1402/02/31 - 9 : 0
کد خبر: 36613
اندراحوالات تصميم درباره‌ زمين بازي تراکتور
چمن يادگار امام (ره)، پرشورها را از حضور در ورزشگاه محروم مي‌کند؟
احرار: انتقاد سرمربي تيم فوتبال تراکتور از کيفيت پايين چمن ورزشگاه يادگارامام (ره) با واکنش منفي مسئولان مربوطه همراه شده است.

پس از نقل مکان تراکتور در بازي‌هاي خانگي از بنيان‌ ديزل به يادگارامام‌(ره)، داستان ناسازگاري سرمربي اين تيم با کيفيت نامطلوب چمن اين ورزشگاه آغاز شد.

زميني که به عقيده سرمربي اسپانيايي تي‌تي‌ها از کيفيت مطلوبي براي ارائه فوتبال مدنظر وي برخوردار نيست، بسياري از اهالي فوتبال نيز هم‌نظر با خمس خواستار فراهم کردن شرايطي مطلوب و رسيدگي به چمن ورزشگاه يادگارامام (ره) شدند.

 

چمن يادگار امام (ره)، پرشورها را از حضور در ورزشگاه محروم مي‌کند؟

 

زمين يادگارامام عليه تراکتور است

 

به گزارش ايسنا، پاکو خمس پس از پيروزي تراکتور در يادگارامام (ره) مقابل فولاد خوزستان، با انتقاد صريح نسبت به کيفيت کم زمين بازي، گفت: از کيفيت زمين چمن رضايت ندارم و تنها به يک شرط در يادگار امام(ره) بازي خواهيم کرد که کيفيت چمن را بهبود ببخشند.

او همچنين پس از تساوي تراکتور و آلومينيوم در تبريز، اظهار کرد: زمين يادگار امام عليه ما است و با ايده‌آل‌ها خيلي فاصله دارد.

خمس پس از پيروزي تراکتور برابر سپاهان نيز در اين رابطه گفت:ما مي‌خواهيم در يادگار امام(ره) بازي کنيم و به تماشاگران نياز داريم اما اين زمين بايد بهتر شود و بعد از امروز بايد زمين عوض و شرايط خوبي ايجاد شود تا فصل بعد در يادگار امام بازي کنيم.

سکان‌دار اسپانيايي تراکتور در آخرين بازي تيمش در تبريز مقابل نساجي نيز، متذکر شد: چمن اين ورزشگاه بايد تغيير پيدا کند و فصل بعد نمي‌توانيم در چمن ورزشگاه يادگار امام بازي کنيم.

 

چمن يادگار امام (ره)، پرشورها را از حضور در ورزشگاه محروم مي‌کند؟

چمن يادگارامام عوض نمي‌شود!

 

خمس درحالي با اظهارات خود به طرزي صريح و بدون لکنت از کيفيت پايين چمن ورزشگاه يادگارامام (ره) انتقاد کرده که مسئولان امر هيچ برنامه‌اي براي تعويض چمن اين ورزشگاه ندارند و عطا شرفشاهي، رئيس دفتر فني-مهندسي اداره کل ورزش و جوانان آذربايجان‌شرقي با اعلام اين خبر آب پاکي را روي دست پاکو خمس ريخت.

شرفشاهي در برنامه ميدان شبکه استاني سهند، با اعلام اعلام خبر که چمن يادگارامام (ره) تعويض نخواهد شد، مجدداً ادعاهاي مديران مجموعه ورزشي يادگار امام (ره) تبريز مبني بر زمانبر بودن تعويض چمن طي پروسه ? ماه الي يک ساله را تکرار کرد.

اما در اين ميان تعدادي از کارشناسان و بازيکنان نيز هم نظر با پاکو خمس بوده و خواستار رسيدگي به وضعيت نامطلوب زمين چمن ورزشگاه يادگار امام (ره) شده‌اند.

سجاد حسين‌زاده، کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: زماني که استانداردها و زيرساخت هاي لازم فراهم شود، کيفيت بازي‌ها ارتقا پيدا مي‌کند و در اين خصوص با نظر خمس موافق هستم، مسئولين بايد هرچه زودتر نسبت به تعويض چمن ورزشگاه يادگارامام (ره) اقدام کنند و معتقدم بهبود شرايط چمن باعث افزايش کيفيت رقابت‌ها خواهد شد.

 

مهدي هاشم‌نژاد وينگر تيم تراکتور در گفت‌وگو با ايسنا، متذکر شد: با نظر خمس مبني بر نامناسب بودن چمن يادگارامام (ره) موافق هستم و معتقدم زمين بنيان‌ديزل به‌مراتب بهتر از يادگارامام(ره) بوده و تنها نقص ورزشگاه بنيان ديزل نداشتن هوادارانمان روي سکوها است.

 

عليرضا ميرشفيعيان، پيشکسوت باشگاه تراکتور نيز در گفت‌وگو با ايسنا اضافه کرد: يک سرمربي براي ارائه دادن تفکرات خود، نيازمند ابزار لازم است و خمس به فوتبال تکنيکي و تاکتيکي و همچنين مالکيت‌محور علاقه‌مند بوده و اين سبک از بازي به زمين چمني استاندارد، نياز دارد.

کاپيتان سابق تراکتور تشريح کرد: در صورت حضور تراکتور در رقابت‌هاي آسيايي اين موضوع به يک بحث ملي تبديل خواهد شد و چمن اين ورزشگاه بايد بهتر شود.

 

 

نقل مکان به بنيان‌ديزل و دوري پرشورها از ورزشگاه؟

 

با توجه به اينکه احتمال حضور تراکتور در ليگ‌قهرمانان آسيا بسيار است، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز به عنوان محل ديدارهاي خانگي اين تيم معرفي مي‌شود و با اين اوصاف بايد نواقصات اين ورزشگاه جهت اخذ مجوز حرفه‌اي و نيز تعويض چمن در راستاي جلب رضايت سرمربي تي‌تي‌ها در دستور کار قرار گيرد که با شواهد موجود اين امر همچنان در کش‌مکش اظهار نظرهاي مسئولان مربوطه مبني بر زمانبر بودن پروژه روبه‌رو است.

همچنين اين ورزشگاه علاوه بر موضوع چمن با کمبودهايي در زمينه مسائل رفاهي از قبيل راه‌هاي دسترسي و امکانات بهداشتي نيز دست و پنجه نرم مي‌کند که اين موضوع نيز هواداران تراکتور را با چالش روبه‌رو کرده است.

با اين اوصاف و با اعلام خمس در صورت عدم بهبود شرايط چمن ورزشگاه يادگارامام (ره)، بازي هاي فصل آينده اين تيم به بنيان ديزل انتقال پيدا مي‌کند و در اين صورت با توجه به اينکه شوراي تامين اجازه حضور تماشاگران در اين ورزشگاه را نمي‌دهد، هواداران تراکتور از تماشاي بازي‌هاي فصل آينده تيم محبوبشان از نزديک محروم خواهند بود و همين موضوع باعث نگراني پرشورها شده است.

اميدواريم مسئولان با توجه به اهميت موضوع فکري به حال رفع اين مشکل و پاسخ به دغدغه پرشورها بکنند.

 

انتهاي پيام

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 3

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.