1394/12/14 - 16 : 23
کد خبر: 11035
آيت‌الله مجتهد شبستري درخطبه‌هاي نماز جمعه تبريز مطرح کرد:
ليست دشمنان در انتخابات شکست خورد/ مسئولان قدر اين ملت را بدانند
احرارخبر:نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز با اشاره به برگزاري باشکوه و پرشور انتخابات گفت: مردم در اين انتخابات هوشيار بودند و براي همين ليست دشمنان در انتخابات شکست خورد.

، نماز جمعه اين هفته تبريز به امامت آيت الله مجتهد شبستري امام جمعه تبريز در مصلي اعظم امام خميني(ره) اين شهر و باحضور گسترده و باشکوه نمازگزاران تبريزي اقامه شد.

آيت الله محسن مجتهد شبستري نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز در خطبه هاي نماز جمعه تبريز با اشاره به اينکه هفتم اسفندماه  برگ زرين و حماسه باشکوهي در تاريخ اين ملت رقم خورد و مردم بابصيرت و فهيم ايران اسلامي با حضور پرشور و باشکوه خودشان باعث نااميدي دشمنان شدند.

وي با بيان اينکه حماسه هفت اسفند با حضور پرشور و باشکوه مردم به تجلي مردم سالاري ديني تبديل شد، افزود: مردم کشورمان در اين انتخابات مشارکت ?? درصدي داشتند و انسجام و وحدت خود را به رخ جهانيان کشيدند.

امام جمعه تبريز با اشاره به اينکه حضور مردم در انتخابات بيانگر پيوند جدانشدني مردم با نظام اسلامي و شور و نشاط ملي بود، ادامه داد: دوستان انقلاب اسلامي با ديدن اين شکوه و عظمت در انتخابات شاد شدند و دشمنان نظام نيز مايوس شدند.

دشمن مي خواست مردم در انتخابات شرکت نکنند

وي در همين خصوص ابراز داشت: بيشتر مردم در مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي به نمايندگان استکبار‌ستيز و ولايت‌مدار را دادند و براي همين ليست دشمنان در اين انتخابات شکست خورد.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز با تاکيد بر اينکه دشمن مي خواست مردم در انتخابات شرکت نکنند، گفت: آنها برنامه ريزي هاي زيادي براي اين عدم حضور مردم در انتخابات چيده بودند ولي تمام برنامه هاي دشمنان با حضور مردم شکست خورد.

وي سپس با بيان اينکه انتخابات در آرامش کامل و با حضور با نشاط و پرشور ملت بزرگ ايران برگزار شد، ادامه داد: دشمنان مي خواستند همچنين فضاي انتخابات را ناامن کنند ولي شکست خوردند.

آيت‌الله مجتهد شبستري با اشاره به پشتيباني مردم از نظام جمهوري اسلامي گفت: انقلاب مسير عزت و اقتدار خود را با پشتيباني مردم همانند ?? سال گذشته طي مي ‌کند.

ايران به پشتوانه مردم قدرت اول منطقه است

وي با تاکيد بر اينکه ايران به پشتوانه مردم قدرت اول منطقه است، ادامه داد: اين حمايت و پشتيباني باعث قدرتمندتر شدن نظام جمهوري اسلامي شده است.

آيت‌الله مجتهد شبستري مسئولان کشور بايد قدر اين مردم را بدانند که هميشه در صحنه هاي مختلف از نظام حمايت مي کنند، گفت: مردم در سخت ترين شرايط هم يار و ياور نظام هستند.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي با بيان اينکه مردم به وظيفه خود عمل کردند، افزود: حالا نوبت مسئولان است که به وظايف خود عمل کنند و مشکلات مختلف اقتصادي و فرهنگي کشور را حل و فصل کنند.

وي سپس به هفته احسان و نيکوکاري اشاره کرد و ابراز داشت: احسان و نيکوکاري و کمک کردن به همنوعان از عبادت هاي باارزش و مهمي هستند که بايد مسلمانان همواره گرفتاري ها و مشکلات همنوعان خود را حل کنند.

آيت‌الله مجتهد شبستري با تاکيد بر اينکه رفع نيازمندي‌ ها و گرفتاري ‌هاي مسلمانان توفيقات الهي را به همراه دارد، ابراز داشت: کميته امداد امام خميني يادگار باارزش امام خميني(ره) بود که اميد نيازمندان و افراد فقير جامعه به شمار مي رود

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 1

  آخرین اخبار
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.