1400/08/05 - 15 : 37
کد خبر: 22419
کاپيتان ماشين‌سازي: هدف مالک باشگاه نابودي تيم است
احرار: کاپيتان و بازيکن تيم فوتبال ماشين‌سازي تبريز با انتقاد شديد از ناتواني مالک اين باشگاه، گفت: متاسفانه هدف وي از حضور در اين باشگاه قديمي فقط نابودي تيم است.

بهمن کاملي روز چهارشنبه با انتشار مطالبي در فضاي مجازي، اعلام کرد: من، سال ها در فوتبال ايران و تبريز بوده ام، نمي دانم چرا باشگاه بزرگ و قديمي ماشين سازي را به چنين اشخاصي واگذار کرده اند که حتي توان تهيه آب آشاميدني براي انجام تمرينات تيم را ندارد؟

وي با ابراز تاسف و تاثر از شرايط بسيار سخت و نامشخص تيم ماشين سازي، اظهار کرد: شرايط به گونه اي است که به علت ناتواني مالک در تامين هزينه هاي تيم، براي هر ? بازيکن يک اتاق ?? متري اجاره کرده و به بازيکنان مي دهد که اين موضوع حتي در تيم هاي محلات هم ديده نمي شود.

کاملي با اعلام اينکه در حال حاضر بازيکنان ماشين سازي تبريز در بلاتکليفي و سرگرداني به سر مي برند، ادامه داد: ما تنها به خاطر هواداران عاشق و دلسوخته تيم در تبريز مانده ايم تا تکليف خود را روشن کنيم چون با تداوم شرايط کنوني ادامه همکاري ممکن نيست.

وي گفت: بنده و ساير بازيکنان با هدف بازگرداندن ماشين سازي به ليگ برتر هم قسم شده و با اين تيم قرارداد همکاري امضا کرديم اما الان مالک باشگاه نه تنها در قبال قرارداد، خود را پاسخگو نمي داند بلکه حتي به تلفن هاي ما نيز جواب نمي دهد.

کاملي اضافه کرد: حرف هاي زيادي است که بايد گفته شود تا نقاب از چهره افرادي برداشته شود تا هواداران مظلوم و خونگرم ماشين سازي بدانند تيم محبوبشان دست چه کساني افتاده است.

وي با تاکيد بر اينکه از کسي نمي ترسد و وضعيت باشگاه بسيار نگران کننده است، افزود: اگر وضع به همين روال باشد بدون ترديد سقوط ماشين سازي به دسته دوم قطعي است، چون حتي در صورت باز شدن پنجره انتقالاتي باشگاه ديگر امکان جذب بازيکن براي تيم که در حال سقوط است، وجود نخواهد داشت.

به گزارش ايرنا،  تيم فوتبال ماشين سازي تبريز با بيش از 52 سال سابقه در ورزش ايران، ليگ برتر قصل گذشته را با کسب نتايج بسيار ضعيف و سقوط به دسته يک به پايان رساند و در هفته اول و دوم ليگ دسته اول به ترتيب در تبريز با نتيجه ? بر ? مقابل شهرداري همدان و رايکا در بابل به نتيجه 2 بر 0  تن به شکست داد.

باشگاه ماشين سازي تبريز به عنوان قديمي ترين تيم آذربايجان از دهه 1380که توسط کارخانه سلب مديريت شد، تاکنون توسط نهادها و افراد مختلف از جمله شهرداري تبريز،  اداره کل بازرگاني استان، باشگاه دبيري و هيات فوتبال آذربايجان شرقي اداره شده است که در آخرين مورد امتياز اين باشگاه از حدود سه سال پيش به محمدرضا زنوزي واگذار شد.

امتياز اين باشگاه در اواخر ليگ برتر فصل گذشته پس از کش و قوس هاي فراوان با اطلاع استانداري، دادگستري و هيات فوتبال آذربايجان شرقي به يونس قرباني، مالک و مديرعامل کنوني واگذار شد و به رغم قول هاي رنگارنگ براي سر و سامان دادن به وضعيت باشگاه، به دليل بدهي هاي هنگفت پنجره نقل و انتقالاتي اين تيم توسط فيفا بسته شده اس

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 9

  آخرین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.