1402/07/11 - 13 : 47
کد خبر: 44239
آيين واگذاري هزار قطعه زمين در قالب طرح حمايت از خانواده و جواني جمعيت برگزار شد
احرار: با حضور مسئولان استاني آئين واگذاري 1000 قطعه زمين حمايت از خانواده و جواني جمعيت در استان آذربايجان شرقي در سالن پتروشيمي تبريز برگزار شد.

ا حضور مدير کل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي و استاندار آذربايجان شرقي و رئيس دفتر نماينده ولي فقيه استان و دستيار ويژه وزير راه و شهرسازي و معاونين اداره راه و شهرسازي استان آذربايجان شرقي و مديران و مسئولين استاني، آئين واگذاري 1000 قطعه زمين حمايت از خانواده و جواني جمعيت در استان آذربايجان شرقي در سالن پتروشيمي تبريز برگزار گرديد.
امير بخشي زاده مدير کل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي در آئين طرح حمايت از خانواده و جواني جمعيت همزمان با هفته وحدت افزود: مشکلي در تامين زمين براي طرح جواني جمعيت در استان وجود ندارد.
وي با بيان اينکه اين زمين ها در 19 شهر استان به خانواده ها واگذار مي شود، افزود: هم اکنون يک هزار و 744 خانواده در استان واجد شرايط دريافت زمين در اين طرح هستند.
بخشي زاده اظهار کرد:در اجراي طرح جواني جمعيت مشکلي در تامين زمين در آذربايجان شرقي وجود ندارد و 2 هزار قطعه زمين در اين طرح آماده شده است و اين استان جزو استان هاي پيشرو در واگذاري زمين در اين طرح است.
مديرکل راه و شهرسازي با اشاره به طرح نهضت ملي مسکن در استان، گفت: در اين طرح حدود 295 هزار نفر ثبت نام کرده بودند که از اين تعداد 50 هزار نفر واجد شرايط شناخته شدند.
بخشي زاده، ادامه داد: در اين طرح طي چهار سال بايد 200 هزار واحد مسکن ساخته شود که در 2 سال اخير 85 هزار واحد مسکن در سطح روستاهاي و شهرهاي در حال ساخت است.

دستيار ويژه وزير راه و شهرسازي:آذربايجان‌شرقي از استان‌هاي پيشرو در اجراي طرح جواني جمعيت است
روح اله اکبري دستيار ويژه وزير راه و شهرسازي، آذربايجان‌شرقي را جزو استان‌هاي پيشرو در اجراي طرح جواني جمعيت و ايجاد نشاط و اميد در جامعه و بين مردم توسط فرزندان مردم و خود مردم اعلام کرد و با بيان اين‌که عزم جدّي بر بحث ساخت مسکن در دوره چهار ساله دولت سيزدهم داريم و مصمم به‌ ساخت و تحويل چهار ميليون مسکن در قالب نهضت ملي مسکن هستيم، از تحويل 50 هزار هکتار زمين به مردم خبر داد.
روح‌الله اکبري؛ دستيار ويژه وزير راه و شهرسازي در حاشيه برگزاري جشن پيامبر رحمت، از راه‌اندازي کمپين نهضت کاهش قيمت تمام شده مسکن براي اقشار متوسط و ضعيف جامعه خبر داد و از متوليان امر خواست تا با پيوستن به اين کمپين در ساخت و تحويل سرپناه و مأمن امن و همراه با آرامش و آسايش براي افراد کم‌بضاعت و کم‌توان مشارکت نمايند.

استاندار آذربايجان‌شرقي:جمعيت عامل بقاي يک جامعه است
عابدين خرم در مراسم واگذاري زمين به يکهزار خانواده داراي سه فرزند و بيشتر استان را جمعيت را عامل بقاي يک جامعه دانست و با بيان اين‌که هر چقدر يک کشور امکانات زير زميني، سرزمين بزرگ و امکانات مالي داشته باشد و جمعيت‌اش جوان نباشد و ساکنان‌اش، ساکن آن سرزمين نباشد، هيچ ارزشي ندارد، بر لزوم اهتمام جدّي بر افزايش و جوان‌سازي جمعيت و برخورداري از امکانات کافي تأکيد کرد.
وي عامل بقا و دوام يک کشور را جمعيت اعلام و اظهار کرد: اگر کشوري داراي هر چقدر سرزمين بزرگ و امکانات مادي زياد و زيرساخت هاي مختلف داشته باشد ولي جمعيت ساکن نداشته باشد، داراي هيچ ارزشي نبوده و مردم ساير کشورها امکانات اين سرزمين را به تاراج خواهند برد.
ايشان با قدرداني از خانواده هايي که با وجود کمبودها و مشکلات زندگاني خود را حفظ کرده و گرم نگه مي دارند، يادآور شد: خانواده هايي که با کوچکترين مشکل متارکه و از هم پاشيده مي شوند، موجب غضب خداوند قرار گرفته و موجب مي شوند جامعه سست و بي بنيان شود.
خرم، با بيان اينکه براي ماندگاري يک مملکت نياز است تا هر خانواده سه تا هفت فرزند داشته باشد، افزود: کسب و کار، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع و ساير حوزه ها وابسته به جمعيت است.
وي اظهار کرد: وجود خانواده هاي داراي سه فرزند و بيشتر براي جامعه الگو بوده و فعالان حوزه فرهنگ و هنرمندان بايد در خصوص افزايش توليد مثل، فرزندآوري و جواني جمعيت تبليغ و ترويج کنند.
استاندار با تاکيد بر اينکه تمام بانک ها، مسوولان ادارات و سازمان هاي اين استان از جمله راه و شهرسازي و بنياد مسکن به تامين زمين و مسکن براي خانواده ها موظف و مکلف شده اند، يادآور شد: سازمان هاي ذيربط بايد به فکر تامين نيازهاي خانواده ها براي توسعه جواني جمعيت و ازدواج در جامعه باشند.
در اين مراسم به صورت نمادين به تعدادي از خانواده هاي داراي سه فرزند و بيشتر سند زمين اهدا شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 2

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.