1392/10/11 - 13 : 48
کد خبر: 1396
هيات مديره باشگاه تراکتورسازي، حمايت يا ...
هيات مديره باشگاه فرهنگي و ورزشي تراکتورسازي تبريز در تصميمي غيرمنتظره التيماتومي شديدالحن عليه سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه داده و در اقدامي تعجب برانگيز استعفاي وي پس از باخت در هر هفته اي از ليگ برتر را خواستار شده است.

به گزارش احرار نيوز، تصميمي که طي روزهاي اخير در رسانه هاي مختلف انتشار يافت بيش از آنکه تاثير مثبت بر روند تيم داشته باشد، موجب دل نگراني اهالي ورزش استان آذربايجان شرقي شد، تصميمي که فقط از سوي کساني اتخاذ و صادر مي شود که به نظر مي رسد درک درستي از ورزش و عالم حرفه اي فوتبال نداشته و نشان دهنده غير فني، غير حرفه اي و احساسي بودن تصميم گيران است.

اينکه مسووليت سنگين پرطرفدارترين تيم شمالغرب کشور به چنين افراد و اشخاصي با مشغله هاي کاري فراوان سپرده مي شود تا براي اين تيم بزرگ در آستانه رقابت هاي آسيايي تصميم گيري کنند، نه براي اين باشگاه که براي استان پرظرفيتي مثل آذربايجان شرقي جاي تاسف و تاثر دارد.

تصميم براي برکناري سرمربي موفق تيم که اغلب کارشناسان فوتبال به توانمندي، قدرت و سلامت آن معترف هستند، درشرايطي که فقط 10 هفته به پايان ليگ برترباقي مانده و جام حذفي نيز به شرايط حساسي نزديک شده است، اقدامي سنجنيده به نظر نمي رسد.

براي کارشناسان فوتبال و علاقه مندان به اين تيم ريشه دار تبريزي اين سووال پيش مي آيد که آيا هيات مديره با چنين تصميمي مي داند تراکتورسازي محبوب را تا آستانه فروپاشي و از دست دادن قهرماني در يکي از جام هاي داخلي و حضور موفقيت آميز در جام باشگاه هاي آسيا، رهنمون مي کند؟

نگاهي به عملکرد فني مجيد جلالي در تراکتورسازي تبريز نشان مي دهد که از بسياري جهات اين تيم نسبت به دوره هاي حضور خود در ليگ برتر به مراتب بهتر نتيجه گرفته است و اگر پاره اي از بدشانسي ها و آسيب ديدگي هاي تعدادي از بازيکنان اصلي نبود، اين تيم هم اکنون در جايگاه بهتري قرار مي گرفت.

نگاهي منصفانه به عملکرد تراکتورسازي، جايگاه پنجمي اين تيم در شرايط فعلي را امري معمول و طبيعي در فوتبال

ارزيابي مي کند چرا که هر تيمي تا پايان ليگ دچار چنين افت و خيزهاي جدولي مي شود کما اينکه باخت پرسپوليس مقابل تراکتورسازي در هفته شانزدهم اين تيم تهراني را تا رده پنجم نزول داد اما پس از دو هفته به صدر جدول بازگشت و همين شرايط نيز مي تواند براي تراکتورسازي رقم زده شود.

تصميمي که هيات مديره تراکتورسازي اتخاذ کرده است، فارغ از جدايي و يا تثبيت جايگاه جلالي دراين تيم، تصميمي غيرفني به نظر مي رسد که در آينده شايد همين اقدام به نقطه اي براي سقوط اين تيم باشد که دراين صورت هواداران پرشمار قضاوت دقيق تري درخصوص حمايت يا ... اعضاي هيات مديره خواهند داشت.

يکي از پيشکسوتان تراکتورسازي با تاکيد بر اينکه حفظ جلالي در شرايط کنوني بهترين تصميم هيات مديره مي تواند باشد، از انتشار اخبار ضد و نقيض در باشگاه ابراز تعجب و تاسف کرد.

ايوب ذوالفقاري به ايرنا گفت: امروز تراکتورسازي به لحاظ فني و مديريتي شرايط بسيار حساسي را سپري مي کند و انتظار داريم هيات مديره آنچه که به صلاح تيم و هواداران است را انجام دهد.

وي ادامه داد: در اين راستا اگر اعضاي هيات مديره باشگاه تمام تصميمات و اختيارات لازم و کافي را به زيني زاده درباره تثبيت و يا تغيير سرمربي تيم بدهند، بهترين اقدام را صورت داده اند.

تصميم گيران در باشگاه تراکتورسازي دو مسووليت حساس در قبال اين تيم و مردم ورزش دوست آذربايجان شرقي بر عهده دارند که نبايد آن را فراموش نمايند.

يکي از اين مسووليت هاي حساس جلوگيري از هرگونه حاشيه سازي در شرايط حساس براي اين مجموعه است که قطعا در نتيجه گيري آن موثر خواهد بود و بزودي خود را نشان خواهد داد.

در چنين شرايطي جابجايي در کادر مربيگري اين تيم قطعا به سود اين باشگاه و هواداران فهيم تراکتورسازي نخواهد بود.

براي بررسي بيشتر موضوع خبرنگار ايرنا با مدير عامل، سخنگوي باشگاه ، سرمربي و سرپرست تيم تماس گرفت که متاسفانه هيچيک از اين مسوولان مستقيم پاسخگو نبودند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 1

  آخرین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.