1395/02/09 - 21 : 1
کد خبر: 12603
تراکتورسازي 4 - ملوان بندر انزلي 2
صيد سه امتيازي تراکتور از ملوان
احرارخبر:هفته بيست و هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جام خليج‌فارس امروز (پنجشنبه) با برگزاري 8 ديدار همزمان در شهرهاي مختلف پيگيري شد که در يکي از اين ديدارها تيم تراکتورسازي در خانه به مصاف تيم ملوان رفته و در نهايت موفق شد با نتيجه 4 بر 2 اين تيم را از پيش رو بردارد.

ر اين ديدار که از ساعت 18 در استاديوم يادگار امام تبريز آغاز شده بود، تراکتورسازان ديار آذربايجان کار را خيلي بهتر از حريف خود آغاز کرده و پس از ايجاد چند فرصت گل زني نصفه و نيمه، توانستند دروازه تيم ملوان را باز کنند.

دقيقه 8 مسابقه، ضربه سر رو به عقب بختيار رحماني در دهانه دروازه به فرزاد حاتمي رسيد و اين بازيکن نيز توانست با ضربه پاي چپ خودش، گل نخست اين ديدار را به ثمر رسانده و تيمش را با نتيجه يک بر صفر از حريف خود پيش بي اندازد.

برتري شاگردان قلعه‌نويي اما دوام چنداني نداشت و ملوانان موفق شدند در دقيقه 10 مسابقه روي اشتباهات سريالي مدافعان تراکتورسازي، گل تساوي را توسط رضا درويشي به ثمر برسانند.

پس اين گل، تراکتورسازان بار ديگر توپ و ميدان را بار ديگر در اختيار گرفتند و شاگردان احمدزاده نيز بيشتر چشم به ضد حملات داشتند.

حملات نصفه و نيمه بازيکنان تراکتورسازي با بي‌دقتي‌هاي مکرر مهاجمان اين تيم تبديل به گل نشد و در سوي مقابل نيز ملوانان نتوانستند فرصت چندان جدي را بر روي دروازه

محمدرضا اخباري تدارک ببينند تا همه خود را محياي پايان اين ديدار با نتيجه تساوي بکنند اما فرزاد حاتمي بار ديگر همه معادلات را به هم ريخت.

حرکت انفرادي فرزاد حاتمي و ضربه تماشايي او که از راه دور زده شد، به کنج دروازه تيم ملوان رفت تا تراکتورسازان در نيمه نخست با برتري به رختکن بروند.

با آغاز نيمه دوم، شاگردان قلعه‌نويي باز هم بازي خيلي بهتر از بازيکنان ملوان آغاز کردند و بالاخره موفق شدند در دقيقه 56 توسط سروش رفيعي گل سوم خود را پس از ايجاد چندين فرصت خوب، به ثمر برسانند.

تنها 4 دقيقه بعد، سروش رفيعي که زننده گل سوم تيم تراکتورسازي بود، گل چهارم اين تيم را هم ساخت. پاس در عمق و تماشايي اين بازيکن راهي جز باز کردن دروازه تيم ملوان را مقابل بختيار رحماني نگذاشت و اين بازيکن موفق شد گل چهارم تراکتورسازي را به ثمر برساند تا طوفان 4 دقيقه تراکتورسازان قوي سپيد انزلي را در خود غرق کرده و به نوعي کار آنان را تمام کند.

شاگردان احمدزاده که تا حد زيادي روحيه خود را باخته بودند، موفق شدند در دقيقه 67 يکي از گل‌هاي خورده را پاسخ داده و موفق شدند با ضربه محمدحسين کنعاني زادگان اختلاف را به 2 گل کاهش دهند.

پس از اين انزلي‌چي‌ها توپ و ميدان را در اختيار گرفتند و در پشت دروازه تيم تراکتورسازي خيمه زدند اما اين برتري نسبي راه به جايي نبرد و ايستادگي محمدرضا اخباري مانع از گشوده شدن دروازه دوباره تراکتورسازان شد.

شاگردان امير قلعه‌نويي هم که بيشتر دل به ضد حملات بسته بودند، توانستند کار خاصي از پيش برده و خطر چنداني را بر روي دروازه ملوان ايجاد کنند تا اين ديدار با همان نتيجه 4 بر 2 به نفع تيم تراکتورسازي به اتمام برسد و آنان پس از 2 هفته ناکامي، طعم شيرين برد را بچشند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 1

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.