1395/04/09 - 13 : 14
کد خبر: 13362
انتقادهاي زودهنگام به تراکتورسازان به بهانه ميانگين سني بالا
احرارخبر: زمزمه هاي انتقادي از ميانگين سني تيم تراکتورسازي تبريز در حالي آغاز شده است که هنوز تيم ها در بازار نقل و انتقالات در حال رقابت هستند و قضاوت در اين زمينه به نظر نادرست مي آيد.

اميرغلامي زاده: در فوتبال روز دنيا يکي از مباحثي که هميشه مطرح بوده ، بحث ميانگين سني براي تيم هاي فوتبال است و بي شک در ماراتن 90دقيقه اي فوتبال بحث جواني و ميزان دوندگي يکي از دلايل برتري يک تيم محسوب مي شود.

اما در بسياري از مسابقات فوتبال جهان ديده شده است که تيم هاي جوان هميشه پيروز نبوده اند و تيم هاي با تجربه اي هم بوده اند که با حرفه اي گري موفق به شکست دادن تيم حريف شده اند.

در اين ميان باشگاه تراکتورسازي در فصل نقل و انتقالات يکي از شلوغ ترين سال هاي جا به جايي بازيکنان را تجربه کرده است و حضور بازيکنان نامي و ستاره يکي از سياست هاي مديريت و کادرفني سرخ هاي تبريز بوده است.

با اين وجود در چند روز اخير از سوي برخي کارشناسان انتقاداتي از بابت جذب بازيکنان مسن در اين تيم صورت گرفته است و اين کارشناسان نگراني خود را از حضور اين بازيکنان اعلام کرده اند.

 

اگر با کمي تامل و بررسي موشکافانه وضعيت تيم تراکتورسازي را مورد مطالعه قرار دهيم، به اين نتيجه خواهيم رسيد که اين تيم بر خلاف فصول قبلي با حرفه اي گري و مشورت براي ليگ برتر فصل شانزدهم بسته شده است.

در سال هاي قبل يکي از مشکلات هميشگي تراکتورسازي، نبود بازيکنان هم سطح در ترکيب و نيمکت اين تيم بوده که امسال با جذب بازيکنان جديد اين مشکل در حال رفع شدن است.

اخباري، آقايي، ايرانپوريان، کياني، عشوري، شفيعي  و رفيعي بازيکناني هستند که در فصل گذشته از عناصر کليدي و تاثيرگذار بودند که با حفظ آنان، مطمئنا هفتاد درصد ترکيب اصلي تيم تراکتورسازي براي فصل آينده از اين بازيکنان تشکيل خواهند شد.

با اضافه شدن بازيکناني نظير کرار و نوري در خط مياني ، وزنه تهاجمي سرخ ها نسبت به فصل گذشته افزايش خواهد يافت و حضور محسن بنگر با تجربه به جاي شجاع خليل زاده از تصميمات صحيح قلعه نويي براي خط دفاعي بوده است.

قلعه نويي همچنين با اضافه کردن محمد ابراهيمي ، توازن را در کناره ها رعايت کرده است و حضور رفيعي در سمت چپ و محمد ابراهيمي پرسرعت و تکنيکي در سمت راست دفاع هر حريفي را با مشکل رو به رو خواهد کرد.

به حتم ژنرال از ادينهو در نوک پيکان خط حمله استفاده خواهد کرد تا اين بازيکن گل زن و شش دانگ خيال قلعه نويي و هواداران تراکتورسازي را از گل زني راحت کند.

 

البته حضور مهدي شريفي ، فرزاد حاتمي و رمضان زاده نيمکت تراکتور را غني تر از فصول گذشته مي کند.

يکي از شاخصه هايي که از تيم هاي امير قلعه نويي هميشه شاهد بوديم، بدنسازي مناسب قبل از فصل تيم هاي تحت هدايت وي بوده که هميشه بر اين مورد مهم تاکيد اساسي داشته است.

ژنرال با توجه به تجربه چندين ساله مي تواند با مديريت و ايجاد نظم و انضباط و شخصيت تيمي، تراکتور را به نتايج درخشان برساند.

بر همين اساس مي توان گفت که در شرايط فعلي نبايد قصاص قبل از جنايت کرد و با انتقادات زودرس، تراکتور مدل ليگ شانزدهم را پير جلوه داد چرا که انتقادات قبل از شروع فصل آسيب جدي به روحيه و تمرکز تيمي وارد خواهد کرد

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 4

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.