1395/09/17 - 8 : 53
کد خبر: 14486
خطيبي: بعد از گوجا، رسول خطيبي فوتبال تبريز را متحول کرد/ هيئت مديره باعث رفتن رسول شد
احرارخبر: سرمربي موقت ماشين‌سازي گفت: رسول خطيبي فوتبال تبريز را متحول کرد و خيلي از بازيکنان تبريزي در زمان او به فوتبال ايران معرفي شدند.

حسين خطيبي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما و همه بازيکنان از جدايي رسول خطيبي ناراحت بوديم و خيلي اصرار کرديم که او به تيم برگردد. رسول خطيبي به عنوان يک پيشکسوت و کسي که در اين فوتبال سال‌ها زحمت کشيده از خيلي‌ چيزها متأثر و ناراحت است. در ابتداي فصل رسول پيشنهادات خوبي داشت و هر کس جاي او بود حتماً آنان را قبول مي‌کرد چون از لحاظ مالي 3،4 برابر بيشتر از ماشين‌سازي بود اما او به خاطر علاقه و تعصبش به آذربايجان اين پيشنهادها را رد کرد.

وي افزود: پس از واسلي گوجا که خدمت زيادي به فوتبال تبريز انجام داد و فوتبال تبريز را متحول کرد و خيلي از بازيکنان تبريزي در زمان او به فوتبال ايران معرفي شدند و پس از آن در دو دهه گذشته فوتبال تبريز از نظر بازيکن فقير شد، رسول خطيبي دوباره فوتبال تبريز را متحول کرد و توانست بازيکنان خوبي به فوتبال ايران معرفي کند. تيم‌هاي او هميشه جزو تيم‌هاي بالانشين جدول رده‌بندي بودند اما متأسفانه عليرغم حمايت مديرعامل مشکلاتي از ابتداي فصل به وجود آمد.

سرمربي موقت ماشين‌سازي خاطرنشان کرد: تيمي که براي اولين بار به ليگ برتر مي‌آيد نياز به زمان دارد. رسول خطيبي در ابتداي فصل توانست تيم خوبي ببندد اما از همان زمان ما مشکلات زيادي داشتيم. عده‌اي مي‌خواستند رسول خطيبي و ماشين‌سازي موفق نشوند و سنگ جلو پاي رسول مي‌انداختند. کانون هواداران ما هم متأسفانه خوب کار نکرد و به خاطر منافع شخصي هواداران را فراري داد. آنان در فضاي مجازي به رسول حمله کردند و او را آماج حملات خود قرار دادند. از هيئت مديره تشکر مي‌کنم که از ما حمايت کردند اما آنان باعث شدند که رسول خطيبي از ماشين‌سازي برود. ما از داوري و مصدوميت بازيکنان ضربه خورديم اما رسول با اين مشکلات کنار مي‌آمد.

خطيبي گفت: اميدوار بوديم اعضاي هيئت مديره استعفاي خطيبي را قبول و مغرضانه عمل نکنند. افرادي در تبريز حضور دارند که با رسول خطيبي دچار مشکل شدند. در حال حاضر اوضاع تيم ما بحراني‌تر شده و من هم نمي‌دانم که تصميم باشگاه چه خواهد بود اما بايد همه کمک کنند که ماشين‌سازي به جايگاه واقعي خود برگردد. من از رفتن رسول ناراحت شدم اما با اجازه او تصميم گرفتم در ديدار فردا بر روي نيمکت بنشينم.

وي در مورد ديدار فرداي اين تيم مقابل ذوب‌آهن گفت: براي بازي فردا آندرانيک تيموريان را به دليل سرماخوردگي و کاخا را به دليل محروميت را در اختيار نداريم اما بقيه بازيکنانمان با تمام وجود آماده بازي با ذوب‌آهن هستند. ما در روزهاي قبل از لحاظ روحي و رواني روي بازيکنانمان کار کرديم و آنان هم براي کسب پيروزي هم قسم شدند و مي‌خواهند 3 امتياز را به رسول خطيبي تقديم کنند.

سرمربي موقت ماشين‌سازي در مورد نتايج ضعيف ماشين‌سازي در ديدارهاي گذشته تأکيد کرد: خودمان هم قبول داريم که نتايج ما خوب نبوده اما ماشين‌سازي پتانسيل اين را دارد که در ليگ برتر بماند. ما اميدواريم در نيم فصل با جذب چند بازيکن خوب نقاط ضعفمان را پوشش دهيم اما ماشين‌سازي به حمايت و آرامش نياز دارد که با پيروزي در ديدار مقابل ذوب‌آهن مي‌توانيم به اين آرامش برسيم.

خطيبي در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه اگر در ديدار فردا پيروز شديد و هيئت مديره پيشنهاد سرمربيگري ماشين‌سازي را به شما داد، آن را قبول مي‌کنيد، گفت: من فقط بر روي بازي با ذوب‌آهن تمرکز مي‌کنم و نگاهي به سرمربيگري ماشين‌سازي ندارم. اميدوارم در ديدار فردا هواداران نيز به استاديوم بيايند چون ما به آنان نياز مبرم داريم. در صورتي که آنان براي تشويق ماشين‌سازي به استاديوم بيايند بازيکنان نيز از لحاظ روحي و رواني جلو مي‌افتند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 9

  آخرین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.