1395/05/03 - 20 : 16
کد خبر: 13578
از يارگيري راضي هستم
قلعه‌نويي: هميشه در مورد من تبليغ منفي مي‌کنند/ تراکتورسازي در تبريز غريب است
احرارخبر: سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: از يارگيري و تمرينات پيش فصل راضي هستم، چهار سال بود تمرينات پيش فصل را با هشت نفر انجام مي‌داديم اما امسال شرايط بهتري داشتيم.

امير قلعه‌نويي در نشست خبري قبل از ديدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: ليگ فراز و نشيب دارد و در نهايت کار در ليگ سال قبل همان موضوع تعز من تشا و تزل و من تشا شد. مصطفي آجورلو تلاش زيادي کرد او مديري است که وزن دارد. بايد همه دست به دست هم دهيم تا موفق شويم. از يارگيري و تمرينات پيش فصل راضي هستم. چهار سال بود تمرينات پيش فصل را با هشت نفر انجام مي‌داديم اما امسال شرايط بهتري داشتيم.

وي افزود: ما در اين مدت تمرينات خوبي برگزار کرديم، در گذشته معمولاً در نقل‌وانتقالات 8-7 بازيکن در تمرينات ما حاضر مي‌شد، ولي اکنون تيم را به طور کامل در اختيار داشتم و توانستيم تمرينات خوبي برگزار کنيم. ما مجبور شديم امسال تيم را به تهران بياوريم و دو برابر هزينه ما بيش‌تر شد، اميدوارم بتوانيم در ليگ جديد به موفقيت برسيم.

سرمربي تراکتورسازي در ادامه افزود: از مسئولان استقلال خوزستان تشکر مي‌کنم، آنها افراد معرفتي و اخلاق‌مداري هستند. از سيروس پورموسي، علي پورکياني و بهمن روشنايي تشکر مي‌کنم، آنها با وجود تمام تغييراتي که در برنامه به وجود آمد، با ما همکاري کردند و کاري را انجام دادند که خيلي‌ها در تبريز نکردند. در مراسم رونمايي از پيراهن تراکتورسازي خواسته مردم بازي در تبريز بود.

قلعه‌نويي در ادامه تأکيد کرد: به اين نتيجه رسيده‌ام که تراکتورسازي در تبريز غريب است، کاري که دوستان اهوازي ما کردند، برخي در تبريز نکردند. توکل ما به خداست، ورزشگاه اختصاصي تراکتورسازي فردا جوابگوي همه هواداران نيست و شايد دوستان خبرنگار هم جاي خوبي نداشته باشند، شايد گاهي عدو سبب خير شود، متأسفانه برخي که اسم نمي‌آورم به ما کمک نکردند. دوستان قلم به دست هم مي‌توانستند نگاه بهتري داشته باشند. بلافاصله بعد از اينکه اين مشکلات برايمان به وجود آمد، از البرز با ما تماس گرفتند و گفتند امکانتشان را در اختيارمان مي‌گذارند، اما خواسته مردم اين بود که بازي در تبريز برگزار شود.

وي يادآور شد: در تبريز بهانه مي‌آورم و نمي‌خواهم خيلي به اين مسئله ورود کنم، جنس برخي‌ها شناخته‌شده است، اين افراد ناراحتند که 4 هزار نفر به تمرين تراکتورسازي مي‌آيند، برخي مي‌خواستند کاري کنند که هواداران به ورزشگاه نيايند، اما ديدند که در تصميمشان موفق نشدند، شما ديروز ديديد چقدر هوادار به ورزشگاه آمد، اين مسئله باعث شد مربي خارجي ما شگفت‌زده شود، اما با اين وجود خيلي‌ها ناراحت هستند.

سرمربي تراکتورسازي در ادامه تصريح کرد: بايد با همه کمبودها، کارمان را انجام دهيم، از شما سوال مي‌کنم آيا يادتان هست که 20 سال قبل کدام تيم قهرمان شد، اما همه کارهاي پهلوان تختي و ورزشکاراني مثل ساعي را در خاطر دارند. به قول علي پروين بزرگ‌ترين پيروزي‌هاي دنيا هم بعد از 5 روز فراموش مي‌شود.

قلعه‌نويي در مورد اينکه آيا منظورش به باشگاه گسترش فولاد است، عنوان کرد: من نامي را بيان نکردم و شما هم حاشيه درست نکنيد. خدا را شکر تبريز پايتخت فوتبال مي‌شود و اکنون 3 تيم از ليگ در اين شهر حضور دارند. باشگاه گسترش فولاد زيرساخت خوبي دارد و بايد به تراکتورسازي و ماشين‌سازي هم کمک شود تا سه نماينده شايسته در ليگ داشته باشيم. اميدوارم فردا مشکلي به وجود نيايد و مردم به سلامت و ورزشگاه بيايند، کيفيت زمين ورزشگاه خوب است، اما امکانات لازم براي برگزاري بازي‌هاي ليگ برتري را ندارد، اميدوارم آجورلو مثل وزرشگاه دستگردي يک يادگاري هم در تبريز بگذارد و ورزشگاه تراکتورسازي را تکميل کند.

