1402/04/07 - 14 : 33
کد خبر: 36849
آموزه هاي ديني سرلوحه فعاليت هاي ورزشي سپاه عاشورا است
احرار: مسئول معاونت تربيت بدني سپاه عاشورا با اشاره به تاکيد رهبر انقلاب در خصوص تهذيب نفس و ورزش، گفت: آموزه هاي ديني سرلوحه همه فعاليت هاي ورزشي اين معاونت است.

علي حيدرپناه گفت: با توجه به اينکه همه فعاليت هاي ورزشي در فرهنگ و سبک زندگي تاثيرگذار است تلاش داريم مباحث تربيتي و آموزه هاي ديني را نيز در کنار فعاليت هاي ورزشي در قالب هاي فرهنگي لحاظ کنيم.

 

وي توجه به سند اعتلاي بسيج در خصوص ورزش در راستاي ارتقاي توانمندي و آمادگي جسماني بسيجيان را از مهم ترين رويکردهاي تربيت بدني سپاه عاشورا عنوان و بيان کرد: در اين راستا 68 گردان بيت المقدس و 19 گردان کوثر در سطح نواحي دوره هاي مختلف ورزشي، امدادي و ... را فراگرفته اند.

 

حيدرپناه برگزاري جشنواره هاي ورزشي را از ديگر برنامه هاي تربيت بدني سپاه عاشورا خواند و افزود: جشنواره صعود تخصصي کوهنوردي در اين راستا در شهرستان ها در دو بخش آقايان و بانوان برگزار شده که هفته آينده صعود تخصصي بانوان با حضور 30 نفر از برگزيدگان اين صعودها به قله ميشو برگزار خواهد شد.

 

وي همچنين از برگزاري صعود تخصصي در بخش آقايان استان هاي شمالغرب به ميزباني آذربايجان شرقي را از اهم برنامه هاي تربيت بدني سپاه استان نام برد.

 

حيدرپناه توجه به استعداديابي، استعداد پروري و نخبه پروري را جزو مهم ترين اولويت هاي تربيت بدني سپاه عاشورا براي معرفي آن ها به ليگ ها برشمرد و ادامه داد: در رشته تنيس روي ميز نوجوانان تيم سپاه عاشورا بين ليگ نوجوانان حرفي براي گفتن دارد و در رشته واليبال نيز دو نفر به ليگ نوجوانان معرفي شده است.

 

آموزه هاي ديني سرلوحه فعاليت هاي ورزشي/ حمل تنديس شهيد باکري از تبريز تا کرمان

 

فعاليت 18 پايگاه استعداد يابي در سپاه عاشورا

 

وي همچنين از فعاليت 18 پايگاه استعداد يابي در تربيت بدني سپاه عاشورا خبر داد و گفت: با تعاملي که با اداره ورزش و جوانان آذربايجان شرقي داريم افراد مستعد اين پايگاه ها به هيات هاي ورزشي استان معرفي و در ان ها فعاليت دارند.

 

مسئول تربيت بدني سپاه عاشورا همچنين ايجاد اطلس ورزشي استان را براي ثبت اطلاعات بسيجيان ورزشکار از ديگر اقدامات شناسايي و ساماندهي بسيجيان ورزشکار عنوان و بيان کرد: شناسنامه ورزشي بسيجيان سه هزار و 200 پايگاه استان در اين سامانه ثبت شده است.

 

حيدرپناه افتتاح مسابقات کاراته با حضور دوهزار و 174 کاراته کار در راستاي کنگره 10هزار شهيد آذربايجان شرقي را از ديگر برنامه ها دانست و گفت: در اين آيين از خانواده شهداي ورزشکار و نخبگان ورزشي نيز تجليل شد.

 

مسئول معاونت تربيت بدني سپاه آذربايجان شرقي رکاب زني 200 دوچرخه سوار استان را به مناسبت سوم خرداد از مسجد غريبلر تبريز به سمت مزار شهداي گمنام پارک موزه دفاع مقدس، مسابقات شنا رزمندگان و جانبازان و همايش 10 هزار نفري پياده روي خانوادگي با حضور مديران استاني در ائل گلي تبريز و ديدار از خانواده شهيد عبدالهي و عدالت اکبري از شهداي ورزشکار مدافع حرم را از ديگر برنامه هاي اين معاونت در سه ماهه نخست امسال برشمرد.

