1395/01/13 - 21 : 4
کد خبر: 11342
امام جمعه تبريز:
ديگر زمان وعده و شعار تمام شد/هنگام «اقدام و عمل» براي بهبود وضع اقتصادي کشور و اوضاع معيشتي مردم است
احرارخبر:امام جمعه تبريز با بيان اينکه تنها راه برون‌رفت از مشکلات رونق توليد و اقتصاد مقاومتي است، گفت: وعده و شعار کافي است و بايد اقدام و عمل کرد، بنابراين هنگام «اقدام و عمل» براي بهبود وضع اقتصادي کشور و اوضاع معيشتي مردم است.

آيت‌الله محسن مجتهدشبستري ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه تبريز در مصلي اعظم حضرت امام خميني(ره) اين شهر، با اشاره به نامگذاري سال‌هاي اخير از سوي مقام عظماي ولايت به مسائل اقتصادي از جمله اصلاح الگوي مصرف، همت مضاعف کار مضاعف، جهاد اقتصادي و حمايت از توليد داخلي، کار و سرمايه در سال‌هاي گذشته، اظهار داشت: نگاهي به نامگذاري سال‌هاي اخير، متوجه مي‌شويم که پيشرفت و توسعه کشور دغدغه معظم له است.

وي به نامگذاري امسال توسط مقام معظم رهبري به نام اقتصاد مقاومتي ع اقدام و عمل اشاره کرد  و افزود: معظم‌له کليد حل مشکلات اقتصادي مردم و معضلات جامعه  را تقويت و رونق توليد داخلي بيان کردند که نشانگر دورانديشي و آينده‌نگري والاي رهبري انقلاب است.

خطيب جمعه تبريز با اشاره به فرمايشات رهبري تصريح کرد: معظم له در 10 بند مصاديق پياده کردن اقتصاد مقاومتي را بيان و تشريح کردن و کليدي‌ترين موضع را رونق توليد داخلي اعلام کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه تنها راه برون رفت از مشکلات اتکاء به نيروهاي داخلي و اقتصاد مقاومتي است و دولت مسئولان به اين مسئله توجه جدي کنند، تصريح کرد:يکي از لوازمات اقتصاد مقاومتي کاهش واردات و افزايش توليدات داخلي است و اين اين مهم بايد در کشور نهادينه شود.

آيت‌الله مجتهدشبستري با بيان اينکه تنها به شعار و وعده براي تحقق شعار سال 95 اکتفا نشود، گفت: دولت و ملت براي حل مشکلات اقتصادي و اجراي رهنمودهاي مقام معظم رهبري با عزمي راسخ و جدي وارد ميدان اقدام و عمل به طور دسته جمعي شوند.

وي با يادآوري بيانات رهبر انقلاب مبني بر اينکه کليد حل مشکلات اقتصادي در رونق توليدات داخلي است، گفت: اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي اهتمام مردم و مسئولان به رهنمودهاي رهبري را مي‌طلبد.

امام جمعه تبريز، خواستار تمام شدن اين موضوع که مشغول برجام هستيم، شد و گفت: وعده و شعار کافي است و بايد اقدام و عمل کرد، بنابراين هنگام «اقدام و عمل» براي بهبود وضع اقتصادي کشور و اوضاع معيشتي مردم است.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز به فرمايشات رهبري در جمع مداحان اشاره کرد و گفت: روزگار، روزگار همه چيز است؛ هم مذاکره هم موشک هنگام اقدام و عمل براي بهبود وضع معيشتي مردم است.

آيت‌الله مجتهدشبستري با انتقاد شديد از کساني که روزگار و دنياي فردا را دنياي مذاکره مي دانند و نه موشک خاطرنشان کرد: روزگار، روزگار همه چيز است و اقتدار هر کشور ايجاب مي‌کند قدرت بازدارنده و تجهيزات دفاعي داشته باشيم.

وي تأکيد کرد: براي استقلال و حفظ و مصون ماندن آن با وجود اقتصاد خوب هر کشوري از دست اجانب قدرت دفاعي لازم است.

امام جمعه تبريز با تجليل از پيشرفت‌هاي موشکي ايران و پهبادهاي پيشرفته شاهد و ادامه اين روند اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران به تهديدات، تحريم‌ها و نق‌زدن هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي اعتنايي نمي‌کند، بلکه به توسعه موشک ها و پهبادها به فضل اللهي ادامه مي‌دهد.

خطيب جمعه تبريز با تبريک سالروز ولادت حضرت صديقه کبري(س) و بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي، اظهار داشت: در جامعه علوي و فاطمي شايسته نيست به جاي ساده زيستي اشراف‌گري حاکم باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبري، گفت: اميدواريم زنان گرامي سبک زندگي و اخلاق حضرت زهراي مرضيه(س) را الگوي زندگي خود قرار داده و خود را شبيه آن حضرت کنند مخصوصا در رابطه با حجاب و عفاف.

آيت‌الله مجتهدشبستري با اشاره سوانح دلخراش رانندگي در کشور گفت: متاسفانه براي حوادث رانندگي بر اثر مستي اتفاق مي‌افتد که جاي تاسف دارد که هنوز افرادي شراب‌خواري مي‌کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 3

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.