1395/03/03 - 20 : 35
کد خبر: 12937
اماراتي‌ها بگويند ايران امن است
حمله قلعه‌نويي به سران فوتبال آسيا: بلاتر هم محروم شد اما قانون در AFC‌ جايي ندارد
احرارخبر: سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي با انتقاد از شيوه بازي "تيم‌هاي عربي" گفت: نوع بازي اين تيم‌ها مانع پيشرفت فوتبال آسيا مي‌شود.

امير قلعه‌نويي سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي ايران در نشست خبري پيش از ديدار برگشت تيمش برابر النصر امارات در يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا اظهار کرد: اميدوارم کاروان النصر نهايت لذت را از حضور در شهر تبريز ببرد و بعد واقعيت را بگويد که ايران يکي از زيباترين و امن‌ترين کشورهاي دنياست.

 

او درباره ديدار تيمش برابر النصر هم گفت: ابتدا بايد به خاطر گل‌هايي که در بازي رفت خورديم عذرخواهي کنم. من بعد از 36 سال حضور در فوتبال درس تازه‌اي گرفتم که يک توپ به روي دروازه ما آمد و 4 گل خورديم! در همان بازي 20-30 بار به سمت دروازه حريف حمله کرديم و فقط يک گل زديم.

 

قلعه‌نويي ادامه داد: اين نوع بازي‌ها مانع پيشرفت فوتبال آسيا مي‌شود چون استاندارد وقت مفيد در يک بازي فوتبال بالاي 60 دقيقه است اما تيم‌هاي عربي تا يک گل پيش مي‌افتند وقت مفيد بازي را تا 40 دقيقه کاهش مي‌دهند.

 

سرمربي تراکتورسازي افزود: در مرحله گروهي دو بار با الجزيره امارات بازي کرديم و هر دو بار برنده شديم اما هيچ وقت از اين کارها نکرديم. متاسفانه AFC هم با اين نوع کارها برخورد نمي‌کند.

 

قلعه‌نويي گفت: در بازي قبلي دو پنالتي صددرصد براي ما گرفته نشد. فردا نيز بايد تمرکز داشته باشيم تا در وهله اول گل نخوريم و اميدوارم يک بازي خوب در حضور جمعيت بالاي 80-90 هزار نفر برگزار کنيم.

 

وي بيان کرد: النصر تيم بسيار بابرنامه‌اي مخصوصا در 50 متر هجومي خود است و اميدوارم با پرسي که خواهيم کرد بتوانيم قدرت تاکتيکي‌مان را به حريف ديکته کنيم.

 

سرمربي تراکتورسازي تاکيد کرد: عرب‌ها يک جو بدي ايجاد کردند که اصلا خوب نيست و مي‌گويند که در فلان جا بازي نمي‌کنيم. در اروپا که آنقدر بمب‌گذاري مي‌شود، همه بازي‌ها برگزار مي‌شوند ولي تيم‌هاي عربي در ايران که يکي از امن‌ترين کشورهاست بازي نمي‌کنند.

 

وي افزود: ما يک کلمه به نام قانون داريم که نظم جهاني حول آن استوار است که وقتي حتي آقاي بلاتر هم خلاف مي‌کند، قانون با او برخورد مي‌کند. ولي در AFC چنين چيزي وجود ندارد و نمي‌دانم در کجاي قانون نوشته شده که محل ميزباني مي‌تواند تغيير کند.

 

قلعه‌نويي خاطرنشان کرد: تقويم امسال ليگ قهرمانان آسيا با توجه به تقسيم آن به دو قسمت شرق و غرب بهتر از قبل شده ولي اين موضوع همچنان به سود تيم‌هاي شرق آسياست. اميدوارم مسئولان AFC فکري به حال اين موضوع بکنند.

 

آلويز نانگ مهاجم تيم تراکتورسازي نيز درخصوص بازي فردا اظهار کرد: قول مي‌دهم فردا براي بازيکنان النصر يک جهنم بسازيم چون تيم خيلي خوبي داريم و از تيم النصر بسيار بهتريم. بي صبرانه منتظر بازي فردا هستيم و فقط روي بازي متمرکزيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 2

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.