وي در مورد ديدار مقابل استقلال خوزستان، عنوان کرد: مشکلي براي شروع ليگ نداريم، تمرينات خوبي انجام داديم، هيچ‌وقت در سال‌هاي اخير کل تيم را در اختيار نداشتم. مهاجمان بسيار خوبي داريم، اما برخي از دوستان از لحاظ بدني نسبت به ساير نفرات عقب هستند.

سرمربي تراکتورسازي در مورد ستاره‌هايي که تيمش جذب کرده است، عنوان کرد: هميشه در مورد من تبليغ منفي مي‌کنند و مي‌گويند که فقط با ستاره‌ها نتيجه مي‌گيرم. در استقلال اهواز تيم معمولي داشتم، در استقلال با بازيکنان جواني مثل طالب‌لو، صادقي و ... کار کردم، اما برخي اوقات مثل زمان سپاهان تيمم بازيکنان خوبي داشت. اگر در زمين بازيکنان دونده ظاهر شوند، موفق مي‌شويم. من همه شرايط را تجربه کرده‌ام، بازيکني ستاره است که در زمين دونده باشد، ستاره را درون زمين مي‌خواهم به ستاره بيرون زمين نياز ندارم. اگر بازيکني مي‌خواهد ستاره بماند، بايد دونده باشد. ستاره کاغذي کمکي به ما نمي‌کند.

قلعه‌نويي درباره اينکه آيا تميش قهرمان مي‌شود، تصريح کرد: قول قهرماني هيچ مربي نمي‌دهد، اما ما تيم خوبي خواهيم داشت. در دفاع چپ يک مهره بسيار خوب داريم که در آينده موفق خواهد شد، در دفاع راست هم چندين گزينه داريم، ميانگين قدي تيم ما 182 است و ميانگين سني تيم 26 سال و نيم است. آيا تيمي که اين ميانگين سني را دارد، پير است؟ به قول فيروز کريمي شناسنامه بازي نمي‌کند، اکنون شما مي‌بينيد مرتضي اسدي و مهدي رجب‌زاده چقدر باکيفيت بازي مي‌کنند.

وي يادآور شد: آذري‌ها درهمه موضوعات اولين هستند، اما در بحث اسپانسر عملکرد خوبي نداشتيم و هواداران تراکتورسازي مثل هواداران استقلال و پرسپوليس قوي عمل نکردند. اگر يک ميليون از آذري‌ها در بحث اسپانسر ورود مي‌کردند، بسياري از مشکلات ما حل مي‌شد، اما آنها يک‌سي‌ام پرسپوليس هم شرکت نکردند. سال قبل فقط 20 هزار هوادارا ما در اين بحث حضور پيدا کرد.

سرمربي تراکتورسازي در مورد بحث حضور احسان حاج‌صفي عنوان کرد: حاج‌صفي خاطرات خوبي از تراکتورسازي دارد، اما اولويتش سپاهان است، اگر شرايط حضور در سپاهان فراهم نشد، دوست دارد براي تراکتورسازي به ميدان برود، متأسفانه برخي دوستان پيشنهادي نجومي به اين بازيکن دادند، او مي‌خواهد براي سپاهان بازي کند، اما دوست دارد در تبريز هم به ميدان برود، اميدوارم مردم کمک کنند که اين مشکل حل شود.

قلعه‌نويي در پايان خاطرنشان کرد: دوست دارم از نظرات خبرنگاران تبريزي هم استفاده کند و آنها مي‌توانند کميته‌اي تشکيل دهند و به تيم کمک کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 6

  آخرین اخبار
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
نبايد نسبت به تعيين سرنوشت خود بي تفاوت باشيم
حماسه حضور در انتخابات امروز تکميل مي شود؛ تبريزي‌ها با شور و شوق پاي صندوق‌هاي راي آمده‌اند
ورزش و سلامتي کارکنان
توسعه فضاهاي تفريحي تبريز با احداث شهربازي‌هاي جديد
خطوط توليد تراکتورهاي ايراني در خارج از کشور به چهار خط افزايش مي يابد
  پربازدیدترین اخبار
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
حماسه حضور در انتخابات امروز تکميل مي شود؛ تبريزي‌ها با شور و شوق پاي صندوق‌هاي راي آمده‌اند
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
خدمت به مردم افتخاري براي قرارگاه پيشرفت و اباداني
نبايد نسبت به تعيين سرنوشت خود بي تفاوت باشيم
اصحاب فرهنگ و هنر پاي کار انقلاب هستند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.