1395/07/05 - 5 : 21
کد خبر: 13948
در مراسم بزرگداشت روز جهاني گردشگري
نجفي به عنوان «شهردار برتر در حوزه گردشگري» مورد تقدير رئيس‌جمهور قرار گرفت
احرارخبر: رئيس‌جمهور در مراسم بزرگداشت روز جهاني گردشگري، از اهتمام ويژه دکتر نجفي در توسعه رويکردهاي گردشگري قدرداني کرد.

حسن روحاني در مراسم بزرگداشت روز جهاني گردشگري در مرکز همايش‌هاي سازمان صدا و سيما، لوح ويژه تقدير را به دکتر نجفي شهردار تبريز اهدا کرد.

در اين مراسم هشت تن از مديران و فعالان برگزيده حوزه گردشگري معرفي شدند و دکتر نجفي با دريافت لوح تقدير و تنديس ويژه، به عنوان تنها شهردار کشور، مورد تقدير رئيس‌جمهور قرار گرفت.

جايگاه ممتاز تاريخي و فرهنگي کلان‌شهر تبريز، مورد تاکيد وزاري گردشگري سازمان همکاري‌هاي اسلامي (OIC) قرار گرفته و اين سازمان در نشست نيجر در سال 2015 ميلادي، با در نظر داشتن ظرفيت‌ها و جذابيت‌هاي تبريز، اين شهر را به عنوان پايتخت گردشگري کشورهاي اسلامي در سال 2018 معرفي کرده است.

در اين مراسم علاوه بر رئيس جمهور، محمد نهاونديان رئيس دفتر رياست جمهوري، مسعود سلطاني‌فر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، جمعي از مديران و مسئولان کشوري و تعدادي از سفراي کشورهاي خارجي و جمع کثيري از فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگري حضور داشتند.

جلال نصيريان مديرعامل موسسه آواي جلب سياحان، امير ميري فعال گردشگري در بخش بوم‌گردي، حسين واحدي پور مديرمسئول روزنامه توريسم، ابراهيم پورفرج مديرعامل دفتر خدمات گردشگري پاسارگاد تور، مهدي جهانگيري رئيس گروه مالي گردشگري و کارآفرين برتر، امير مسعود لوافان مدير هتل پيروزي اصفهان به عنوان هتل برتر و فريدون حاجي بابايي سرمايه‌گذار هتل 5 ستاره ميزبان در بابلسر از جمله افرادي هستند که مورد تجليل قرار گرفتند.

 

جايگاه گردشگري تبريز در خدمت اهداف اقتصادي کشور است

صادق نجفي شهردار تبريز، انتخاب خود به عنوان «شهردار برتر در حوزه گردشگري کشور» را دستاورد ارزشمند عموم شهر توصيف کرد و افزود: اين انتخاب، مربوط به شخص شهردار تبريز نيست؛ بلکه حاصل رويکرد همدل مديريت شهري و استاني و مشارکت ارزنده شهروندان است.

وي پس از انتخاب به عنوان شهردار برتر گردشگري و تقدير از سوي رئيس‌جمهور اظهار داشت: در سه سال اخير، برنامه‌هاي عمراني و فرهنگي در راستاي احياي هويت فاخر شهر و اعتلاي نام تبريز در عرصه‌هاي جهاني، پيگيري شده است.

نجفي اضافه کرد: خرسنديم که با مديريت همدل استان و نقش‌آفريني شهروندان، دستاوردهايي از قبيل نمايندگي شهرداران کشور، مديريت اطلس شهرهاي اسلامي و عضويت در هيأت رئيسه سازمان شهرهاي متحد خاورميانه، به ثمر رسيده است؛ بار ديگر بايد تاکيد مي کنم که تک‌تک اين دستاوردها، بيش از اين‌که مربوط به شخص شهردار باشد، متعلق به خانواده شهروندي تبريز است.

شهردار تبريز متذکر شد: در سال‌هاي اخير، با بهره‌گيري از تمام ظرفيت‌هاي ديپلماسي شهر و ارتباطات بين‌المللي، تمام تلاش خود را براي تقويت جايگاه جهاني شهر تبريز به کار گرفته‌ايم. 

وي با اشاره به محتواي کلي مراسم روز جهاني گردشگري در تهران، گفت: رئيس‌جمهور محترم در اين مراسم، به درستي تاکيد داشتند که توسعه کشور از مسير صنعت گردشگري مي‌گذرد؛ بر همين اساس، مصمم هستيم تا جايگاه گردشگري تبريز در خدمت اهداف ملي و کشوري قرار دهيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 5

  آخرین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.