1402/12/17 - 18 : 20
کد خبر: 46865
تراکتورسازي جزو پنج شرکت سازنده ادوات کشاورزي است
احرار: مدير عامل گروه صنعتي تراکتورسازي با اشاره به اينکه ايران جزو 5 کشور توليد کننده ادوات کشاورزي است گفت : نبود خط توليد ادوات کشاورزي از نقايص اين گروه صنعتي بود و مشتريان توليدات اين گروه صنعتي در تامين قطعات ماشين آلات خريداري در بازار با مشکلات متعددي روبرو بودند .

مصطفي وحيد زاده در مراسم  رونمايي از سه پروژه بزرگ تراکتورسازي  از افزايش دو برابري توليد در يک  و نيم سال گذشته خبر داد و  افزود : در سال گذشته  سبد توليد ما افزايش پيدا کرد  و محصولاتي از جمله تراکتور شاليزاري به بازار عرضه شد  

وي افزود :  ضمن حفظ افزايش سرانه توليد در سال گذشته حدود هزار نفر از نيرويهاي متخصص از دانشگاه هاي مختلف جذب اين واحد صنعتي شدند.

وي با اشاره به اينکه محصولات تراکتورسازي نقش بسزايي در کنترل تورم ايفا مي کنند ابراز داشت: اگر تنها يکي از تراکتورها از چرخه توليد خارج شود، بايد  قيمتي در حدود  2.5 برابر قيمت فعلي به کشور وارد شود.

وي از همکاري تراکتور سازي ايران با 60 شرکت دانش بنيان خبر داد و خاطر نشان کرد  : در گذشته اين گونه مطرح مي شد که دانشگاه و صنعت به صورت موازي هم حرکت مي کنند و هرگز به هم نخواهند رسيد، اما ما در مجموعه تراکتور توانستيم تا حدود زيادي شعار ارتباط صنعت و دانشگاه را تحقق بخشيم .

وي با اشاره به اينکه ايران جزو 5 کشور توليد کننده ادوات کشاورزي است اظهار کرد:  نبود خط توليد ادوات کشاورزي از نقايص اين گروه صنعتي بود و مشتريان توليدات اين گروه صنعتي در تامين قطعات ماشين آلات خريداري در بازار با مشکل  روبرو بودند .

 وي با بيان اينکه همواره دغدغه تک محصولي بودن اين شرکت را داشتم گفت :  تک محصولي بودن  شرکت سبب مي شد تا نوسانات زياد در بازار تراکتور، مشکلات عديده ي اقتصادي و کارگري را براي شرکت به وجود آورد.

وي افزود : در اين راستا راهبرد 50-50 را طراحي و تدوين و در دستور کار قرار داديم ؛ به اين صورت که در کنار 50 درصد توليد تراکتور 50 درصد ديگر به توليد ساير ماشين آلات اختصاص يابد.

وي  افزود :  در حال حاضر 25 درصد توليدات اين گروه صنعتي به ساير ماشين آلات تحقق يافته و در پنج سال آينده اين ميزان به 50 درصد خواهد رسيد .

وحيد زاده همچنين توليد بيلر مکعبي، ابزار مخصوص، راه اندازي خط کاميونت سازي و کشنده، شاسي بلند و ون را از برنامه هاي تراکتور اعلام کرد .

امروز با حضور رئيس دانشگاه آزاد اسلامي کشور سه محصول فناوري جديد و روز دنيا شامل نخستين سيستم خط رباتيکAGV ( سامانه هوشمند هدايت پذير خودران)، مجموعه اتصال سه نقطه PTO جلوبند تراکتور سنگين و دستگاه بيلر به عنوان نخستين محصول توليدي شرکت ادوات سازي تراکتورسازي ايران در تبريز رونمايي و راه اندازي شد.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 7

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.