1391/12/3 - 12 : 26
کد خبر: 276
در تبريز
نفرات برتر جشنواره وبلاگ‌نويسي قرآني معرفي شدند
نفرات برتر دومين جشنواره سراسري وبلاگ‌نويسي قرآني در تبريز معرفي شدند.
به گزارش احرارنيوز، در بخش وبلاگ مراکز و مؤسسات قرآني؛ وبلاگ علمي و قرآني مصباح به مديريت تقي اصدقي از تبريز، وبلاگ کانون قرآن و عترت دانشکده الهيات تهران به مديريت سيده‌فاطمه مظلومي از تهران و وبلاگ موسسه فرهنگي قرآن و  عترت ثقلين به مديريت سميه باران از بيرجند به عنوان وبلاگ‌هاي برتر اين بخش معرفي شدند.
 
در بخش ويدئوکست (ودکست)؛ وبلاگ فيلم و ويدئوي قرآني به مديريت رضا علي اکبري از قزوين، وبلاگ سخن وحي به مديريت محمد امين شامحمدي از قم، وبلاگ بارون به مديريت وحيد باقري از تبريز، وبلاگ تخصصي حاج‌حامد شاکرنژاد به مديريت مهدي نجفي از مشهد به عنوان وبلاگ‌هاي برتر اين بخش معرفي شدند.
 
در بخش پادکست وبلاگ "درياي ايمان" به مديريت رزا شاه طالبي از اصفهان، وبلاگ صداي نور به مديريت احمد فياض  از اصفهان، وبلاگ نغمه‌هاي ملکوتي به مديريت سيد مرتضي رضوي از تبريز، وبلاگ نورمقدس به مديريت سيدمجيد صفي شاهي از اصفهان و وبلاگ صداي قرآن به مديريت اميد طاهرنژاد از آشتيان به عنوان وبلاگ‌هاي برتر اين بخش معرفي شدند.
 
در بخش فتوبلاگ؛ وبلاگ ذکر و مستي به مديريت نيلوفر عطايي از تهران، وبلاگ آيات آسماني قرآن به مديريت معصومه اسدي آقاباقر از ورامين، وبلاگ آهسته عاشق مي‌شوم به مديريت شيرين سلطاني از کرج به عنوان وبلاگ‌هاي برتر معرفي شدند.
 
در بخش گزارش و خبر وبلاگ قرآن منير به مديريت حميد رضا عليپور از رشت، وبلاگ زلال وحي به مديريت سيدجعفر فاطمي نوش آبادي از کاشان،  وبلاگ خبرنگار قرآني ايکنا به مديريت اميرمحسن سلطان احمدي از قم و وبلاگ کتاب زندگي به مديريت پويا فرهادي از خرم آباد به عنوان وبلاگ‌هاي برتر اين بخش شناخته شدند.
 
در بخش خاطره نويسي وبلاگ براي خاطرآيه‌ها به مديريت مريم روستا از تهران، وبلاگ مشهود به مديريت ياسين شيخلو از اروميه، وبلاگ چندلحظه به مديريت زهراباقري از تهران، وبلاگ مهتد به مديريت احمدرضا بذرافشان از تهران و وبلاگ خاطرات کلاس نور به مديريت مطهره هويدا از اصفهان به عنوان وبلاگ‌هاي برتر اين بخش معرفي شدند.
 
در بخش انسان از منظر قرآن کريم؛ وبلاگ انسان تا انسانيت به مديريت شکيبا خادملو از مازندران، وبلاگ صلصال به مديريت سيد مرتضي رضوي از تبريز، وبلاگ نورقرآني به مديريت زينب بخت بيدار از تبريز و وبلاگ نکته‌هاي ناب قرآني به مديريت مصطفي شاکري از تهران به عنوان وبلاگ‌هاي برتر اين بخش شناخته شدند.
 
