1402/07/13 - 15 : 46
کد خبر: 44249
مسوول سازمان بسيج رسانه کشور:
سال گذشته دفاع مقدس رسانه ها يود
احرار: مسوول سازمان بسيج رسانه کشور با بيان اينکه سال گذشته، دفاع مقدس توسط رسانه ها بود، افزود: کشور ما در وسط ميدان جنگ رسانه اي دشمنان قرار داشت البته در اين جنگ، کمترين تعداد فريب خوردگان مربوط به فعالان رسانه اي است.

مرتضي کارآموزيان»، روز پنجشنبه در مراسم رونمايي از پوستر هفتمين دوره جشنواره رسانه‌اي ابوذر آذربايجان شرقي با بيان اينکه سال گذشته، دفاع مقدس توسط رسانه ها بود، افزود: کشور ما در وسط ميدان جنگ رسانه اي دشمنان قرار داشت البته در اين جنگ، کمترين تعداد فريب خوردگان مربوط به فعالان رسانه اي است.

وي با تاکيد بر اينکه بعد از هر بحران و جنگي نياز به بازسازي وجود دارد، اظهار کرد: لشکر رسانه اي کشور نياز به بازسازي داشت ولي فعالان رسانه اي نه تنها استراحت نکردند بلکه هميشه فعال هستند و در جشنواره ابوذر پارسال نيز 6  هزار و 800 رسانه مشارکت کرده و 21 هزار اثر به اين جشنواره ارسال کردند.

مسوول سازمان بسيج رسانه کشور با اشاره به گفتمان تبيين شده از سوي رهبر معظم انقلاب، گفت: امسال نياز به يک ليگ و جام رسانه اي براي تبيين اين موضوع وجود دارد.

کارآموزيان، ادامه داد: پارسال در مدت 45  روز، 12  هزار شبهه و دروغ توسط رسانه هاي خارجي ساخته شد و حدود 2 ميليارد پيام منفي در شبکه هاي اجتماعي کشور رد و بدل شد.

وي يادآور شد: پارسال برخي از مرم اين دروغ ها را باور مي کردند ولي امسال با بصيرت تر شده و با توجه به ارتقاي سطح سواد رسانه اي آن ها، ديگر اين دروغ ها را باور نمي کنند.

مسوول سازمان بسيج رسانه کشور گفت: امسال از طريق جام رسانه اي و جشنواره ابوذر، 2  ميليارد پيام در راستاي اميدآفريني در بين مردم از طريق شبکه هاي اجتماعي، رسانه هاي جمعي و فعالان رسانه اي توليد مي شود.

 

کارآموزيان، با بيان اينکه جشنواره ابوذر امسال با سال هاي گذشته متفاوت است، افزود: امسال سمت و سوي اين جشنواره رفتن به سمت کشف و مساله و حل آن بوده در اين راستا توليد محتوا انجام خواهد شد.

 

وي يادآور شد: سمت و سوي جام رسانه اي اميد نيز بيان و روايتگري پيشرفت ها و تبيين آن ها بوده و فعالان رسانه اي در اين راستا توليد محتواها انجام خواهند داد.

 

دشمن در همه زمينه ها از نظام جمهوري اسلامي شکست خورده است

 

فرمانده سپاه عاشورا نيز در اين مراسم با بيان اينکه دشمن در همه زمينه ها از جمله هوايي، دريايي، فضا و زمين عقب نشسته و در همه جا از ما شکست خورده است، گفت: دشمن اکنون فقط در يک زمينه فعاليت مي کند که شامل فکر، روح، روان، اعتقادات و باورهاي مردم ايران است.

 

سردار عباسقلي زاده، با تاکيد بر اينکه بايد در کنار تبيين مسايل انقلاب اسلامي، مسايل اعتقادي را نيز ارايه کرد، افزود: اصحاب و فعالان رسانه اي بايد در بيان ارزش هاي اعتقادي و باورهاي مذهبي به صورت قوي فعاليت کنند و با ارايه دلايل و مستندات جوان و نوجوان پسند وارد اين کارزار شوند.

گوش است يعني بايد گوش شنواي فرامين خداوند، اهل بيت (ع) و بيانات امامين انقلاب و مردم باشيم و داراي 2  چشم است يعني بايد چشم بيناي انقلاب باشيم و تمام نکات مثبت و منفي را خوب ديده و واقع بينانه تجزيه و تحليل کرده و با استفاده از قلم اقدام به تبيين گري کنيم.

وي يادآور شد: غول رسانه اي استکبار جهاني فقط براي مقابله با نظام اسلامي و تسخير دنياي انساني راه افتاده است و بايد در مقابل مستکبر امروزي و فرعون زمان ايستاد و اين کار امکان پذير نيست مگر با تجزيه و تحليل مسايل روز، روشنگري اقدامات استکبار جهاني، تبيين اهداف مقدس انقلاب اسلامي، تبيين مسايل روز و واقعيت هاي کنوني.

 

سردار عباسقلي زاده با بيان اينکه در اتفاقات سال گذشته کوچکترين آسيبي در موضوع اصحاب رسانه استان روي نداد، افزود: اين موضوع نشان از عزت نفس، آگاهي و قدرت تجزيه و تحليل اصحاب رسانه اين استان است.

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 9

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.