1395/02/25 - 7 : 35
کد خبر: 12821
مديرعامل جمعيت هلال احمر اردبيل:
مرکز دياليز هلال احمر در اردبيل راه‌اندازي مي‌شود/ بهره‌مندي 39 هزار نفر از خدمات درماني هلال احمر
احرار خبر: مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل از راه‌اندازي مرکز دياليز 10 تخته هلال احمر در اردبيل خبر داد.

به گزارش احرار خبر، بهرام غيبي پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اردبيل و در جمع نمازگزاران در گراميداشت هفته هلال احمر اظهار کرد: با ساخت انبار در چهار شهرستان‌هاي گرمي، بيله‌سوار، پارس‌‌آباد و مشگين‌شهر در سال‌هاي اخير سعي کرديم تا امکانات مورد نياز امداد و نجات را به همراه اسکان موقت در اين انبارها ذخيره‌سازي کنيم.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل از راه‌اندازي مرکز دياليز 10 تخته هلال احمر در اردبيل خبر داد.

وي با اشاره به تلاش شبانه‌روزي امدادگران در فصول مختلف سال در ارائه خدمات به هموطنانمان گفت: بيش از 70 نفر از نيروهاي هلال احمر در استان اردبيل با کشيک‌هاي شبانه اصرارشان بر اين است تا به مسافران و رانندگان و هموطنان ارائه خدمات کنند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل ادامه داد: بيش از 78 هزار نفر با سامانه امداد هلال احمر تماس گرفته و از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند و در کنار آن ما موفق شديم مرکز مجهز زنده‌ياب با سگ‌هاي جستجوگر را به همراه تجهيز و نوسازي ناوگان ترابري هلال احمر با تزريق 34 آمبولانس در اين مدت انجام دهيم.

غيبي گفت: جمعيت هلال احمر اردبيل جزو اولين نيروهايي بوده که با اعزام به اهر و ورزقان در زلزله آن مناطق امدادرساني کرده و ما با تجربه زلزله استان همجوار با تخصيص يک ميليارد تومان اعتبار نسبت به خريد سرويس‌هاي بهداشتي سيار، نانوايي و جايگاه سوخت سيار و همچنين کانکس سيار اقدام کرديم تا در مواقع بحراني از اين امکانات استفاده شود.

وي در مورد خدمات هلال احمر در حوزه درمان و توانبخشي به فعاليت داروخانه هلال احمر در تامين داروهاي فوريتي در اردبيل و خلخال اشاره کرد و گفت: در اين مجموعه‌ها توزيع اقلام سوها هلال نيز آغاز شده است.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل بيان کرد: در حوزه توانبخشي با تهيه و تدارک دست و پاي مصنوعي در قالب مجموعه ارتز و پروتز سعي کرديم به هموطنانمان ارائه خدمات کنيم به طوري که بيش از 39 هزار نفر از خدمات داروخانه‌اي و هزار و 500 نيز از خدمات مرکز ارتز و پروتز و 4 هزار نفر نيز از خدمات درمانگاه عمومي و دندان‌پزشکي هلال احمر بهره‌مند شدند.

غيبي از اعزام ده‌ها کاروان نيکوکاري با همکاري 51 هزار داوطلب در ارائه خدمات رايگان به هموطنان خبر داد و گفت: هلال احمر همواره در کارهاي خير و نيکو پيشقدم است به طوري که ما عموم مردم و داوطلبان خودمان را سرمايه‌هاي اجتماعي هلال احمر مي‌دانيم و معتقديم با 200 کارمند نمي‌شود کاري از پيش برد.

وي از همکاري خيرين با هلال احمر قدرداني کرد و گفت: سال قبل يکي از خيرين با کمک 200 ميليون توماني ياريگر ما در ساخت دو پايگاه بين شهري بوده و در ميدان شريعتي اردبيل نيز يکي از خيرين با اهداي 550 متر مربع زمين به ارزش 11 ميليارد تومان به ساخت يک مجموعه خدماتي درماني در 11 طبقه کمک کرده است.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل يادآور شد: قرار است همزمان با هفته دولت ساخت آشيانه بالگرد آغاز شود تا با اختصاص بالگرد هوايي امداد و نجات به ارزش 15 ميليارد تومان اردبيل به اين مجموعه امداد هوايي اضافه شود.

غيبي در پايان سخنان خود اظهار کرد: با اختصاص 6 هکتار زمين در کنار فرودگاه اردبيل کار احداث آشيانه آغاز مي‌شود و با انتقال 13 تريلي سوله آشيانه بالگرد به سرعت عمليات اجرايي در اين حوزه به انجام مي‌رسد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 5

  آخرین اخبار
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.