در بخش مقاله و پژوهش؛ وبلاگ کلام وحي به مديريت زهرا الهي از چناران مشهد، وبلاگ طلبه پاسخگو به مديريت هادي فلاح از قم، وبلاگ حافظان نور به مديريت امين ادريسي فيجاني از قم، وبلاگ رهپويان قرآن به مديريت هدايت‌الله قدمي از قم و وبلاگ بينات به مديريت محمدعارف خطيبي از قم به عنوان وبلاگ‌هاي برتر اين بخش معرفي شدند.
 
در بخش احاديث وبلاگ معراج به مديريت سجاد شاهسون از قم،‌ وبلاگ منبرک به مديريت سيدمحمدحسين راجي از مشهد، وبلاگ صداي معصومين به مديريت سيداميد داعي نياکي از آمل، وبلاگ حورديس به مديريت سميه پناه‌پور از تبريز، وبلاگ پايگاه تخصصي حجاب و عفاف به مديريت سامان سوهانيان از قائم شهر و وبلاگ آموزش نماز  به مديريت مهدي روحي از ساري به عنوان وبلاگ‌هاي برتر اين بخش معرفي شدند.
 
در بخش داستان و شعر؛ وبلاگ ني به مديريت فائزه سادات رضوي از تبريز، وبلاگ اشعار قرآني به مديريت صديقه قاسمي از بوشهر، ‌وبلاگ قران کده به مديريت عدنان مرادي از پاوه کرمانشاه، وبلاگ قرآن منير به مديريت محمد زارعي از بندر عباس، وبلاگ پايگاه قرآني کلام الهي به مديريت سامان سوهانيان از قائم شهر و وبلاگ من و قرآن به مديريت محسن عبدالله پور از قزوين به عنوان وبلاگ‌هاي برتر اين بخش شناخته شدند.
 
در بخش آموزش؛ وبلاگ در شهر فرشته‌ها به مديريت نرگس سراجيان تهراني از تهران، وبلاگ همه مي‌توانند حافظ قرآن شوند به مديريت زهرا ابوترابي از تهران و وبلاگ فرهنگ تلاوت به مديريت سيدمحمدحسين حسيني از  اصفهان به عنوان وبلاگ‌هاي برتر اين بخش شناخته شدند.
 
در بخش تاويل، تفسير و تدبر؛ وبلاگ ترنم به مديريت فاطمه پاشايي از تبريز،‌وبلاگ وخداوند... (محبوبان يار) به مديريت معصومه شهابي از بيرجند، وبلاگ قرآن امين به مديريت اميد طاهر نژاد از آشتيان و وبلاگ تفسير روشنايي به مديريت سيدحسين فاطمي از مشهد به عنوان وبلاگ‌هاي برتر اين بخش معرفي شدند.
 
براساس اين گزارش دومين جشنواره سراسري وبلاگ‌نويسي قرآني از سري جشنواره‌هاي قراني "آيات" بوده و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان‌شرقي با حمايت و همکاري معاونت قرآن و عترت، کانون فرهنگ و ادب آذربايجان، دبيرخانه دائمي جشنواره‌هاي قرآني آيات و در هفت بخش وبلاگ متني شامل مقاله و پژوهش، داستان و شعر، احاديث، گزارش و خبر، خاطره‌نويسي، ‌آموزش، ‌تاويل، تفسير و تدبر و دو بخش ويژه موضوعي شامل انسان از منظر قرآن کريم، وبلاگ مراکز و موسسات قرآني، سه بخش فتوبلاگ، ‌پادکست، ويدئوکست با موضوع‌هاي مختلف قرآني برگزار شده و نفرات برتر آن در تبريز معرفي شدند.
 
داوري دومين جشنواره سراسري وبلاگ‌نويسي قرآني را "محمدامين تقوي"،‌ "سيدمحمدهادي گرامي"، "حامد آرضايي "،‌ "علي پيروزمنش" و "محمدرضاقرباني" بر عهده داشتند.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 9

  آخرین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.