1398/03/30 - 12 : 52
کد خبر: 18948
مالک باشگاه تراکتور:
دلالي در تراکتور بي‌معني است
احرار: مالک باشگاه تراکتور گفت: دلالي در تراکتور بخش خصوصي معني ندارد.

، محمد رضا زنوزي گفت: از روزي که ما باشگاه پرافتخار تراکتور را تحويل گرفته ايم با دلالي و رفتارهاي سوء برخورد شده است و تيم مديريتي جديد نيز در راستاي اين هدف انتخاب و فعاليت مي‌کنند.

 

وي افزود: تمامي دغدغه من تشکيل تيم پرقدرت و بي حاشيه است تا تيمي در خور نام بزرگ تراکتور و شان بالاي هواداران راهي ليگ نوزدهم کنيم و به حول قوه الهي نتايج غرورآفريني را رقم بزنيم و به اين خاطر خواسته هواداران را لبيک گفته و آقاي مصطفي دنيزلي سرمربي نامدار ترکيه‌اي را آورديم.

 

وي ادامه داد: تراکتور يک باشگاه حرفه‌اي است که رفته رفته به پختگي کامل و مورد دلخواه هواداران مي رسد و انتخاب يک مربي نامدار در کلاس جهاني نويدبخش اين موضوع است.

 

زنوزي با قدرداني از حساسيت هواداران، گفت: کليه تصميماتي که توسط مديرعامل باشگاه گرفته مي‌شود در راستاي نظم بخشي و مقابله با برخي سوء استفاده گري هاي احتمالي است. ممکن نيست اجازه دهم کسي از جيب من براي دلالان کيسه بدوزد.

 

وي افزود: بحث دلالي در تراکتور بخش خصوصي اصلا بي معني است؛ شايعات جهت دار را عده اي براي ايجاد حاشيه پردازش مي کنند و حتي با تبليغ هواپيمايي آتا و کولاک شرق در کانال تلگرامي خود سعي در نزديک نشان دادن خودشان به اينجانب را دارند که بنده به شدت اين اقدام را محکوم کرده و اعلام مي کنم بنده هيچ ارتباطي با اين کانال و هيچ کانال و سايتي ندارم.

 

مالک باشگاه تراکتورسازي اضافه کرد: از هواداران واقعي و دلسوز انتظار داريم که خود نسبت به برخورد و خارج شدن از اين کانال ها اقدام نمايند، ضمن اينکه در صورت ادامه اين فريب کاري ها توسط آقايان، مدارک باج خواهي از بازيکنان و کادر باشگاه را به هواداران محترم ارايه مي کنيم زيرا ما بايد انتقاد سازنده را از تخريب جدا کنيم .اين افراد به خاطر منافع خود به دنبال تخريب تيم هستند و سعي دارند به هواداران القا کنند که انتخاب و يا رد کادر و بازيکنان بدون اطلاع سرمربي و حتي اينجانب مي باشد،لذا همه عزيزان مطمئن باشند که همه تصميمات در حوزه تيم با نظر خود آقاي دنيزلي مي باشد و همه قبول دارند که ايشان با کسي رودربايستي نداشته و ديسيپلين خاص خودشان را دارند. لذا بعضي از اين افراد و سايت ها امر برايشان مشبه گرديده و فکر مي کنند نظر خودشان نظر کل عضوهاي آنهاست در صورتيکه خيلي از عضوهاي آنها حتي با مطالب کاناليزه شده آنها مخالف هستند.

 

ضمنا مديرعامل باشگاه تصميم گرفته است فردا از کانال فوق از طريق قضائي اقدام به شکايت نموده و پيگير مسائل حاشيه اي و جرايم و تخلفات ايشان باشد.

 

وي در پايان گفت: از همه هواداران مي خواهم تا با صبر و اعتمادي که به مديريت باشگاه دارند منتظر اخبار خوب و در ادامه نتايج طلايي براي تيم محبوبشان باشند.

 

زنوزي افزود: اگر هواداران بنده حقير را به عنوان فرزند ايران و آذربايجان ودلسوز تراکتور قبول دارند به تصميمات و اقدامات نيز اعتماد کنند تا بتوانيم با غلبه بر حواشي با تيم يکدست و قوي پاي به ميدان بگذاريم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 9

  آخرین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.