1402/07/10 - 14 : 18
کد خبر: 44237
مدير شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي:
تبريز؛ خاستگاه صنعت چاپ ايران است
احرار: مدير شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي تبريز را خاستگاه صنعت چاپ کشور خواند و افزود: سرمايه گذاري بخش خصوصي در اين صنعت زمينه ساز قطع وابستگي صنايع به نياز چاپي خود از خارج شده است.

مسعود کردستاني در جريان بازديد از شرکت صنايع چاپ تبريز پاک آذربايجان افزود: صنعت چاپ به عنوان يک مادر صنعت همواره بستر توسعه در ساير صنايع را فراهم آورده است و با توجه به کثرت صنايع در آذربايجان شرقي ، بي شک صنعت چاپ همين بستر توسعه را سرعت بخشيده است.

وي ادامه داد: پيش از اين موضوع چاپ و بسته بندي يکي از دغدغه هاي اصلي صنايع استان بود که خوشبختانه امروز با سرمايه گذاري هايي که بخش خصوصي در اين حوزه انجام داده است شاهد تحول در عرصه چاپ و بسته بندي محصولات متنوع در استان هستيم.

کردستاني مجموعه تبريز پاک را معظم و ارزشمند خواند و افزود: بانک توسعه تعاون نيز افتخار مي کند که بتواند در مسير اين توسعه همراه اين واحد صنعتي باشد و سهمي هر چند اندک در اين مسير داشته باشد.

وي بعد از شنيدن گزارش مدير عامل مجموعه تبريز پاک اذعان داشت: اينکه با فعاليت چند واحد صنعتي چاپ و بسته بندي نياز کشور به ظرفيت ساير کشورها به صفر رسيده است بسيار ارزشمند و قابل تقدير است.

اين گزارش مي افزايد، سليمانزاده مدير عامل تبريز پاک نيز در اين ديدار با يادآوري حادثه آتش سوزي رخ داده براي اين شرکت حدود پنج سال پيش گفت: با عزم راسخي که داشتيم مجموعه را بار ديگر با اميد و قدرت راه اندازي کرديم که خوشبختانه هم اکنون بالغ بر 300 نفر در سه شيفت کاري بدون دقيقه اي وقفه به کار خود ادامه مي دهند.

وي اضافه کرد: شرکت چاپ تبريز پاک آذربايجان فعاليت خود را از سال 1380 در ارتباط با توليد انواع مختلف لفاف هاي چاپي از جمله Bopp ، پلي استر، پلي اتيلن ، Cpp ، آلومينيوم ، کاغذ و … با ظرفيت توليد سالانه 4000 تن و با بهره گيري از ماشين آلات و تکنولوژي روز اروپا و با همکاري پرسنل مجرب و کارآزموده در زمينه هاي مختلف صنعت چاپ و در قالب ساختار سازماني منسجم آغاز کرده و همواره در تلاش در راستاي بهبود همه جانبه و مستمر خدمات و توليدات و افزايش بهره وري و مشتري مداري مي باشد تا با توليد و ارائه انواع گسترده اي از لفاف هاي بسته بندي با طرح هاي متنوع و تخصصي بر روي انواع فيلم ها، نياز مشتريان محترم داخلي و خارجي را مرتفع سازد.

سليمانزاده تصريح کرد: در همين راستا با افتتاح واحد جديد شرکت در سال 1392 در شهرک سرمايه گذاري خارجي و نصب و راه اندازي ماشين آلات جديد و افزايش ظرفيت توليد به 8500 تن در سال ، اين شرکت توانسته گام هاي موثري در راستاي رشد و شکوفايي صنعت چاپ و بسته بندي کشور بردارد.

انتهاي پيام/

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 2

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.