1391/12/21 - 14 : 09
کد خبر: 589
مديرعامل شرکت سياحتي عليصدر خبر داد
انجام مطالعات گسترده‌ براي تغيير در سيستم ناوبري در غار عليصدر
مديرعامل شرکت سياحتي عليصدر گفت: به منظور افزايش ظرفيت پذيرش مسافر و با در نظر گرفتن شرايط زيست‌محيطي، مطالعات گسترده‌اي براي تغيير در سيستم ناوبري و حمل مسافر داخل غار در حال انجام است.
به گزارش احرارنيوز حسن اسلاميان با اشاره به اقدامات انجام شده براي غار شگفت‌انگيز عليصدر اظهار داشت: در حال حاضر در راستاي اقدامات اجرايي براي ارتقاي خدمات و سرعت در توسعه مجموعه گردشگري عليصدر عمليات محصور کردن قسمت‌هايي از اطراف شهرک عليصدر با استفاده از ديوار پيش‌ساخته بتني با طولي معادل چهار هزار و 500 متر در حال انجام است.
 
وي گفت: با در نظر گرفتن زيرساخت‌ها به لحاظ حفظ منابع آبي و محيط زيست منطقه نسبت به آماده کردن طرح‌هاي تصفيه فاضلاب و آبياري قطره‌اي جنگلکاري‌هاي انجام شده به مساحت 27,30 هکتار اقدام شده است.
 
مديرعامل شرکت سياحتي عليصدر همدان ادامه داد: همچنين طرح مديريت زيست‌محيطي منطقه توسط کارشناسان و مشاوران مجرب تهيه و تقديم سازمان حفاظت محيط زيست استان شده است.
 
وي افزود: با توجه به استقبال روزافزون گردشگران براي بازديد از غار شگفت‌انگيز عليصدر به منظور افزايش ظرفيت پذيرش مسافر و با در نظر گرفتن شرايط زيست‌محيطي غار و رعايت استانداردهاي مربوطه، مطالعات و تحقيقات گسترده‌اي براي تغيير در سيستم ناوبري و حمل مسافر داخل غار در حال انجام است.
 
اسلاميان ادامه داد: در اين زمينه به نتايج مثبتي رسيده‌ايم که پس از آزمايش‌هاي اوليه و کنترل‌هاي لازم و تطبيق مراتب با استانداردهاي زيست‌محيطي به‌زودي شاهد تحول عظيمي در اين منطقه بزرگ گردشگري خواهيم بود.
 
راه‌اندازي سايت جديد غار عليصدر
 
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به راه‌اندازي سايت جديد شرکت سياحتي عليصدر به آدرس www.alisadr.com به دو زبان فارسي و انگليسي گفت: محتواي سايت شامل معرفي شرکت سياحتي عليصدر و زيرمجموعه‌هاي آن است.
 
مديرعامل شرکت سياحتي عليصدر همدان ادامه داد: مجموعه عليصدر، مجتمع تفريحي ـ توريستي عباس‌آباد، شرکت خدمات مسافرتي عليصدر مهر و باشگاه فرهنگي و ورزشي عليصدر در اين سايت معرفي شده است.
 
وي افزود: صفحه گالري تصاوير عکس‌هايي از غار عليصدر و مجتمع عباس‌آباد همراه توضيح مختصري در اين صفحه گنجانده شده و همچنين تور مجازي در صفحه جداگانه‌اي قرار داده شده که بينندگان مي‌توانند از داخل غار و مجتمع به خوبي بازديد کنند.
 
فروش اينترنتي بليط غار از سال آينده
 
اسلاميان به بخش مهم ديگر از سايت جديد اشاره کرد و ادامه داد: صفحه فروش و رزرو بليط اينترنتي بازديد از غار عليصدر در حال راه‌اندازي در اين صفحه است که در اوايل سال آينده اقدام به فروش اينترنتي خواهد کرد.
 
وي از ديگر فعاليت‌هاي شرکت سياحتي عليصدر نيز سخن گفت و اظهار داشت: باشگاه فرهنگي و ورزشي عليصدر همگام با ديگر زيرمجموعه‎هاي فعال شرکت سياحتي عليصدر که در عرصه‌هاي فرهنگي به‌ويژه ورزشي به عنوان نماينده شايسته ورزش استان در رشته‌هاي فوتسال، پينگ پنگ‌ و ورزش پرانرژي کبدي در ميادين مختلف صاحب نام و مقام‌هاي کشوري شده است.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 5

  آخرین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.