1395/06/30 - 18 : 21
کد خبر: 13920
تراکتور 3 - سياه‌جامگان 0؛ از هجده قدم به صدر
احرارخبر: تراکتور با گل‌هاي نيمه دوم، دو شوت از فاصله 15 متري با نتيجه اي قاطع سياه جامه‌هاي سفيدپوش را برد.

گل هاي اين بازي توسط ايرانپوريان (3، پنالتي ) ، حاتمي (58) و کياني (90) به ثمر رسيد تا همچنان صدرنشين ليگ باقي بماند .


هفته هفتم ليگ شانزدهم، سه شنبه 30/06/95، ساعت 16:45، ورزشگاه اختصاصي تراکتورسازي
داور: حسين زرگر  کمک ها: محمدرضا ابوالفضلي، عسگر محمدي

اخطار: ميثم حسيني دقيقه 1 و موسي ترائوره دقيقه (59 و 84) از سياه جامگان، هادي محمدي دقيقه 84 و سروش رفيعي دقيقه 90 از تراکتورسازي

اخراج: موسي ترائوره دقيقه 84


تراکتورسازي:

محمدرضا اخباري، خالد شفيعي، هادي محمدي،‌ محمد ايرانپوريان، سعيد آقايي، مهدي کياني، سينا عشوري، سروش رفيعي(3+90 عليرضا رمضاني)، محمد نوري(55 لوسيانو ادينيو)، محمد ابراهيمي و فرزاد حاتمي(83 شهرام گودرزي)
سرمربي: امير قلعه نويي


سياه جامگان:

آندره نازاريو، محمدرضا خانزاده، سيدميثم حسيني(73 محسن آقايي)، رضا شربتي، حميدرضا علي‌عسگري، مصطفي احمدي، ايوب کلانتري(46 سعيد دقيقي)، روح‌الله سيف‌اللهي، پيام ملکيان، رضا درويشي(61 سعيد مرادي) و موسي ترائوره
سرمربي: فرهاد کاظمي

 

شرح بازي:


تراکتورسازان با گل زودهنگام خود از روي نقطه پنالتي و پس از آن دو شوت و دو گل در نيمه دوم به برد مهم و پرگلي در برابر سياه جامگان دست پيدا کرد.  
همانطور که قابل پيش بيني بود شاگردان قلعه نويي اين بازي را با حملات خود آغاز کردند و خيلي زود و در ثانيه بيستم بازي توانستند به يک ضربه پنالتي دست پيدا کنند، استارت ابراهيمي بين مدافعان سياه جامگان با خطاي مدافعان اين تيم روبرو شد و ايرانپوريان موفق شد گل اول اين بازي را به ثمر برساند. پس از اين گل، تبريزي ها چند حمله ديگر روي دروازه حريف خود تدارک ديدند و در 10 دقيقه ابتدايي بازي موفق به تهديد دروازه حريف شدند اما شاگردان کاظمي نيز آرام آرام به پيش آمدند و توانستند بازي را به ميانه ميدان بکشانند و اتفاقا چند بار نيز دروازه حريف خود را تهديد کنند.
هرچند گل دقايق ابتدايي اين نيمه تا پايان 45 دقيقه اول حفظ شد اما دو تيم بازي جانداري را ارائه دادند و بارها به تهديد دروازه هاي يکديگر پرداختند که البته در اين ميان سهم شاگردان قلعه نويي بيشتر از حريف بود و حملات زهردار تراکتورسازي در چند مورد مي توانست اين تيم را با اختلاف بيشتري پيش بيندازد که هربار به دلايلي اين اتفاق نيفتاد تا نيمه اول اين بازي تا با همان يک گل به پايان برسد.
اما در نيمه دوم بازهم اين تراکتورسازان بودند که توانستند با حملات خود بازي را آغاز کنند، آنها در دقايق ابتدايي چند بار دروازه حريف خود را با تهديد روبرو کردند، پس از 10 دقيقه ابتدايي اين نيمه، سياه جامگان ميل به باز کردن دروازه حريف کردند اما در اين ميان ضدحملات زهردار تبريزي ها بازهم کفه ترازو را به نفع آنها کرده بود تا اينکه با استفاده از خلاء ايجاد بين مدافعان حريف آنها به گل دوم رسيدند.
پس از آن بازي کمي به تعادل رسيد و اتفاقا مشهدي ها چند بار تا باز کردن دروازه حريف خود پيش رفتند که اين اتفاق در نهايت نيفتاد و شاگردان قلعه نويي در دقايق پاياني از فرصت ايجاد شده خود نهايت استفاده را کردند و با به ثمر رساندن سومين گل خود، برد خانگي خود را پرگل تر و البته شيرين تر کردند.
حالا آنها با 15 امتياز به صدرنشيني خود در جدول رده بندي ادامه مي دهند و به استقبال تعطيلات ليگ برتر مي روند.

