1395/02/10 - 16 : 25
کد خبر: 12610
استاندار آذربايجان‌شرقي:
هر برگ راي، تيري به چشم بدخواهان است/ نقش غيرقابل انکار مردم در تعيين سرنوشت کشور
احرارخبر:استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: آراي مردم نقش غيرقابل انکاري در تعيين سرنوشت کشور دارد و نشان مي‌دهد که انقلاب اسلامي زنده است و با قوت و قدرت بيشتري مسير پرافتخار خود را ادامه مي‌دهد.

استاندار آذربايجان‌شرقي صبح امروز به همراه تعدادي از کارگران تلاشگر شهر تبريز در مسجد انگجي راي خود را به صندوق اخذ راي انداخت.

اسماعيل جبارزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گراميداشت هفته کارگر، 10 ارديبهشت ماه را تجلي همبستگي براي تحقق اقتصادمقاومتي معرفي کرد.

وي با اشاره به همزماني روز برگزاري مرحله دوم انتخابات با هفته کارگر، بر عزم راسخ تمام دست‌اندرکاران حوزه کار و توليد براي تحقق اقتصادمقاومتي تاکيد کرد.

به گفته استاندار آذربايجان شرقي آراي مردم نقش غيرقابل انکاري در تعيين سرنوشت کشور دارد و نشان مي‌دهد که انقلاب اسلامي زنده است و با قوت و قدرت بيشتري مسير پرافتخار خود را ادامه مي‌دهد به همين جهت مردم ما همانند دور اول انتخابات حماسه سازان اين روز محسوب مي‌شوند.

وي با اشاره به اهميت دور دوم انتخابات دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان آذربايجان شرقي گفت: از ساعات اوليه آغاز راي گيري در استان همزمان با ديگر حوزه‌هايي که انتخابات آنها به دور دوم رسيده، شاهد حضور اقشار مختلف براي مشارکت در اين حماسه ملي بوده‌ايم و با توجه به حضور زود هنگام مردم، انتظار مي‌رود اين روند تا ساعات انتهايي اخذ راي ادامه داشته باشد.

جبارزاده از آمادگي کامل تمام عوامل اجرايي براي برگزاري انتخابات به بهترين شکل تاکيد کرد و از عموم مردم دعوت کرد از همين ساعات ابتدايي آغاز راي گيري در حوزه‌هاي اخذ راي حضور يابند.

وي افزود: در انتخابات هفتم اسفند 10 نفر از کانديداهاي نمايندگي مجلس با کسب اکثريت آرا به مجلس راه يافتند و تکليف 9 کرسي باقيمانده استان در مجلس در انتخابات امروز مشخص مي‌شود.

جبارزاده با دعوت از همه حائزان شرايط راي دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس براي شرکت در انتخابات، گفت: ان‌شاءالله مردم همانند مرحله اول در انتخابات امروز نيز حضور حداکثري داشته باشند و کار ناقص خود را در مرحله اول تکميل کنند.

وي گفت: اميدوارم همه کساني که در مرحله اول انتخابات شرکت کرده بودند در اين مرحله نيز پاي صندوق‌هاي راي حضور يابند و کساني هم که موفق به شرکت در مرحله اول نشده بودند قطعا حضور آنها مي‌تواند در اين مرحله کارساز باشد، چرا که هرچه‌قدر نمايندگان با راي بيشتري به مجلس بروند پشتوانه مردمي مجلس قوي خواهد بود.

استاندار آذربايجان‌شرقي با بيان اينکه حضور مردم در انتخابات، اثرات بين‌المللي هم دارد، افزود: نظام جمهوري اسلامي تا زماني که در مسير حق‌طلبي و دفاع از مظلومان است طبيعتا با استکبار جهاني و ابرقدرت‌ها طرف است و حضور مردم مي‌تواند حامي نظام و اهداف والاي شهداي عزيز و ادامه راه آنها باشد.

جبارزاده با بيان اينکه رمز عمليات ما در اين انتخابات، ناظر دانستن خدا در همه امور بود، افزود: هيات‌هاي اجرايي و نظارت انتخابات در استان با برادري و صميميت براي يک هدف مشترک که همان اعتلاي نظام و حفظ خون پاک شهدا بود تلاش کردند.

وي با بيان اينکه اجراي انتخابات بر عهده خود مردم است و مجري و ناظر اصلي انتخابات مردم هستند، افزود: هيات‌هاي اجرايي و نظارت از بين معتمدين مردم انتخاب مي‌شوند و مردم مطمئن باشند که مجريان انتخابات حفاظت از آراي آنها را که در واقع حق‌الناس است تکليف خود مي‌دانند.

جبارزاده با تاکيد بر اينکه انتخاب مردم بايد براي همه قابل احترام باشد، افزود: در نظام اسلامي، پست و مقام براي خدمت به مردم است و همه در اين راستا تلاش مي‌کنيم، بنابراين از فرداي انتخابات رقابت‌ها تمام شده و دوران رفاقت و رقابت براي خدمت به مردم آغاز مي‌شود.

مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از ساعت هشت صبح امروز (جمعه) همزمان در 6 حوزه انتخابيه و 1855 شعبه اخذ راي در استان آذربايجان شرقي آغاز شد.

در اين مرحله از انتخابات قريب به يک ميليون و 700 هزار نفر واجد شرايط راي دادن در استان هستند که تا ساعت 18 امروز مي‌توانند با مراجعه به شعب اخذ راي، آراي خود را به صندوق بريزند.

بيش از 30 هزار نفر شامل عوامل هيات‌هاي اجرايي، نظارت، بازرسي، اعضاي شعب اخذ راي، نمايندگان فرمانداران، محافظان و نيروهاي انتظامي، کاربران رايانه و اعضاي ستادهاي انتخابات شهرستان‌ها انتخابات امروز را در استان برگزار مي‌کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 1

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.