و داراي عايدات اقتصادي مي‌شود.
 
مديرکل کميته امداد استان اردبيل تصريح کرد: گاه ما در کنار پرداختي تسهيلات بانک‌ها کمک‌هاي متممي نيز به افراد زير پوشش انجام مي‌دهيم تا بتوانند به عنوان نمونه در تعمير طويله يا تامين علوفه براي افزايش ميزان توليد شير، لبنيات، گوشت و همچنين طرح‌هاي پرورش گوساله و گوسفند، دام سبک و سنگين، طيور و ... بتوانند با اميدواري بيشتر در عرصه کار و تلاش حاضر باشند.
 
زلالي با قدرداني از همت استاندار اردبيل در برگزاري نشست ويژه و تخصصي براي اشتغال کميته امداد بيان داشت: در سايه تشکيل جلسات مستقل در کميته امداد در دو ماه اخير ميزان اشتغال اين نهاد از 35 درصد به 60 درصد رسيده، به طوري که ما چند ماه پيش حدود يک هزار و 901 مورد فرصت اشتغال ايجاد کرده بوديم که اين رقم در ماه‌هاي اخير به 2 هزار و 800 اشتغال مولد رسيده که اميدواريم تا پايان سال اين رقم به بيش از 3 هزار مورد نيز برسد.
 
وي يادآور شد: ما هر چند آگاه هستيم که بانک‌ها و دستگاه‌هاي ديگر اجرايي با مشکلات و تنگناهاي اعتباري و مالي مواجه هستند، اما ايجاد يک فرصت اشتغال براي مددجويان کميته امداد پاداش اخروي و دنيوي به همراه دارد که گاه با هيچ حرکت ديگر قابل قياس نيست.
 
مديرکل کميته امداد استان اردبيل با تبريک ايام نيکوکاري و برگزاري جشن نيکوکاري در روزهاي 20 و 21 اسفند ماه در اردبيل تاکيد کرد: ما به دليل سرماي هوا با چند روز تاخير اين جشن را امروز و فردا در مدارس و به صورت پايگاه‌هاي شهري برگزار مي‌کنيم و از مديريت بانک صادرات نيز قدرداني مي‌کنيم که براي اين جشن 5 ميليون تومان کمک کرده و از ساير بانک‌ها نيز انتظار داريم در اين زمينه ياريگر ما باشند.
 
به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، زلالي در پايان سخنان خود به گلايه برخي از بانک‌ها در پرداخت نشدن اقساط تسهيلات بانکي از سوي مددجويان اشاره کرد و اذعان داشت: به يقين اين مورد را به مددجويان و صاحبان طرح‌هاي توليدي و کار‌آفريني که به مرحله در‌آمدزايي رسيده‌اند، گوشزد مي‌کنيم تا پرداختي اقساط خود را انجام دهند.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 1

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.