1395/03/03 - 16 : 54
کد خبر: 12934
مديرعامل شرکت مخابرات آذربايجان‌شرقي خبر داد
افزايش 35 درصدي پهناي باند اينترنت در آذربايجان‌شرقي
احرارخبر: مديرعامل شرکت مخابرات آذربايجان‌شرقي از افزايش 35 درصدي پهناي باند اينترنت استان در سال جاري خبر داد.

، محمد فرقاني ظهر امروز در دومين جشنواره برترين‌هاي کشور مخابرات آذربايجان‌شرقي، ضمن عرض تبريک به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر اظهار داشت: اين جشنواره براي اولين بار سال گذشته و همزمان با روز جهاني ارتباطات برگزار شد و امروز دومين جشنواره تجليل از برترين‌هاي شرکت مخابرات آذربايجان‌شرقي براي دومين سال پياپي برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به تعيين شعار روز جهاني ارتباطات توسط اتحاديه جهاني مخابرات گفت: بررسي شعارهاي سال‌هاي قبل نشان مي‌دهد اتحاديه جهاني مخابرات درصدد افزايش ارتباطات در سراسر جهان است و شعار امسال اين اتحاديه با عنوان کارآفريني ICT به منظور تاثير اجتماعي نشانگر اين موضوع است که از ظرفيت‌هاي ارتباطات بايد براي افزايش کار آفريني واشتغال استفاده کرد.

فرقاني تصريح کرد: 80 درصد خدمات ارتباطات پايه‌اي مورد نياز مردم توسط شرکت مخابرات ارائه مي‌شود و اگر براي کشور توسعه‌اي متصور است بسترهاي توسعه و پيشرفت حول محور ICT در جريان است و مطمئنا نقطه ثقل خدمات دولت الکترونيک، بانکداري اينترنتي، خدمات فضاي مجازي و .. توسط شرکت مخابرات ايران فراهم مي‌شود.

مديرعامل مخابرات آذربايجان‌شرقي تصريح کرد: شعار امسال اتحاديه جهاني مخابرات از دو جهت حائز اهميت است، اول اينکه بايد به مسئوليت خودمان توجه کنيم و دوم اين که فعالان حوزه ارتباطات، فعالان ارزشمند و تاثيرگذاري هستند که بايد قدردان زحمات همکاران خود باشيم.

وي با اشاره به اينکه استان آذربايجان‌شرقي به عنوان استان پايلوت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي تعيين شده است، خاطرنشان کرد: در همين زمينه شرکت مخابرات آذربايجان‌شرقي  به هر سرمايه‌گذار و کار آفريني که در اين استان سرمايه‌گذاري کند، در کوتاه‌ترين زمان با بالاترين کيفيت و کمترين هزينه زيرساخت‌هاي ارتباطي اين سرمايه‌گذاران را فراهم مي‌کند.

فرقاني با اشاره به افزايش پهناي باند اينترنت در آذربايجان‌شرقي خاطرنشان کرد: با وجودي که در سال گذشته تنها 19 درصد مشترکان ADSL افزايش پيدا کرده بود اما شرکت مخابرات پهناي باند اينترنت آذربايجان‌شرقي را 90 درصد افزايش داده بود و براي سال‌جاري نيز افزايش 35 پهناي باند اينترنت در دستور کار قرار دارد.

فرقاني در ادامه با اشاره به اين که دو هزار و 500 روستاي آذربايجان‌شرقي از خدمات تلفن ثابت بهره‌مند هستند، افزود: همه خدمات شرکت مخابرات با 10 هزار کيلومتر فيبرنوري حمايت و پشتيباني مي‌شوند.

سيامک لواساني، مديرکل امور تجاري شرکت مخابرات ايران نيز در اين مراسم با اشاره به اجراي طرح مشتريان وفادار ADSL ايران گفت: اين طرح که بهار تار بهاران نام گرفته است در کميته راهبردي و بازاريابي شرکت مخابرات ايران طراحي و تدوين شد.

وي افزود: طرح مشتريان وفادار ADSL همزمان با بهار انقلاب و دهه‌فجر آغاز شده و تا بهار طبيعت و نوروز ادامه داشت که دامنه اجراي اين طرح تا بهار قران و ماه مبارک رمضان تداوم يافته است.

لواساني خاطرنشان کرد: در قالب اين طرح هر هفته برندگان 25 ميليون توماني به قيد قرعه کشي مشخص مي‌شوند و 50 برنده 500 هزار توماني نيز در اين طرح وجود دارند و در طول دوره سه جايزه 100 ميليون توماني نيز تقديم مشتريان مي‌شود.

وي، هدف از اجراي اين جشنواره را ارتباط بيشتر و بهتر با مشترکان اعلام و تصريح کرد: ما بايد تلاش کنيم تا در سال 95 انتخاب اول مشتريان خود باشيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 3

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.