1395/02/08 - 18 : 38
کد خبر: 12599
قلعه‌نويي: در روزهاي اول نگران دعواي بازيکنان تيم بودم/ آنها نياز به فرهنگ قهرماني دارند
احرارخبر:سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز مي‌گويد که تيمش براي کسب سهميه بايد هر سه امتياز ديدار مقابل ملوان بندرانزلي را به دست آورد.

امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل ملوان بندرانزلي اظهار کرد: هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. شرايط جدول پس از شکست هفته گذشته براي ما به گونه‌اي شده که بايد براي کسب هر سه امتياز در اين ديدار نهايت تلاش خود را به خرج دهيم.

وي ادامه داد: تيم ملوان تيم خوب و بابرنامه‌اي است ولي ما بايد تلاش خود را بکنيم که براي کسب سهميه هر سه امتياز را بگيريم.

قلعه‌نويي ا‌دا‌مه‌ داد: بازيکنانم از نظر روحي – جسمي خسته هستند. مسئولان سازمان ليگ هم جوري بر‌نامه‌ريزي نکرده‌اند که تيم‌هاي آسيايي ريکاوري کنند. ما در ديدار مقابل سياه‌جامگان به خاطر بدشانسي شکست خورديم، اما از اين به بعد تلاش مي‌کنيم سه امتياز بازي‌هاي آينده را بگيريم.

وي افزود: من تيمي را تحويل گرفته‌ام که يازدهم جدول رده‌بندي بود و آرامشي در تيم وجود نداشت. تيم تراکتورسازي به گونه‌اي بود که در بازي‌ها مي‌ترسيدم بازيکنان با هم زد و خورد کنند، اما من آرامش را به تيم آوردم.

امير قلعه‌نويي در ادامه صحبت‌هايش با اشاره به اينکه تراکتورسازي به وضعيتي رسيده که حريفان با به دست آوردن تساوي مقابل اين تيم خوشحال مي‌شوند گفت: ما با اين تيم در شرايطي قرار گرفته‌ايم که توانستيم در گروه مرگ آسيا به عنوان صدرنشين از گروه خود بالا برويم و به نظرم طرفداران بايد شرايط قبلي تيم را نيز به خاطر بياورند.

وي ادامه داد: در برخي بازي‌ها به دليل بدشانسي و در برخي ديگر از ديدارهايمان به دليل اشتباهات امتياز از دست داديم. ما به دنبال کسب سهميه هستيم و قبل از آن شانس قهرماني داشتيم. اما با شکست مقابل سياه جامگان کارمان براي قهرماني بسيار سخت شد.

سرمربي تيم تراکتورسازي با بيان اينکه بايد در وهله اول براي بازيکنان فرهنگ‌سازي قهرماني شود گفت:‌ بايد به بازيکنان فرهنگ قهرماني را بياموزيم تا بدانند که قهرماني چيست.

قلعه‌نويي با اشاره به اينکه تراکتورسازي مي‌تواند در آسيا حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد اظهار کرد: ما توانستيم در گروه‌مان صدرنشين شويم و اميدوارم به جمع 8 تيم برتر آسيا صعود کنيم. اين تيم متعلق به مردم است و هواداران بايد از اين تيم حمايت کنند. ما در بازي‌هاي قبلي خود روي برخي اشتباهات گل خورديم و بازيکنان‌مان از نظر ذهني و بدني خسته‌اند. به دنبال اين هستيم که تيم را ريکاوري کنيم چرا که در وضعيتي قرار داريم که 4 روز به 4 روز بازي مي‌کنيم و کار ديگري از دست‌مان برنمي‌آيد.

وي درباره وضعيت فصل بعد تراکتورسازي تبريز اظهار کرد: من چون روزنامه‌ها را نمي‌خوانم نمي‌دانم چه اتفاقي مي‌افتد. هنوز معلوم نيست که فصل بعد من را مي‌خواهند يا خير که بخواهم ليست بدهم. در حال حاضر تمام تمرکزم روي ادامه بازي‌هاي ليگ و قهرماني است بنابراين نه ليست ورودي دادم و نه ليست خروجي. بايد تمام تمرکزمان را روي ديدارهاي باقي مانده در آسيا و ليگ برتر قرار دهيم.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال که آيا قرار است سردار آزمون براي طي کردن دوران سربازي به تراکتورسازي بيايد گفت: تا همين لحظه من نمي‌دانم که سردار آزمون سربازي رفته يا نرفته است. بايد فصل تمام شود تا ببينيم چه بازيکني با چه باشگاهي قرارداد دارد يا با چه باشگاهي قرارداد ندارد. شايد اصلا براي فصل بعد من در اين تيم نباشم چون تا اين لحظه با من صحبت نکرده‌اند. فصل براي تراکتورسازي چهارم خردادماه به پايان مي‌رسد. بعد از آن مي‌توانيم درباره آينده اظهار نظر دقيقي داشته باشيم.

او در پايان خاطرنشان کرد: براي بازي فردا مهدي شريفي را به دليل مصدوميت در اختيار نخواهيم داشت

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 6

  آخرین اخبار
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.