1402/11/14 - 17 : 28
کد خبر: 44771
در آمد 20 ميليوني گدايان در تبريز!
احرار: "تبريز سالهاست که عنوان شهر بدون گدا را به يدک مي کشد اما اين روزها شاهد حضور گدايان در سطح شهر هستيم که اين عنوان را در معرض خطر قرارداده و چهره زشتي به شهر داده است.

وقتي از آنها خواسته مي شود تا بجاي گدايي به عضويت کميته امداد در آيند مي گويند :ما روزي 20 ميليون تومان در آمد داريم اين مبلغ را کميته به ما مي دهد؟!  اين ها را غلامعلي مالا مهدي در نشست خبري با اصحاب رسانه مي گويد و ادامه مي دهد: اکثر اين گديان غير بومي هستند و از استانهاي ديگر به اين شهر آمده و با سو استفاده از احساسات مردم درآمد انچناني دارند .

 غلامعلي ملا مهدي در نشست خبري با اصحاب رسانه با تبريک عيد مبهث و ايام الله دهه فجر اظهار کرد : 79 هزار نفر در استان تحت پوشش کميته امداد قرار دارند که از اين تعداد 65 هزار نفر مستمري دريافت مي کنند.

وي ادامه داد : براي 145 هزار مدد جو 670 ميليارد تومان در طي 10 ماهه نخست سال مستمري پرداخت شده است که ماهانه مبلغلي در حدود 67 ميليارد تومان است .

 مدير کل کميته امداد امام خميني با بيان اينکه  طي 10 ماهه نخست سال 600 سري جهيزيه به ارزش 22 ميليارد تومان به مددجويان تحويل داده شد اظهار کرد : در ايام الله دهه فجر 100 سري جهيزيه با هم افزايي سپاه عاشورا  و  240 سري جهيزيه نيز توسط مراکز نيکوکاري تا پايان دهه فجر بين نوعروسان توزيع مي شود .

وي همچنين گفت : روز جمعه به مناسبت عيد مبعث 200 سري جهيزيه از محل مصلي امام به سمت شهرستانها خواهيم فرستاد  و 170 نو عروس ديگر نيز در نوبت قرار دارند که سعي خواهيم کرد تا نيمه شعبان امسال جهيزيه آنان را نيز تامين کنيم..

وي با بيان اينکه براي600 خانواده نيازمند انشعاب برق، گاز و آب داده‌ايم، بيان کرد: براي 47 هزار و 500 نفر خدمات درماني به ارزش 9 ميليارد تومان ارائه شده است.

ملامهدي ادامه داد: 1500 بيمار صعب العلاج تحت پوشش کميته‌ي امداد آذربايجان شرقي قرار دارد که در زمينه‌ي بهبود و سلامت آن‌ها نيز پنج ميليارد تومان پرداخت شده است.

وي در خصوص پرداخت کمک‌هاي مالي به مادران باردار که سو تغذيه دارند، گفت: حدود دو ميليارد و 200 ميليون تومان به اين مادران کمک مالي به همت کميته امداد انجام شده است.

مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان شرقي  با اشاره به اينکه رسالت اصلي اين نهاد توانمندسازي مددجويان است، گفت :  کميته امداد شبه دولت است و  خدمات مختلف توانمندسازي، درماني، مسکن، آموزش و ديگر خدمات را به مددجويان ارائه مي دهد.

 او از همکاري 303 وکيل افتخاري با کميت امداد خبر داد و افزود :  به 140 پرونده  حقوقي توسط اين وکلا به صورت داوطلبانه رسيدگي شد و به 7200 نفر هم  آموزش حقوقي ارائه شد .

 

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 6

  آخرین اخبار
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.