1402/11/16 - 19 : 50
کد خبر: 44779
کشف شيشه و هروئين در تبريز
احرار: فرمانده انتظامي شهرستان تبريز از کشف 660 گرم شيشه و هروئين و دستگيري 5 نفر سوداگر مرگ در 2 عمليات جداگانه خبر داد.

سرهنگ يداله جهان آرا در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده از معتادان و تشديد مقابله با توزيع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر موضوع به صورت ويژه در دستورکار ماموران انتظامي کلانتري 22 شهرستان تبريز قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات، تحقيقات فني و پليسي با هماهنگي مرجع قضايي ?نفر از فروشندگان موادمخدر را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه آنان را دستگير و به کلانتري دلالت دادند.

وي در ادامه گفت: ماموران پس از بازجويي و شناسايي محل اختفاء متهم، مقدار 500 گرم شيشه و تعدادي لوله‌هاي پايپ کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تبريز بيان کرد: ماموران کلانتري 22 طالقاني در يک عمليات جداگانه ديگر مقدار 160 گرم شيشه و هروئين و سه‌نفر توزيع کننده و تعدادي لوله پايپ و سلاح سرد کشف و همچنين سه‌دستگاه خودرو توقيف کردند.

وي در پايان با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد، خاطر نشان کرد: پليس از هيچ تلاشي در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنيت و ايجاد امنيت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و از همشهريان خواست هرگونه موارد مشکوک را با پليس 110 در ميان بگذارند.

کشف لوازم جانبي گوشي همراه قاچاق در بناب

فرمانده انتظامي شهرستان بناب ازکشف ??? قلم انواع لوازم جانبي گوشي همراه خارجي قاچاق به ارزش يک‌ميليارد ريال خبر داد.

سرهنگ رحمان عبدي در تشريح اين خبر اظهار کرد: ماموران يگان امداد شهرستان حين کنترل خودروهاي عبوري در يکي از محورهاي مواصلاتي شهرستان به يک دستگاه سواري پرايد مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي با اشاره به اينکه در بازرسي از خودروي توقيفي، تعداد 309 قلم انواع لوازم جانبي گوشي همراه خارجي قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاي مکشوفه يک ميليارد ريال برآورد شده است.

وي با بيان اينکه در اين راستا يک دستگاه سواري پرايد توقيف و يک نفر متهم دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد، تشريح کرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا محوري‌ترين برنامه فراجا به شمار مي‌آيد.

دستگيري سارقان خانه باغ در ميانه

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه از دستگيري چهارسارق و کشف هفت‌فقره سرقت از خانه باغ‌ها خبر داد.

سرهنگ حسن رفيعي در تشريح اين خبر بيان کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت از خانه باغ‌ها در سطح شهرستان، شناسايي و دستگيري سارقان در دستورکار ماموران کلانتري 13 قرار گرفت.

وي در ادامه گفت: ماموران با انجام تحقيقات فني، پليسي و با هماهنگي قضايي هر چهارمتهم را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به مقر انتظامي دلالت دادند.

وي بيان کرد: متهمين در تحقيقات پليسي به هفت‌فقره سرقت از خانه باغ‌هاي اطراف راه‌آهن اعتراف و با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه وقوع سرقت را يکي از مؤلفه‌هاي مهم در کاهش امنيت اجتماعي عنوان کرد و گفت: آموزش و آگاه‌سازي از مهم‌ترين راه‌کارهاي پيشگيري از وقوع انواع جرايم به خصوص سرقت است.

وي در پايان از مردم خواست ضمن تجهيز اماکن، منازل و خودرو خود به حفاظ مطمئن، دوربين مداربسته، قفل‌هاي مناسب و دزدگير در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طريق سامانه ??? به پليس اطلاع دهند.

سموم کشاورزي قاچاق به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامي استان آذربايجان شرقي از کشف سه‌هزار ليتر انواع سموم کشاورزي قاچاق به ارزش 13 ميليارد ريال در مراغه خبر داد.

سردار علي محمدي در تشريح جزئيات اين خبر اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پليس آگاهي در حين گشت‌زني و کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون باري مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از کاميون توقيف شده تعداد 300کارتن انواع بطري سموم کشاورزي خارجي قاچاق به مقدار 3000 ليتر کشف کردند.

وي مطرح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ريالي سموم کشف شده 13 ميليارد ريال را برآورد شده که در اين رابطه يک نفر دستگير و خودرو مربوطه نيز توقيف شد.

به گزارش ايسنا، به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس آذربايجان شرقي، فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستورکار پليس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا به پليس 110 گزارش کنند و پيشنهادات، انتقادات و تقديرات خود از عملکرد پليس را به شماره تلفن 197 اطلاع دهند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 8

  آخرین اخبار
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.