 

شرح گل:


تراکتورسازي 1 سياه جامگان (محمد ايرانپوريان، دقيقه 3) : حرکت هجومي تراکتوري ها در ثانيه بيست بازي و استارت محمد ابراهيمي با خطاي مدافعان سياه جامگان روبرو شد و محمد ايرانپوريان مطابق سنوات گذشته اين توپ را برخلاف حرکت دروازه بان به گل اول اين بازي تبديل کرد.

تراکتورسازي 2 سياه جامگان 0 (فرزاد حاتمي، دقيقه 58) : توپ دزدي بازيکنان تراکتورسازي باعث ايجاد يک حمله ديگر براي اين تيم شد. يک و دوي حاتمي و ايرانپوريان با ضربه محکم مهاجم تبريزي از روي خط محوطه جريمه و در حالي مدافعان زيادي را کنار خود نمي ديد ادامه يافت و دومين گل تراکتورسازان به ثمر رسيد.

تراکتورسازي 3 سياه جامگان 0 (مهدي کياني، دقيقه 3 + 90) : يکي از آخرين حملات تبريزي ها در اين بازي سومين گل را براي آنها در پي داشت و محمد ابراهيمي پس از صاحب توپ شدن توانست در موقعيت خوبي کاپيتان مهدي کياني را صاحب توپ کند و اين بازيکن نيز با شوت محکم خود از بين مدافعان سياه جامگان اين توپ را وارد دروازه کند.

 

بهترين بازيکن:


تراکتورسازان در اين بازي توانستند بازي بسيار خوب و هجومي از خود به نمايش بگذارند و به همين دليل بازيکنان زيادي از اين تيم در پيروزي درخشيدند، مهدي کياني که بازهم ميانه ميدان را از آن خود کرده بود و در دقايق پاياني موفق به گلزني شد يکي از بهترين هاي تراکتورسازي بود؛ محمد ابراهيمي با به دست آوردن يک پنالتي و ارسال يک پاس گل و محمد ايرانپوريان با به ثمر رساندن يک گل و ارسال يک پاس گل ديگر بازيکنان موثر تبريزي ها در اين بازي بودند.

 

دقايق حساس:

 

دقيقه 16 – سعيد آقايي مدافع چپ تراکتوري ها پس از گذر از مدافع راست سياه جامگان شوت خود را روانه دروازه حريف کرد اما ضربه زاويه بسته او توسط نازاريو دفع شد.

دقيقه 24 – ضربه ايستگاهي سياه جامگان با ضربه محکم ميثم حسيني دروازه اخباري را تهديد کرد اما اين توپ پس از برخورد با بازيکنان تيم ميزبان به کرنر رفت.

دقيقه 28 – پرتاب بلند عشوري کناره هاي محوطه جريمه به خالد شفيعي رسيد و او نيز پس از استپ توپ شوت روپا و خطرناک خود را روانه دروازه نازاريو کرد اما اين توپ با اختلاف کمي از بالاي دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 39 – ضربه ايستگاهي ديگري براي سياه جامگان و اين بار نيز علي عسگري اين توپ را روانه دروازه حريف کرد اما شوت او با اختلاف کمي از بالاي دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 42 – حمله ديگري از شاگردان قلعه نويي دروازه حريف را تهديد کرد، ضربه سر مهاجم تراکتورسازان با اختلاف کمي از بالاي دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 1+45 – موقعيت مناسبي در اين دقيقه نصيب محمد نوري شد اما اين بازيکن با تعلل خود اين فرصت را از دست داد و پس از آن محمد ابراهيمي شوت خود را روانه دروازه مشهدي ها کرد اما اين توپ نيز با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 55 – اولين حمله مهم نيمه دوم توسط تبريزي ها اتفاق افتاد و پاس آقايي از کناره هاي زمين به حاتمي رسيد و او نيز موقعيت خوبي براي نوري ايجاد کرد اما اين بازيکن بازهم نتوانست از اين فرصت استفاده کند.
دقيقه 57 – ادينيو اولين موقعيت خود را پس از ورود به زمين روي پاس ابراهيمي و حرکت حاتمي به دست آورد اما ضربه آکروباتيک مهاجم برزيلي از بالاي دروازه به بيرون رفت.
دقيقه 64 – تراکتورسازان بازهم از حفره ايجاد شده بين مدافعان سياه جامگان استفاده کردند و اين بار سروش رفيعي مي توانست براي تيمش گلزني کند اما اين بازيکن با بي دقتي ضربه خود را روانه دروازه حريف کرد و نازاريو توانست اين توپ را از آن خود کند.
دقيقه 66 – يک بار ديگر تبريزي ها مي توانستند گلزني کنند اما واکنش سريع نازاريو باعث شد تا رفيعي نتواند از فرصت خود استفاده کند.

