1395/02/24 - 12 : 4
کد خبر: 12807
بختياري‌زاده:
مقابل تراکتورسازي به ميدان نمي‌رويم/هنگام ورود ‌به تبريز ‌نيروي انتظامي با اسلحه اتوبوس تيم‌ را متوقف کرد
احرارخبر: سرمربي تيم اسقلال اهواز گفت: تا زماني که مشخص نشود چرا يک مامور نيروي انتظامي با اسلحه اتوبوس تيم ما را متوقف کرد مقابل تراکتورسازي بازي نمي‌کنيم و در زمين مسابقه حاضر نمي‌شويم.

سياوش بختياري‌زاده در نشست خبري پيش از بازي با تراکتورسازي اظهارداشت: من عشق و علاقه زيادي به آذربايجان دارم و با اتفاقاتي که در هفته‌هاي گذشته براي تيم ما رخ داد و اين اتفاقات در بازي گسترش فولاد هم تکرار شد بيشتر مردم آذربايجان را درک کردم.

وي افزود: حق تبريز و اهواز است که در ورزشگاه اختصاصي خود به ميدان بروند و 10 درصد از سکوها را به تيم ميهمان بدهند اما پرسپوليس از دو هفته قبل نامه‌نگاري کرد که نمي‌خواهيم در ورزشگاه بنيان‌ديزل با گسترش فولاد بازي کنيم و اين بي‌انصافي بود.

سرمربي تيم استقلال اهواز با اشاره به اينکه هنگام ورود تيمش به تبريز يک مامور نيروي انتظامي با اسلحه اتوبوس تيمش را متوقف کرده است، گفت: با متوقف کردن اتوبوس تيم ما به ما گفتند که بايد يک اتوبوس ديگر به هتل برويم و از ما هزينه اين اتوبوس را خواستند در حالي که ما دلمان مي‌خواست با همان اتوبوس قديمي و بدون پرداخت هيچ هزينه ديگر در يک هتل کم هزينه مستقر شويم ولي آن مامور نيروي انتظامي اين اجازه را به تيم ما نداد.

بختياري‌زاده افزود: ما قصد داريم فردا در ديدار مقابل تراکتور به ميدان نرويم تا اينکه اين مسئله را برايمان روشن کنند که چرا اين اتفاقات رخ داد و اين فرد نظامي به چه حقي اتوبوس تيم ما را متوقف کرد و خواستار دريافت مبلغي براي اتوبوس مذکور شد و تا تکليف مشخص نشود فردا بازي نمي‌کنيم.

وي درباره سقوط تيمش به دسته يک تاکيد کرد: من شرمنده مردم خوزستان شدم البته برخي همکاران شما با ما مغرضانه برخورد کردند برخي از روزنامه‌ها حتي تصوير همسر و دختر برانکو را بر روي جلدهاي خود چاپ کردند ولي عبدالله ويسي گفت در حالي که تيمش هفته‌ها صدرنشين ليگ برتر بود حتي يک عکس سه در چهار ازتيمش در روزنامه‌ها درج نشد.

وي ادامه داد: حرف ويسي حرف دل من بود چون ما نبايد با ديدن يک خارجي همه چيزمان را از دست بدهيم. با همه احترامي که براي برانکو قائلم عکس عمه و خاله او در روزنامه‌هاي ما منتشر شد و خيلي‌ها در تلاشند تا همسر و دخترش فردا به ورزشگاه بيايند تا در کنار تيم‌شان جشن قهرماني بگيرند ولي ما که خانواده‌اي فوتبالي بوديم سال‌ها در حسرت بوديم تا مادرمان به ورزشگاه بيايد و بازي ما را حتي براي 2 دقيقه ببيند. حال براي يک خارجي اين کارها را انجام مي‌دهيم.

بختياري‌زاده درباره ديدار فردا مقابل تراکتورسازي تصريح کرد: تيم‌هاي قلعه‌نويي خوب بازي مي‌کنند و هفته گذشته نيز فوتبال فوتبال عملکرد اين تيم را ديد تيم ما فردا 95 درصد بازنده است چرا که با يکي از بهترين تيم‌هاي ايران بازي مي‌کنيم البته ما فردا به ميدان نمي‌رويم تا بدانم چرا با اسلحه به پيشواز تيم ما آمدند ولي مطمئن باشيد اگر بازي برگزار شود جوانان ما انگيزه لازم براي اين ديدار را دارند.

وي تاکيد کرد: من از هواداران متعصب استقلال خوزستان تشکر مي‌کنم که در طول فصل از ما حمايت کردند ما ليگ را از دست داديم و پول چنداني هم نداشتيم. ولي تلاش کرديم که بگوييم فوتبال خوزستان زنده است کارشناسان فوتبال در پايتخت مدعي شدند که 3 سهميه براي فوتبال خوزستان زياد است در حالي که استقلال خوزستان هفته‌ها صدرنشين ليگ برتر بود و ما هم بازيکناني را به ليگ برتر معرفي کرديم که مي‌توانندآينده ما را تضمين کنند. مطمئن باشيد همين کارشناسان سال آينده مدعي خواهند بود که سه سهميه براي فوتبال آذربايجان هم زياد است.

سرمربي تيم اسقلال اهواز در پاسخ به سوال خبرنگار تسنيم مبني بر مصدومان و محرومان تيمش براي بازي فردا گفت: خوشبختانه مصدوم و محرومي نداريم و عادل کلاه‌کج هم با وجود اينکه همراه تيم به تبريز نيامده فردا با يک پرواز مستقيم خود را به اين شهر مي‌رساند تا تيم ما را همراهي کند.

بختياري‌زاده درباره اينکه تکليف تيم استقلال اهواز در ليگ برتر چه مي‌شود، خاطرنشان کرد: اداره تيم به مديريت و مالک باشگاه مربوط است اولين شرط من براي ماندن اين است که امکانات مالي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري لازم را داشته باشيم تا در ليگ يک موفق شويم چون اين تيم مي‌تواند به ليگ برتر برگردد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 9

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.