1395/02/31 - 11 : 33
کد خبر: 12914
وزير کشور:
بازشماري آراء تبريز هنوز تمام نشده است
احرارخبر: وزير کشور با اشاره به بازشماري آراء شهر تبريز مربوط به انتخابات مجلس، گفت: بازشماري آراء شهر تبريز هنوز تمام نشده است؛ البته بازشماري تنها مربوط به تبريز نبوده بلکه شهرهاي ديگري را هم بازشماري کرده‌ايم که در مرحله اول مشکلي نداشته‌ايم و در بازشماري مرحله دوم هم مشکلي نداريم. در هر حال شوراي نگهبان براي ما فصل‌الخطاب است.

عبدالرضا رحماني فضلي در نشست خبري در استانداري لرستان، با بيان اينکه "امسال گام‌هاي خوبي براي مبارزه با قاچاق کالا در کشور برداشته مي‌شود"، به پيچيدگي مقوله قاچاق در کشور اشاره کرد و گفت: قاچاق کالا با سوءاستفاده از برخي قوانين و مجاري قانوني صورت مي‌گيرد.

 

وي با بيان اينکه "سال گذشته در حوزه قاچاق کالا و ارز 30 درصد توفيق داشته‌ايم که البته اين توفيق بيشتر به مربوط به قاچاق سوخت است"، افزود: در زمينه مبارزه با قاچاق سوخت سال گذشت گام‌هاي خوبي برداشته شده است که امسال نيز اين روند ادامه خواهد يافت.

 

وزير کشور درخصوص بدهي‌هاي دولت نيز گفت: اين بدهي‌ها شامل بدهي‌هاي انباشته شده‌اند که از دولت‌هاي گذشته تاکنون به‌جا مانده‌اند و مربوط به بانک‌ها، پيمانکاران و دستگاه‌ها است.

 

رحماني فضلي اضافه کرد: براي پرداخت اين بدهي‌ها بايد بتوانيم در حوزه توليد، سرمايه‌گذاري داشته باشيم و منابع مناسبي را از طرق مختلف براي اين امر در نظر بگيريم. پرداخت بدهي‌ها نبايد آثار منفي در اقتصاد کشور داشته باشد. در دولت قبلي برخي با استفاده از تجديد دارايي‌ها به دنبال تسويه اين بدهي‌ها بوده‌اند ولي اين امر با مخالفت روبرو شد.

 

وزير کشور با بيان اينکه "فعاليت‌هاي اقتصادي بايد موجب رونق توليد شود"، گفت: در حوزه اين زيرساخت‌ها قطعا در اين دولت جهش داشته‌ايم؛ البته برخي از مناطق به دليل برنامه‌ريزي‌هاي غلط از پيش از انقلاب آسيب‌هاي جدي ديده‌اند که مشکلات آنها با روال معمول حل نمي‌شود.

 

رحماني فضلي بر ضرورت استفاده از تمام ظرفيت‌ها براي تحقق اقتصاد مقاومتي تاکيد کرد و افزود: در بحث اقتصاد مقاومتي نبايد به دولت تکيه کنيم. در حال حاضر درآمد حاصل از توليد و صادرات نفت ما با اين رقمي که دو ميليون در روز صادرات انجام مي‌دهيم رقمي حدود 35 تا 36 ميليارد دلار است که اصلا رقمي نيست و حتي نمي‌توانيم حقوق افراد را هم با آن پرداخت کنيم و با اين حال بايد به دنبال جذب منابع جديد باشيم.

 

وي در خصوص بازشماري آراء شهر تبريز نيز اظهار کرد: بازشماري آراء شهر تبريز هنوز تمام نشده است؛ البته بازشماري تنها مربوط به تبريز نبوده بلکه شهرهاي ديگري را هم بازشماري کرده‌ايم که در مرحله اول مشکلي نداشته‌ايم و در بازشماري مرحله دوم هم مشکلي نداريم. در هر حال شوراي نگهبان براي ما فصل‌الخطاب است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 9

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.