 

آموزه هاي ديني سرلوحه فعاليت هاي ورزشي/ حمل تنديس شهيد باکري از تبريز تا کرمان

 

تجليل دوچرخه سواران بسيجي سپاه عاشورا از خانواده شهدا

 

حيدرپناه اضافه کرد: همچنين تيم هيات موتورسواري و دوچرخه سواري سپاه عاشورا همزمان با سالگرد ارتحال امام خميني(ره) از مصلي تبريز تا حرم امام راحل رکاب زدند که در مسير با رسيدن به شهرها و روستاها برنامه هاي مختلف فرهنگي اجرا و با اهداي تنديس شهدا از خانواده شهدا تجليل کرده، سپس به مناسبت دهه کرامت نيز با توليت صحن جمکران و حضرت معصومه(س) نيز ديدار و تنديس شهدا را به آن ها اهدا کردند.

 

وي افزود: ورزشکاران بسيجي نواحي استان در رشته هاي ورزشي تيراندازي با تفنگ بادي، تير و کمان، کاراته، جودو، ووشو، متورسواري، دوچرخه سواري، شنا و ... فعاليت دارند و اقدامات موثري در اين رشته ها صورت گرفته که از آن جمله مي توان به توانمندسازي ورزشکاران رشته تيرانداري به مربي گري سراجي و کيقبادي اشاره کرد.

 

فعاليت 600 پايگاه تابستاني ورزشي در استان

 

حيدرپناه به فعاليت 600 پايگاه تابستاني در محلات مختلف آذربايجان با استفاده از ظرفيت ورزشي محلات پرداخت و گفت: تلاش شده است با تسهيل گري در اين راستا با شهرداري و اماکن ديگر و همچنين يکصد ورزشگاه و سوله ورزشي سپاه استان برنامه هاي ورزشي متنوعي براي اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و عموم مردم از زيرساخت هاي ورزشي داشته باشيم.

 

مسئول تربيت بدني سپاه آذربايجان شرقي همچنين به برگزاري کنگره 10 هزار شهيد استان در آبان ماه اشاره و اظهارداشت: اجلاسيه شهداي ورزشکار با حضور 10هزار نفر از خانواده شهداي ورزشکار پيش از برگزاري کنگره در مصلاي امام خميني(ره) تبريز برگزار مي شود.

 

حيدرپناه رونمايي از کتاب زندگي نامه شهداي ورزشکار با عنوان «آيين فتوت، مرام نامه شهدا» را از ديگر برنامه هاي اين معاونت در راستاي کنگره 10هزار شهيد اعلام و بيان کرد: در اين کتاب زندگي نامه و خاطرات 258 شهيد ورزشکار استان منتشر خواهد شد که تاکنون کار نشر نيمي از اين کتاب انجام شده است.

 

حمل تنديس شهيد باکري از تبريز تا کرمان

 

وي حمل تنديس شهيد باکري از گلزار شهداي وادي رحمت تبريز تا گلزار شهداي کرمان و مزار شهيد سليماني و اهداي آن به خانواده شهيد سليماني و تجليل و ديدار از خانواده شهداي کرمان را از برنامه هاي هيات موتورسواري سنگين معاونت تربيت بدني سپاه عاشورا در آستانه برگزاري کنگره 10 هزار شهيد اعلام کرد.

 

وي تعامل با اداره ورزش و جوانان براي برگزاري برنامه هاي مختلف فرهنگي سي و ششمين تور دوچرخه سواري آذربايجان، برگزاري مسابقات فوتبال چهارجانبه تيم هاي فوتبال باشگاهي عراق، آذربايجان، تراکتور و استقلال، کوه پيمائي گردان هاي بيت المقدس و کوثر و مرحله نهايي جشنواره بازي هاي بومي محلي بانوان را از ديگر برنامه هاي ورزشي کنگره شهدا نام برد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 8

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.