دقيقه 67 – بعد از مدت ها سياه جامگان دروازه حريف را تهديد کردند اما اخباري توانست ارسال بازيکن اين تيم روي دروازه خود را مهار کند.
دقيقه 69 – ارسال تراکتورسازان پشت محوطه جريمه به ادينيو رسيد و اين بازيکن نيز ضربه محکم خود را به زيبايي به سوي دروازه حريف نواخت اما جاگيري مناسب نازاريو باعث شد تا اين فرصت نيز با مهار او از دست برود.
دقيقه 72 – ضربه ايستگاهي تيم ميزبان با پاس رفيعي به آقايي رسيد اما ضربه اين بازيکن با اختلاف از بالاي دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 80 – ضربه ايستگاهي سياه جامگان به طرز خطرناکي به سوي دروازه تراکتورسازي نواخته شد اما اين توپ با واکنش زيباي اخباري به کرنر رفت.
دقيقه 81 – يک بار ديگر مشهدي ها دروازه تراکتورسازي را با خطر روبرو کردند و ضربه سيف اللهي تنها يک نوک پا از سوي مهاجمان براي گل شدن لازم داشت اما اين اتفاق نيفتاد تا اين موقعيت پس از لرزيدن تيرک دروازه از دست برود.

 

اتفاق ويژه:


در اين بازي امير قلعه نويي براي اولين بار موفق شد به يک پيروزي پرگل در برابر فرهاد کاظمي دست پيدا کند.
البته طلسم شکني تراکتورسازي در برابر تيم هاي مشهدي را نيز مي توان از اتفاقات مهم اين بازي دانست، آنها در چند سال اخير نتوانسته بودند در برابر تيم هاي مشهدي عرض اندام کنند و بازي هاي شان با تساوي و يا شکست به پايان مي رسيد همانند فصل قبل که با يک پيروزي براي سياه جامگان و يک تساوي به اتمام رسيد.

 

حواشي:


* لوسيانو ادينيو، مهاجم برزيلي تراکتورسازان از روي نيمکت اين بازي را آغاز مي کند.
* تراکتورسازان درگذشت يکي از هواداران نونهال خود را با نصب بنري در ورزشگاه تسليت گفتند.
* دروازه بان اصلي سياه جامگان، محمد ناصري در اين بازي براي دومين بار روي نيمکت نشست.
* فردين عابديني که اين روزها با تراکتورسازان به تمرين مي پردازد به همراه بازيکنان اين تيم در ميدان حضور پيدا کرد و شاهد گرم کردن بازيکنان اين تيم شد.

*گل محمد ايرانپوريان در دقيقه سوم اين بازي را مي توان سريعترين گل ليگ در فصل شانزدهم دانست.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 5

  آخرین اخبار
ورزش و سلامتي کارکنان
توسعه فضاهاي تفريحي تبريز با احداث شهربازي‌هاي جديد
خطوط توليد تراکتورهاي ايراني در خارج از کشور به چهار خط افزايش مي يابد
77کانون تخصصي خواهران در مساجد آذربايجان‌شرقي فعال است
آخرين زمان ثبت‌نام نمايندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ اين مهلت تمديد نخواهد شد
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
  پربازدیدترین اخبار
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خطوط توليد تراکتورهاي ايراني در خارج از کشور به چهار خط افزايش مي يابد
77کانون تخصصي خواهران در مساجد آذربايجان‌شرقي فعال است
آخرين زمان ثبت‌نام نمايندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ اين مهلت تمديد نخواهد شد
ورزش و سلامتي کارکنان
توسعه فضاهاي تفريحي تبريز با احداث شهربازي‌هاي جديد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.