1391/11/23 - 12 : 17
کد خبر: 30
حاشيه‌هايي از‌ راهپيمايي تبريز
حضور مردم جمهوري آذربايجان و نخجوان در راهپيمايي 22 بهمن تبريز
حضور مردم جمهوري آذربايجان و نخجوان در راهپيمايي و جشن سي و چهارمين پيروزي انقلاب اسلامي، حضور پررنگ رويش‌هاي انقلاب از حاشيه‌هاي راهپيمايي 22 بهمن مردم تبريز بود.

سي‌ و چهارمين راهپيمايي 22 بهمن با حضور پرشور نوجوانان، جوانان و نسل سومي‌ها که رويش‌هاي انقلاب اسلامي هستند، همراه بود ضمن آنکه خردسالان و نوجوانان آذربايجاني با در دست داشتن پرچم سه رنگ ايران اسلامي شکوه خاصي به اين جشن داده بودند.

 
راهپيمايان تبريزي امروز در حالي‌که شعار مرگ بر آمريکا سر مي‌دادند پرچم يران اسلامي را با افتخار بر روي دستان خود حمل کرده و با سر دادن شعارهايي بر بي‌اثر بودن تحريم‌ها تاکيد کردند.
 
اين حضور حماسي با حاشيه هايي همراه بود که به برخي از انها اشاره مي‌شود:
 
مرد و زن و پير و جوان به خيابان‌ها آمده‌اند تا حضور خود را به رخ دشمنان بکشانند در اين ميان حضور نوجوانان و جوانان بسيار چشمگير بود.
 
کودکان و نوجوانان در حالي‌که بادکنک‌هايي با نوشته‌هاي پيروزي انقلاب اسلامي در دست داشتند، در کنار پدران و مادران خود در اين راهپيمايي باشکوه حضور يافته بودند.
 
بازخواني سرودهاي انقلابي به ويژه سرود 22 بهمن توسط گروه دبستان امام سجاد(ع) که با لباس‌هايي در شمايل پرچم سه رنگ ايران اسلامي حاضر بودند در مقابل جايگاه يکي از حاشيه‌هاي راهپيمايي امسال تبريز بود که به دليل اجراي زيبا مورد توجه تمام راهپيمايان، عکاسان و فيلم‌برداران قرار گرفت.
 
همزمان با جشن سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، تيم‌هاي ايثار و امدادگران هلال‌احمر به صورت گسترده در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن در تبريز حاضر شده بودند.
 
در راهپيمايي 22 بهمن تبريز قريب به اتفاق مردم با خانواده حضور يافته بودند، بچه‌ها در کالسکه با مضامين همه ما احمدي روشن هستيم و عکس‌هاي رهبري جلوه‌اي خاصي به راهپيمايي داده بود.
 
شماري از نوجوانان که لباس بسيجي بر تن و چفيه بر گردن داشتند با حمل پارچه نوشته‌هايي با عنوان سيد علي خيالت آسوده ما ايستاده‌ايم ، پيوند با سيد علي ناگسستني است، ضمن حمل تصاويري از امام راحل، مقام معظم رهبري و رئيس جمهور راهپيمايي امسال 22 بهمن را حال و هواي ديگري بخشيده بودند.
 
مراسم بزرگداشت سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در تبريز در ميدان نماز و با حضور خانواده‌هاي شهدا ، اقشار مختلف مردم، مسئولان، روحانيون همچنين با حضور وزير اطلاعات برگزار شد.
 
حضور ورزشکاران و رزمي‌کاران که با لباس‌هاي رزمي و ورزشي در راهپيمايي امروز حضور پيدا‌ کرده‌اند، يکي از سوژه‌هاي عکاسان و تصويربرداران در راهپيمايي امروز بود.
 
دانش‌آموزان دختر با شمايل‌هاي بسيج دانش‌آموزي و چفيه‌هايي بر دوش انداخته، به طور منظم به سمت ميدان نماز تبريز حرکت مي‌کردند.
 
 
 
 
از حاشيه‌هاي جالب راهپيمايي امسال مردم تبريز در ميدان نماز حضور جمعي از مردم  جمهوري آذربايجان  و جمهوري خود مختار نخجوان بود که با افتخار در کنار و با پرچم جمهوري اسلامي اسلامي عکس يادگاري مي‌گرفتند و به مردم تبريز سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را تبريک مي‌گفتند.
 
مادران و پدراني که قدرت راه رفتن نداشتند اما اين بار نيز با ويلچر در راهپيمايي حضور يافته بودند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اعلام کردند: آماده‌ام بگوييم رهبر انقلابي‌ام جانم فدايت.
 
اما بچه‌هاي که در آغوش پدران و مادران در حالي که شيشه شير در دهانشان بود با يک دست پرچم ايران اسلامي را در دست گرفته و تکان مي‌دادند و بر دستان کوچک آنها غرور ملي را در انبوه جمعيت نمايان مي‌کرد، کودک ايراني نيز به ايراني بودن خود مي‌بالد.
 
چرخبال‌هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران در طول مسير منتهي به ميدان نماز  تبريز راهپيمايان 22 بهمن تبريز را  گلباران کردند.
 
سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تبريز در طول مسير راهپيمايان ايستگاه‌هاي نقاشي ايجاد کرده بود که هنرمندان و مردم خاطرات و شنيده‌هاي خود از دوران پيروزي انقلاب را ترسيم مي‌کردند.
 
پرچم  35 متري ايران اسلامي در سي و پنجمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي از صحنه‌هاي ديگر به يادماندني راهپيمايي 22 بهمن 91 بود. اين پرچم در حالي در دستان دختران و پسران حمل مي‌شد با وجود شعارهاي انقلابي سر مي‌دانند و به ايراني بودن و زندگي در نظام جمهوري اسلامي و داشتن رهبري همچون آيت‌آلله امام خامنه‌اي افتخار مي‌کردند. / فارس
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 2

  آخرین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.