1399/01/27 - 20 : 26
کد خبر: 20117
مانع‌تراشي در مسير جهش توليد، ممنوع
احرار: يکصد و شصت و ششمين جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان زنجان روز چهارشنبه به رياست استاندار و به صورت ويدئوکنفرانس در محل شرکت آنا کيميا منگنز زنجان برگزار و در اين جلسه به ايجاد نکردن مانع در مسير جهش توليد براي عملياتي کردن شعار سال، تاکيد شد.

استاندار زنجان قبل از برگزاري اين جلسه با حضور در واحدهاي توليدي توتياي فرد زنجان، قالب صنعتگر زنجان، گچ ايده‌آل و آنا کيميا منگنز ضمن بازديد از اين واحدها از نزديک در جريان روند توليد و مشکلات موجود در اين واحدها قرار گرفت.

در ادامه، جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان زنجان در محل شرکت آنا کيميا منگنز برگزار و موانع و مشکلات واحدهاي مذکور در بخش‌هاي مختلف مورد بررسي قرار گرفت که مديران کل منابع طبيعي و آبخيزداري، حفاظت محيط زيست، امور مالياتي و ثبت اسناد و املاک، مديرعامل شرکت آب منطقه‌اي، رييس سازمان جهاد کشاورزي و دبير شوراي هماهنگي بانک‌هاي استان، نظرات و پيشنهادات خود را نسبت به موارد مطروحه بيان کردند.

استاندار زنجان با اشاره به نامگذاري سال ?? به عنوان جهش توليد گفت: ظرف ? هفته آينده، سند جهش توليد استان زنجان تنظيم و نهايي مي‌شود که در دستور کار سال جاري مديران قرار خواهد گرفت.

فتح‌الله حقيقي اظهار داشت: يکي از مهمترين نکاتي که در اين سند بر آن تاکيد مي‌شود اين است که بايد خود را ملزم به اجراي مصوبات کنيم زيرا تمام مصوبات با پيشنهادات، تفاهم و اعلام نظر مديران به تصويب مي‌رسند.

وي تاکيد کرد: وقتي پيشنهادات با تفاهم و تعامل به تصويب مي‌رسند بايد اجرا شوند.

حقيقي خاطرنشان کرد: با تمام مشکلات اقتصادي و تحريم‌هاي موجود و به‌رغم شيوع بيماري کرونا هم از واحدهاي توليدي بازديد کرده و هم تمام تلاش خود را براي رفع موانع موجود بر سر راه اين واحدها را به کار مي‌بنديم اما در اين شرايط، انتظار داريم وقتي در مساله‌اي به تفاهم رسيده، مصوب کرده و متعهد مي‌شويم، عملياتي و اجرايي شود.

وي افزود: همچنين برخي از مصوبات بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط صاحبان صنايع و واحدهاي توليدي، تصويب مي‌شوند لذا انتظار مي‌رود واحدها نيز اطلاعات مستند، صحيح و دقيق در اختيار کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان قرار دهند تا اجراي مصوبات در آينده با مشکل، مواجه نشود.

استاندار زنجان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در مسائل و مشکلات مختلف واحدها مديران ضمن تعامل با بخش خصوصي بايد تا حد امکان از ورود موضوع به دستگاه قضايي جلوگيري کنند زيرا در اين صورت هم برنامه‌ها با تاخير مواجه شده و روند جهش توليد را متوقف مي‌کند و هم تا زمان صدور راي قضايي، هيچ اقدامي نمي‌توان در کارگروه انجام داد و راي که صادر شد بايد همان اجرا شود.

وي با تاکيد بر پرهيز از مانع‌تراشي در مسير جهش توليد، اظهار داشت: صاحبان واحدهاي توليدي نيز بايد برخي مسائل را در نظر بگيرند. براي مثال؛ وضعيت آب استان زنجان، بحراني و نامطلوب است زيرا تعداد چاه‌هاي غيرمجاز اين استان برابر با چاه‌هاي مجاز بوده و ?? درصد چاه‌هاي مجاز نيز برداشت آب غيرمجاز دارند.

حقيقي خاطرنشان کرد: مديران واحدهاي توليدي بايد توجه داشته باشند که آينده‌نگري و تبليغات، ? موضوع بسيار مهم براي شروع يک واحد و کسب و کار است.

وي تصريح کرد: استفاده از افراد آينده‌نگر، نه تنها هزينه نيست بلکه ثروت و سرمايه محسوب مي‌شود و در خصوص تبليغات نيز افزايش سطح کيفيت کالا، واحد توليدي را بي‌رقيب مي‌کند.

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نيز گفت: از زمان حضور آقاي حقيقي به عنوان استاندار در زنجان، تمام جلسات کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان در محل واحدهاي توليدي برگزار شده است.

ناصر فغفوري اظهار داشت: يکصد و شصت و ششمين جلسه کارگروه نيز امروز به‌رغم شيوع بيماري کرونا طبق روال معمول ضمن بازديد از تعدادي از واحدهاي توليدي به صورت ويدئوکنفرانس و با رعايت مسائل بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي در محل شرکت آنا کيميا منگنز برگزار شد تا مسير عملياتي کردن جهش توليد با وقفه مواجه نشود.

شرکت توتياي فرد، توليدکننده محصولات پروتئيني (سوسيس و کالباس)، شرکت قالب صنعتگر، توليدکننده قطعات فولادي، شرکت گچ ايده‌آل، توليدکننده محصولات ساختماني و شرکت آنا کيميا منگنز، توليدکننده پرمنگنات پتاسيم است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 1

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.