1398/01/22 - 14 : 40
کد خبر: 18685
امام جمعه تبريز: دولت آمريکا تروريست پرور است
احرار: نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز با محکوم کردن اقدام استکبار عليه سپاه گفت: دولت آمريکا، تروريست پرور است و اين موضوع بر کسي در جهان پوشيده نيست.

به گزارش احراربه  نقل از ايرنا، حجت الاسلام سيدمحمد علي آل هاشم روز پنجشنبه در تجمع مردمي حمايت از سپاه پاسداران مقابل ياوه گويي سران آمريکا، اظهار داشت: ترامپ احمقانه سپاه را تروريست اعلام مي کند در حالي که تمام دنيا مي داند رييس جمهوري آمريکا تروريست است و مسووليت خون هايي که در نقاط مختلف دنيا بر زمين ريخته مي شود، بر عهده استکبار است.
وي با اشاره به جمعيت گسترده شرکت کننده در تجمع مردمي براي محکوميت اقدام بي شرمانه آمريکا و در حالي که خود نيز جامه سبز سپاه را بر تن داشت، افزود: تمام مردم ايران به صورت ناپيوسته عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هستيم.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: اين اقدام آمريکا عليه سپاه، طرح جديدي نيست و از سال 2001 ميلادي در دستور کار روساي جمهوري آمريکا قرار داشته است، اما به علت هراس و تبعاتي که اين کار بي شرمانه داشت، اجرا نمي کردند.
وي ادامه داد: اين اقدام در جهت حمايت ترامپ از نخست وزير اسرائيل و يک روز مانده به انتخابات انجام شد تا با او حمايت از نتانياهو بتواند آخرين برگ برنده براي پيروزي در انتخابات را در اختيار وي قرار دهد.
امام جمعه تبريز گفت: طبق گفته برخي منابع آمريکايي که نمي‌خواهند نام شان مطرح شوند، تروريستي خواندن سپاه بيشتر جنبه نمادين دارد، زيرا اين نهاد هم اکنون به موجب فرماني که جرج بوش پس از حملات ?? سپتامبر امضا کرد، از ديد واشنگتن يک نهاد تروريستي به شمار مي‌رود.
وي تاکيد کرد: به نظر مي‌رسد دولت ترامپ به دنبال يک عمليات بزرگ رواني عليه ايران بوده و دنبال نوعي تفکيک در اقتصاد ايران است تا اقتصاد تحريمي را از غيرتحريمي جدا کند و سپاه را به عنوان عامل مشکلات اقتصادي ايران معرفي کند.
حجت الاسلام آل هاشم با بيان اينکه بايد در مقابل تصميم آمريکا، راه‌هاي ضربه زدن به اقتصاد آمريکا و شرکايش را پيدا کنيم، اظهار داشت: آنان در منطقه کارهاي پيمانکاري بسياري دارند و ايران مي‌تواند روي مختل کردن فعاليت‌هاي آنان کار کرده و همچنين به شرکاي اقتصادي منطقه‌اي آمريکا ضربه بزند.
وي ياد آور شد: يکي از پيامدهاي بزرگ اقدام احمقانه آمريکا در خصوص سپاه تعميق وحدت ملي در ايران است و هشتگ «من يک پاسدار هستم» به يکي از داغ ترين موضوعات فضاي مجازي تبديل شده است.
مادر شهيد مدافع حرم، صادق عدالت اکبري، نيز در اين مراسم با تاکيد بر اينکه لباس فرزندم را بر تن کرده و آمده‌ام تا با مقام معظم رهبري تجديد ميثاق کنم، گفت: تاکنون هر چه شهيد داده‌‌ايم در راه مبارزه با تروريسم بوده است.
حکيمه غفوري با اشاره به مجاهدت‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در صحنه‌هاي مختلف اظهار داشت: آيه شريفه حک شده در آرم سپاه تحقق يافته است، چون امروز بزرگ‌ترين دشمن اسلام آمريکا از واهمه‌ خود از سپاه اسلام، حرف مي زند و نمي‌تواند کاري کند.
وي تاکيد کرد: امروز همه مردم ايران سپاهي‌اند و دشمنان بعد از ?? سال اعمال توطئه‌هاي ننگين دچار شکست شده‌اند.
در اين تجمع، مردم با شعارهاي 'ايران اهلي اوياخدي، سپاهينا داياخدي'، 'تبريز اهلي اوياخدي سپاهينا داياخدي'،'سپاه صاحب الزمان حامي مستضعفان'، 'سپاهي خط شکن حافظ دين و ميهن' از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حمايت کردند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 7

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.