1402/07/12 - 23 : 27
کد خبر: 44247
خواستار اهتمام ويژه‌ بر مسئله‌ خشکي درياچه‌ي اروميه هستيم
احرار: نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي با بيان اينکه خواستار اهتمام ويژه‌ بر مسئله‌ي خشکي درياچه‌ي اروميه هستيم، گفت: خشک شدن اين درياچه خطرات بسياري براي استان‌هاي هم جوار خود خواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمدعلي آل هاشم، شب چهارشنبه 12 مهرماه در جلسه شوراي اداري آذربايجان شرقي که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه‌اي، رئيس قوه قضاييه در تبريز برگزار شد، اظهار کرد: قوه‌ي قضائيه از حيث عملياتي ساختن احکام قضائي فقه مترقي شيعه‌ موفقيت‌هاي بسيار چشمگير و قابل ارائه‌ي بين المللي دارد.

وي ادامه داد: بکارگيري هماهنگ ضابطين امنيتي در مقابله با سيستم‌هاي پيچيده‌ي جاسوسي به يکي از مظاهر اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران تبديل شده است، نمونه‌ي اخير آن گره گشايي اقتصادي در انتقال مالي تحريم شکن از شيريني‌هاي اين اقدام مي‌باشد.  

وي افزود: حضور ارزشمند رئيس قوه‌ي قضائيه با کوله باري از تجارب ميداني در سنگرهاي مختلف قوه‌ي قضائيه سرمايه‌اي مغتنم براي تعالي روزافزون قوه‌ي قضائيه مي‌باشد.

آل هاشم بيان کرد: از ظرفيت‌هايي که قانون اساسي مترقي جمهوري اسلامي ايجاد کرده بهره وري از برکات فرايند تاييد بازرسي کل کشور در زمينه‌ي پيشگيري جرايم و تخلفات اداري، اقتصادي، بي‌انظباطي مالي و بودجه‌اي، شفافيت و عمل براساس برنامه‌ها واسناد بالا دستي است که بايد قدردان اين ظرفيت‌ها باشيم.

وي خاطرنشان کرد: دستگاه‌هاي دولتي بايد کيفيت خدمت‌رساني را بالا ببرند و زمينه‌هاي ناراضي تراشي، کندي خدمت رساني و ناکامي در رسيدن به اهداف تعيين شده در برنامه‌ها را از بين ببرند و با اين کار موجب افزايش رضايت عمومي و تکريم ارباب رجوع باشند.

وي با بيان اينکه هم‌ اکنون روابط خوبي بين روساي قوا حاکم است، افزود: بايد به طور جدي در زمينه افزايش رضايت عمومي مردم تدبير و اقدام کرد.

وي عنوان کرد: ظرفيت ديوان عدالت اداري از برکات ديگري است که براي تظلم خواهي مردم از نهادهاي دولتي و عمومي مثل شهرداري‌ها و .... فراهم شده است که متاسفانه تاکنون چنان که شايسته است از اين نعمت استفاده کامل نشده و گاهي با عناوين واهي، شکايت مردم را سخت و پرهزينه مي‌کند و موجب نارضايتي و افزايش نااميدي مردم مي‌شود. 

وي ادامه داد: همدلي و هماهنگي بسيار خوبي در بين ادارات، سازمان‌ها بخش‌هاي دولتي و فعالين اقتصادي و مسئولين قوه‌ي قضائيه استان به ويژه تعامل خوبي با اعضاي شوراي تامين وجود دارد که شاهد برکات آن هستيم و در دوره‌ي دامن زدن به اغتشاشات و ناامني‌ها جلوه‌هاي افتخار آميزي مشاهده کرديم که بايد روزبه روز بيشتر تقويت شود.

آل هاشم خاطرنشان کرد: مسئولين ادارات، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و... بايد در ارتباط با مسئله‌ي عفاف و حجاب دقت نظر ويژه‌اي داشته باشند.

وي گفت: از اقدامات ميداني قوه‌ي قضائيه درباره‌ي فسادستيزي و کاهش مشکلات برخاسته از ترک فعل و يا گاهي انگيزه‌ي خيانت در برخي از مسئولين بانکي، اقتصادي و به ويژه خودروسازان و انبوه سازان و برخورد با اين مسائل مسکن سپاسگزاريم و اميدواريم با مداومت مديريت و سيستمي کردن اين کار آثار آن را در سفره‌ي اقشار آسيب پذير و محروم از بين ببريم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 3

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.