1394/12/16 - 18 : 41
کد خبر: 11050
استاندار آذربايجان‌شرقي:
هيچ‌گونه شکايت مستندي از سوي کانديداها نشده است
احرارخبر:استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: بعد از برگزاري انتخابات هيچ‌گونه شکايت مستندي از سوي کانديداها ارايه نشده و مورد خاصي از تخلفات انتخاباتي نيز گزارش نشده است.

اسماعيل جبارزاده ظهر امروز در نشستي با اعضاي ستاد انتخابات استان، ضمن قدرداني از يکايک دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات هفتم اسفند، اظهار داشت: در روز 7 اسفند انتخاباتي بر اساس قانون و رهنمودهاي رهبري معظم و رييس‌جمهور برگزار شد.

وي با بيان اينکه عمل به تکليف بزرگترين سعادت است، افزود: گزارش‌ها نشان‌دهنده اين است که مجريان انتخابات به درستي به تکليف خود عمل کرده‌اند.

جبارزاده رمز موفقيت در برگزاري انتخابات را خلوص نيت همه دست‌اندرکاران دانست و گفت: شعار ما در اين انتخابات اين بود که بايد خدا را در همه کارها ناظر بدانيم و پاداش اخلاص و کار براي خدا، عنايت ويژه الهي بود که نصيب ما شد.

استاندار آذربايجان‌شرقي با اشاره به تجربه انتخابات‌هاي گذشته در استان، اظهار داشت: تصور نمي‌کرديم که انتخابات امسال با اين کيفيت برگزار شود و خوشبختانه در سايه لطف و عنايت الهي مشکل خاصي پيش نيامد.

وي افزود: بعد از برگزاري انتخابات هيچ‌گونه شکايت مستندي از سوي کانديداها ارايه نشده و مورد خاصي از تخلفات انتخاباتي نيز گزارش نشده است.

جبارزاده با بيان اينکه رضايت مردم بزرگترين پاداش است، افزود: اظهار رضايت مردم از عملکرد مجريان انتخابات نشان مي‌دهد که تلاش‌هاي صورت گرفته مورد قبول درگاه الهي قرار خواهد گرفت.

وي با اشاره به اين که حضور گسترده مردم در انتخابات ناشي از اميد آنها به آينده بود، گفت: ان‌شاءالله نتيجه اين انتخابات، شکل‌گيري مجلسي در جهت اهداف نظام و انقلاب و در راستاي حل مشکلات مردم بوده و انتظارات مردم را به نحو احسن برآورده کند.

استاندار آذربايجان شرقي همچنين تعامل هيئت‌هاي اجرايي و نظارت را از ويژگي‌هاي اين دوره از انتخابات در استان برشمرد و گفت: هدف همه ما برگزاري انتخاباتي سالم و قانوني بود و دليلي براي اختلاف وجود نداشت که اين تجربه بايد در انتخابات‌هاي آتي نيز تداوم داشته باشد.

وي بر مستندسازي فعاليت‌هاي ستاد انتخابات استان تاکيد کرد و گفت: تجربيات موفق اين دوره از انتخابات و نحوه عملکرد کميته‌هاي ستاد انتخابات بايد به صورت مدون ثبت و ضمن اطلاع‌رساني از طريق رسانه‌ها، براي استفاده آيندگان نگهداري شود.

استاندار آذربايجان‌شرقي همچنين از همکاري شهرداري‌هاي استان به ويژه شهرداري تبريز در بحث سامان‌دهي تبليغات انتخاباتي و از ادارات ثبت احوال استان در پشتيباني از سلامت انتخابات قدرداني کرد.

رئيس ستاد انتخابات آذربايجان‌شرقي هم در اين جلسه با ارائه گزارشي از روند برگزاري انتخابات در روز هفتم اسفند و آمارهاي موجود در اين زمينه، گفت: انتخابات در تمام شهرستان‌هاي استان در کمال آرامش و بدون کوچک‌ترين تنش برگزار شد.

سعيد شبستري افزود: تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات دست به دست هم داد تا انتخاباتي سالم، بانشاط و با مشارکت گسترده و کم‌نظير مردم برگزار شود.

رئيس هيئت بازرسي انتخابات استان نيز آرامش حاکم بر اين دوره از انتخابات را در استان بي‌نظير توصيف کرد و گفت: اين موفقيت حاصل تدابير مديريت ارشد استان و برنامه‌ريزي مناسب ستاد انتخابات بود.

مهندس علي نواداد گفت: حفظ جايگاه شايسته استان در برگزاري انتخابات هفتم اسفند وظيفه سنگيني است که بر عهده تک‌تک اعضاي ستاد انتخابات است.

محمود چمني، مسئول کميته امنيتي و انتظامي ستاد انتخابات استان نيز با اشاره به امنيت کامل در برگزاري انتخابات هفتم اسفند، از قدرداني وزارت کشور از عملکرد ستاد امنيت انتخابات آذربايجان شرقي خبر داد و گفت: عمل به قانون، عدم تبعيض بين نامزدهاي انتخابات، تعامل هيئت‌هاي اجرايي و نظارت، شعور سياسي مردم و اخلاص در عمل مهم‌ترين عوامل حاکميت امنيت در اين دوره از انتخابات بود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 6

  آخرین اخبار
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.