1402/07/03 - 10 : 34
کد خبر: 44211
وقتي تراکتورهاي ايراني در آسياي ميانه مي درخشد
احرار: تراکتورهاي توليدي کارخانه تاجيران تراکتورسازي ايران در نمايشگاهتوليدکنندگان کشورهاي آسياي ميانه که به ميزباني تاجيکستان برگزارشد در ميان انواع تراکتورهاي کلاس آلماني، کره جنوبي، دون فنگ چين و حتي جان ديير آمريکا و بسياري توليد کنندگان ديگر نظر روساي جمهور کشورها اين منطقه و بازديدکنندگان را جلب کرد

مديرعامل شرکت تاجيران گروه صنعتي تراکتورسازي ايران در گفتگو با خبرنگار ما در تبريز با اعلام اين خبر گفت: اين نمايشگاه با عنوان نمايشگاه توليدکنندگان کشورهاي آسياي ميانه برگزار شد و کشورهاي تاجيکستان، قزاقستان، ازبکستان، ترکمنستان، قرقيزستان و آذربايجان بصورت مهمان ويژه در آن حضور داشتند که تاجيران به عنوان يک توليد کننده ايراني در تاجيکستان از طرف اين کشور در نمايشگاه توليد کنندگان کشورهاي آسياي ميانه شرکت کرد.

صمد تقي پور افزود: تاجيران به عنوان مجموعه اي از شرکتهاي اقماري گروه صنعتي تراکتورسازي ايران انواع تراکتور، بکهولودر و ادوات کشاورزي توليدي اين گروه را در اين نمايشگاه به معرض نمايش گذاشت.

وي با اشاره به جايگاه تراکتورهاي توليدي ايران در کشور تاجيکستان اظهار داشت: مسئولين دولت تاجيکستان بويژه رئيس جمهور و نخست وزير اين کشور از تاجيران و تراکتورسازي ايران بخاطر نمايش توانمندي‌هاي مشترک کشور تاجيکستان و ايران در اين نمايشگاه خرسند و آن را مايه مباهات عنوان کرده و از فعاليتهاي تراکتورسازي در تاجيکستان قدرداني نمودند.

تقي پور از درخواست وزراي صنايع و کشاورزي تاجيکستان براي تامين ماشين آلات بخش کشاورزي، صنايع و ساير حوزه ها خبر داد و تصريح کرد: مشتري 98 درصد توليدات تاجيران بخش خصوصي مي باشد که مشتري پايدارتري نسبت به ساير بازارها در تاجيکستان محسوب مي شوند و به دليل کميت و کيفيت عالي توليدات تراکتورسازي ايران اخيرا بخش دولتي و حتي شخص وزير صنايع نيز براي استفاده از توليدات تاجيران تاکيد دارند که با پيوستن اين حوزه به جمع متقاضيان تراکتورهاي ايراني پازل مشتريان اين محصولات در تاجيکستان تکميل خواهد شد.

قزاقها و ازبکها مشتريان جديد تراکتورهاي ايراني

اين فعال حوزه صنعت ايران رايزني و ابراز تمايل نمايندگان کشورهاي قزاقستان و ازبکستان در حاشيه اين نمايشگاه براي استفاده از تراکتورهاي ايراني را نيز مورد تاکيد قرار داد و اضافه کرد: با نهايي شدن مذاکرات در قالب گروه صنعتي تراکتورسازي ايران شاهد آغاز همکاري مشترک ايران با قزاقستان و ازبکستان در بخش اداوت و ماشين آلات کشاورزي خواهيم بود.

وي رقبا ايران در بخش ماشين آلات کشاورزي در تاجيکستان را کشورهاي بلاروس، ترکيه، چين، ازبکستان، هندوستان و پاکستان عنوان کرد.

تقي پور آمار جالبي هم از عملکرد مجموعه تحت مديريت خود در نيمه نخست امسال داد و گفت: تا به امروز نزديک به 300 دستگاه انواع تراکتور توليدي تراکتورسازي ايران به ارزش 2 ميليون دلار در بازار تاجيکستان عرضه شده که حکايت از رشد 20 درصدي نسبت به سال گذشته داشته است.

گفتني است در نمايشگاه توليدکنندگان کشورهاي آسياي ميانه، تمامي کشورهاي اين حوزه انواع تراکتورهاي کلاس آلمان، يوتو چين، بلاروس، کره جنوبي، دون فنگ چين، لوول چين و جان دبير آمريکا را به معرض نمايش گذاشتند.

انتهاي پيام /

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 3

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.